hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Év Boltja 2019 - egy hét hosszabbítás!

A Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) szaklap idén ötödször hirdeti meg Az Év Boltja versenyét. A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.

hirdetés


A pályázatokat 2019. március 1. 18 óráig várjuk!



Újdonság idén, az Év Online Boltja kategória!

Ebbe a kategóriába azok az internetes felületek nevezhetnek, ahol a webáruházban tényleges termék vagy szolgáltatás értékesítése folyik.

A verseny fő kategóriái:

•    ON – kizárólag online térben működő webshopok, webáruházak

•    ON + OFF – offline és online üzlettel egyaránt rendelkező webáruházak

Alkategóriák:

1.    Élelmiszerek, tartós élelmiszerek
2.    Műszaki cikkek
3.    Vegyiáru, kozmetikumok


A beadott pályaműveket részben a kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből és kreatív, illetve kommunikációs szakemberekből álló zsűri, részben pedig a Store Insider oldalán zajló közönségszavazás keretében, a tágabb értelemben vett FMCG szakma képviselői és a vásárlók értékelik és díjazzák. A versenyre pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.


A nevezéseket folyamatosan várjuk!

Az online közönségszavazást a nevezési határidő lezárása után, a Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) online felületén rendezzük meg, ahol 2019. április első hetében lehet értékelni a shortlistre jutott boltokat. 

A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése.

A verseny menete:

  • nevezési határidő: március 1.
  • NEVEZÉS ITT
  • online zsűrizés: március 8 – március 19.
  • személyes zsűrizés: március 26.
  • közönségszavazás: április 1 - 12.
  • díjátadó: április 25., Miskolc - Avalon Park és Resort & SPA

FŐDÍJAK

Minden kategóriában egy arany díjat ítélünk oda, de a zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban, ha úgy látja jónak, akár több díjat is odaítéljen, illetve arra is, hogy bizonyos díjakat ne osszon ki.

Az adott kategória nyertese használhatja „Az Év Boltja 2019” címet a kommunikációjában és üzleteiben „Az Év Boltja 2019” logót.

A verseny szakmai zsűrije fenntartja a jogot, hogy a beérkezett anyagok alapján, a pályamunkák ismeretében kiossza "Az év kiskereskedelmi lánca" díjat.

KÜLÖNDÍJAK

1.) Közönségszavazás

A közönségszavazás során összesen egy díjat adunk az összes kategóriába érkezett nevezések közül annak, aki az interneten a legtöbb szavazatot kapta. 

2.) A „Leglátványosabb Mizo kihelyezés” különdíj

A nyeremény 2 db Mizo Coffee Selection display ajándék feltöltve.

3.) A „Legszebb PICK kihelyezés” különdíj

A nyeremény 1-1 Téliszalámival feltöltött ajándék display. Három kategóriában várjuk a nevezéseket: önkiszolgáló, csemegepult vagy másodlagos kihelyezés.

4.) Az Év Boltja 2019 NÉBIH különdíj

Az Év Boltja 2019 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal különdíjat ajánlott fel azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják.

Az alábbi értékelési szempontok megadását kérjük a különdíjra pályázó kereskedelmi egységektől:

- a teljes élelmiszer szortimentre vetítve hány százalék a hazai előállítású termékek aránya;

- az alábbiak közül mely termékkategóriákban és milyen arányban érhetőek el hazai előállítású termékek:

  • kenyér és pékáruk,
  • tej és tejtermékek,
  • friss zöldség és gyümölcs,
  • zöldség és gyümölcs konzervek,
  • hús és húskészítmények,
  • tojás,
  • étolaj és zsiradékok,
  • alkoholtartalmú és alkoholmentes italok,
  • édességek

- kérjük megadni, hogy a fentieken kívül van-e olyan élelmiszerkategória, amelyben nagyobb arányban vannak jelen a hazai előállítású termékek a külföldihez képest.

A különdíjra pályázók esetében a NÉBIH fenntartja a jogot, hogy a pályázatban foglalt információk hitelességéről – a különdíj nyertese/nyertesei esetében – meggyőződhessen.

5.) Az Év Boltja 2019 Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) szaklap friss áru különdíj

A tavalyi évhez hasonlóan a Store Insider (korábbi nevén Élelmiszer) szaklap idén is különdíjjal jutalmazza a nevező üzletek friss áru termékeinek (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek) választékát, kihelyezését, speciális megoldásait, különleges termékeik jelenlétét a teljes kínálatban.

Kritériumok a különdíjhoz:

Az üzlet teljes árukínálatából milyen arányt képviselnek összességében a friss áruk százalékos arányban?
A friss árukon belül milyen arányt képviselnek (%-ban) a pékáruk, húsáruk, zöldség-gyümölcs, tejtermékek?
A friss áruk minőségének, frissességének megőrzése érdekében milyen kihelyezést alkalmaznak az üzletben?
Vevői tájékoztatás eszközei: pl. a származási hely megjelölésén túl egyéb, a friss árukra vonatkozó információkat alkalmaznak-e?

 

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!