hirdetés
hirdetés
hirdetés

A vásárlás intenzitásának növekedése jelenti a bővülés alapját.

Felépült az Alföldi Tej új debreceni üzeme, amely Kelet-Közép-Európa legmodernebb sajt- és porítógyára.

Mennyiben követel meg más paramétereket egy kényelmi üzlet?

Gyártói pálfordulás - természetes receptek a legnagyobbaknál.

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

Itt az új „mentes” alapanyag.

hirdetés

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

Munkatársai pénzügyi tudatosságát fejleszti a Tesco.

Interjú Németh Ottóval, a Henkel Beauty Care üzletág-igazgatójával.

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

hirdetés
hirdetés

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webshopját, a házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el.

Jelentősen lemaradva a társaság a második szempont.

Jönnek a vadonatúj termékek?

Agrárkamara: a sertéspestis kínai megjelenése segítheti az uniós sertéstenyésztők helyzetét.

Store Insider linkajánló

Látványfőzéssel indult útjára a kampány.

A tranzakcióval a világ negyedik legnagyobb kizárólag szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportja jön létre.

12 milliárd forint fenntartható alternatív rost technológia kialakításába.

90 éve bukkant fel a mozikban először a szívós animált tengerész.

Az EU a teljes élelmiszer-ellátási láncban átláthatóbbá tenné az árak alakulását.

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a fenntartható agráriumért szervezett ösztöndíjpályázatát a pénzintézet.

Ötféle ízben vásárolható meg az ALDI hozzáadott cukrot nem tartalmazó csokoládéja az áruházban.(x)

A terményt károsító vírus került a szakma és a hatóság látóterébe.

A design bronz minősítést szerzett egy rangos nemzetközi versenyen.

Az „okos bevásárlóközpont” nemsokára szerkezetkész állapotba kerül.

hirdetés

Digitalizációs előadások és zalaegerszegi tesztpályabejárás a Factory Experience-n.

Az Ital Magyarország Kft. útmutatója a helyes borkóstoláshoz, illetve borfogyasztáshoz.

Fiatal művészek tették próbára kreativitásukat a most induló Cheetos kihívásban.

A gyermeknap kiemelt figyelmet kap májusban az Élelmiszerbanknál.

A magyar tyúktartóknak nincs elég pénzük ahhoz, hogy felhagyjanak a ketreces tartással.

Két év alatt 43 százalékos csökkenést sikerült elérni.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A cég igazgatósága részvényenként 1300 forintos osztalék kifizetését javasolja a társaság közgyűlésének.

A COOP Gazdasági Csoport tavaly 4 százalékkal növelte árbevételét.

Konferencia a 49 fölöttieknek szóló kommunikáció rejtelmeiről.

Szakít az eldobható plasztik poharakkal a rendezvény.

Egy játék keretében a fogyasztóknak kell kitalálni, hogy milyen ízű burgonyaszirmot vásároltak.

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

A projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá.

A Golden Granet pékárui, kekszei számos étkeztetési problémára kínálnak megoldást. (X)

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

A 908 versenybe küldött italt egy 60 fős nemzetközi zsűri fogja minősíteni.

A zöldmezős beruházásban megvalósult létesítmény várhatóan novemberre készül el.

Tulajdonképpen korszakos jelentőségű tilalmat fogadott el az EU általános ügyekkel foglalkozó tanácsa.

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

A Nyírzem cégcsoport 20, a Mecsek Füszért 70 éve alakult meg. 

Hírlevél regisztráció

A hatodik fordulóra országszerte 383 pályázat érkezett.

A Magyar Tojóhibrid-tenyésztők és Tojástermelők Szövetségének alelnöke szerint legalábbis ez a helyzet.

Rontott előrejelzésén az OECD.

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli.

Pontosabban sikerült élelmiszerként elismertetni egy eddig is létező anyagot.

Az államban ezentúl tilos lesz az azonos csomagolású, de eltérő kvalitású élelmiszerek árusítása.

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

Európai Unió Bírósága (CJEU) semmisnek nyilvánította az Európai Bizottság korábbi döntését.

Május 20. éjfélig lehet kiegészíteni, illetve elfogadni az szja-bevallási tervezetet.

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

A globális lakosság egészségi állapotának javítását célzó vállalást tett 12 élelmiszeripari cégóriás.

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

Trendek az Auchan idei kültéri bútor választékában.