hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Az Év Boltja 2016 – 174-es számú SPAR szupermarket

Az Élelmiszer szaklap „Az Év Boltja 2016” versenyének nagyméretű szupermarket kategóriájában a budai Mammut áruház −1. szintjén működő SPAR áruházat találta a díjra érdemesnek a szakmai zsűri. A két évvel ezelőtt teljes átalakuláson átesett szupermarketet Maczelka Márk, kommunikációs vezető mutatja be.

hirdetés

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kategória: Nagyméretű szupermarket

1024 Budapest, Lövőház u. 2–6.

   
Mit tart szupermarketük három fő erényének?

A kiváló átláthatóságot, a könnyű megközelíthetőséget és a széles szortimentet.

Hogyan mutatná be a díjazott SPAR szupermarketet?

Az áruház Budapest forgalmas részén, a II. kerületben található a Mammut bevásárlóközpontban, a −1. szinten. A nagy alapterületű szupermarket nagyszabású átalakítás után mai formájában 2014. augusztus végén nyitotta meg kapuit. Az átépítés nemzetközi kooperációban valósult meg. A koncepció közös kidolgozása mellett a hollandiai SPAR International, a SPAR Ausztria és a SPAR Magyarország Kft. együttműködésében zajlott a tervezés és alakult ki az áruvilág-alapú eladótér, amely a kis- és nagybevásárlásoknál egyaránt vevőbarát módon segíti az eligazodást. A tájékozódást az egyedi bolti vevőtájékoztatók is megkönnyítik.

A szupermarket előterében – a SPAR-üzletek között egyedülálló módon – saját „SPAR to go” étterem üzemel, melyben hideg- és melegkonyhai készítmények is kaphatók, elvihetőek vagy akár helyben is fogyaszthatóak. A SPAR to go snackbár kínálatában több mint kétszáz fogás szerepel a főzelékektől a frissensülteken át a grillételekig. Napi szinten 20-25 étel közül választhatnak a vendégek, valamennyi fogás helyben, friss alapanyagokból készül. A több ezer árucikket tartalmazó választék számos specialitást tartalmaz, így például naponta frissen érkező tengerihal-kínálatot is. A választékot a vásárlói szokásokat követve alakítottuk ki: a legalapvetőbb cikkektől a magas ár-érték aránnyal bíró saját márkás termékeken keresztül a szimbolikussá vált magas minőségű friss árukon át egészen a felső prémiumkategóriás termékekig minden elérhető.

Melyek voltak a legfontosabb szempontok az áruház átépítésekor?

A szupermarket teljes átépítése 2014-ben a SPAR által megálmodott és újonnan bevezetett „Friss piac” (Frische Markt) koncepció jegyében történt. Az eladótér – ahová a mozgólépcsőn leérkezve lépünk be – egyszerre tágas és otthonos, így a vásárlók kényelmesen és igazán esztétikus környezetben végezhetik a mindennapi és nagybevásárlásaikat. A mozgólépcsőn leérve azonnal hívogató belátás nyílik mind az üzletre, mind az ételbárra. A „SPAR to go” főzőkonyhás ételbár burkolataival, színeivel és a büfének hangsúlyt és keretet adó narancssárga LED-csíkkal rögtön modern, európai környezetet teremt. Az üzletben a „háromkörös bevásárlás” koncepció érvényesül, amely három egymástól különböző, az eltérő vásárlói csoportok igényét kiszolgáló bevásárlási útvonalat kínál a vevőknek.

Milyen korszerű, innovatív technológiai megoldásokat alkalmaztak az üzletben?

Az üzlet a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és boltberendezésekkel üzemel, a legújabb energiahatékonysági elvárásoknak megfelelően. Magára az áruházra az átláthatóság jellemző: az üvegportál és alacsony bútorok alkalmazásával már a bolt bejáratán kívül belátást nyerünk a teljes „friss piac”-ra, sőt a pékség teljes előkészítőjébe és a kemencékre is bepillantást nyerhet a vásárló. A frisstermék-osztályokat egymáshoz közel, kissé tömörítve alakítottuk ki, ezzel is támogatva a piacérzetet. Az üzlet hátsó részében magas, hosszabb és alacsony, rövidebb elrendezésű regálsorok töltenek be kulcsszerepet. Az áruházban az építészeti alapmotívumok a vízmosta kövek, lekerekített pultok és regálvégek. A pultok mögött LED-del kiemelt és hangulatképekkel erősített motívumok láthatók.

Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 1984 m²
Nyitva tartás: Hétfőtől szombatig: 6.30−22.00, vasárnap: 8.00-20.00
Munkatársak száma: 71 fő


Az üzlet vevőszáma:
5000 fő/nap


„Az áruvilág-alapú eladótér vevőbarátságával segíti a tájékozódást.”



„Az előtérben SPAR to go étterem működik, az ott készült hideg- és melegkonyhai készítmények elvihetők vagy helyben is fogyaszthatók.”


„Az eladótér tágas és otthonos, a vásárlók kényelmesen és esztétikus környezetben vásárolhatnak.”


„Az áruházban vízmosta kövek, lekerekített pultok és reálvégek szolgálnak építészeti alapmotívumként.”

 

 

(forrás: Élelmiszer szaklap 2016/5.)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.