hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 30., szerda - Jeromos.
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.

A szójáról régóta hallunk, sokszor és sokfélét. Az egészségtudatos fogyasztók között vannak, akik rajonganak érte, és vannak olyanok is, akik elutasítják a belőle készült termékeket.

Szepesi György emlékén, Virtay Tamáson és Knézy Jenőn felnőve egészen szürreális élmény egy magyarnak az amerikai tévén követni az olimpiát. Itt nincs drukkolás, nincs örömében zokogó szakkommentátor vagy a versenyt extázisban követő, a mi fiainkkal-lányainkkal együtt lélegző riporter. Egyáltalán: nincs olyan, hogy mi, senki nem beszél többes szám első személyben, szigorúan Team USA-t mondanak, és hűvös, távolságtartó profizmussal örülnek, ha nyernek.

Szelíden hullámzó dombok, békésen legelésző tehenek – idilli francia tájkép. Ám egyszer csak feltűnik a színen egy városiasan öltözött férfi, aki mobiltelefonját fényképezésre készen maga előtt tartva ólálkodik a jószágok körül. Egy újabb városlakó, aki most lát életében először tehenet? Az adóhivatal képviselője, aki épp leltárt készít az állományról? És mi van a tehenek oldalára festve?

Nem mindennapi látványban volt részük az észak-németországi Leck város lakóinak a hétvégén, főleg ha délelőtt 10 óra tájban a Süderlügum nevű szupermarket közelében jártak.
Eljött annak az ideje, hogy a bevásárlókosarunk házhoz jöjjön. Tavaly nyáron Koreában megnyílt az első virtuálisnak is mondható szupermarket, új távlatokat nyitva a fogyasztói társadalom számára.
Magyarországon elsőként indít gyűjtőprogramot csokoládé csomagolóanyagok újrahasznosítására a Milka. A TerraCycle-lal közös program olyan hulladék anyagok gyűjtésére buzdít minden vállalkozó kedvűt, melyek eddig nem, vagy csak nehezen voltak újrahasznosíthatók.
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!