Mindig vegyünk részt a szűrésen!

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. hetedik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, melyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívja fel a figyelmet. 

hirdetés

Magyarországon a becslések szerint évente 2000 nő hal meg mellrákban. Sokkoló ez a szám, különösen annak fényében, hogy szűréssel a halálozások száma drasztikusan csökkenthető lenne. Sokan azzal érvelnek a szűrés ellen, hogy a mammográfia fájdalmas, kellemetlen érzéssel jár, nehéz időpontot kapni rá. Pedig a mammográfia nem kellemetlenebb, mint egy vérvétel, pillanatok alatt kész, és elég kétévente elvégeztetni. A köztes időben pedig az önvizsgálat mutatja meg, ha gond van. Az emlődaganatot minél korábban veszik észre, annál hatékonyabban kezelhető, és mivel a daganat nem fáj, ezért is fontos az önvizsgálat. A korai felismerés 80 százalékos eséllyel ígér gyógyulást, míg a későn észrevett daganat esetében ez mindössze 15 százalék.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. hetedik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, melyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívja fel a figyelmet.

Ennek keretében októberben a Bio-Fungi Kft. az áruházlánc polcain megtalálható, 500 és 400 grammos kiszerelésben kapható rózsaszín tálcás gombák minden eladott tálcája után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház rákellenes programját, az ALDI pedig saját hozzájárulásaként megduplázza ezt az összeget.

A kampányból kiveszi a részét a Del Pierre C. Europe Kft. is, amely minden Twist pink haltörzs vásárlása után 10 forintot fizet a Emlőrák Gyógyításáért Alapítványnak – melyhez az áruházlánc százezer forintot tesz hozzá. Egészséges és friss élelmiszerkínálatának folyamatos biztosítása mellett az ALDI tájékoztató kampánnyal és szakmai szervezetek támogatásával kíván tenni a magasabb gyógyulási arány érdekében.

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Hírlevél regisztráció

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél