hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

Különleges sajtok az ALDI szezonális kínálatában

Az ALDI sajtkínálatában számtalan különlegességet találni, amelyeket érdemes belekomponálni az ünnepi menüsorba, akár külön előételként, desszertként vagy alapanyag formájában.

hirdetés

Az ALDI-ban, az olasz sajtok között megtalálni az egészen friss, tejszínnel töltött, gyúrt sajtot, a burratat, amely édeskés, lágy, krémes jellegéből adódóan nagyon jó előétel vékonyra szelt sonkaszeletekkel körítve, pestóval ízesítve, rukkolával, vagy más salátával kiegészítve. A burrata készítése során a mozzarellát tejszínes, egészen friss krémsajttal töltik meg, ennek a frissességnek köszönhető lágy íze.

Ha igazán karakteres sajtot szeretnénk kínálni, akkor érdemes az eredetvédett Parmigiano Reggiano-t választani az ALDI Gourmet válogatásából.

A minimum 30 hónapig érlelt sajtot a készülő fogásainkhoz szinte fűszerként használhatjuk, hiszen a hosszú, speciális érlelési folyamatnak köszönhetően rendkívül gazdag ízvilággal bír.

Természetesen önmagában is kitűnő, diófélékkel, aszalványokkal, friss szőlővel, almával vagy épp birsalmasajttal kínálva bármilyen sajttálon megállja a helyét.

A sajttálakhoz az üzletlánc svájci sajtválogatását is javasolt felhasználni, a négyféle tradicionális keménysajtot tartalmazó termékben találni 12 hónapig érlelt, fűszeres Fior delle Alpi sajtot, egy darab 8 hónapos, gyümölcsös és csípős Lustenberger 1862-öt, 6 hónapig érlelt enyhe, lágy ízű Urschwyzer sajtot, és egy 5 hónapig érlelt, intenzív aromájú, sima textúrájú Château Heitenried sajtot.

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!