hirdetés
hirdetés

165 millió forintnyi segítség a Coca-Cola-tól

Júniusban a járványhelyzet miatti korlátozások mérséklését követően visszatértek megszokott munkájukhoz a Coca-Cola önkéntesei, akik egy hónapon át főállásban segítették a Magyar Vöröskereszt munkáját. Emellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

hirdetés

Az elmúlt hónapokban Magyarország vezető üdítőital gyártója termékeket adományozott országszerte 21 kórháznak és egészségügyi intézménynek, valamint 3 segélyszervezetnek: a Magyar Vöröskeresztnek, az Élelmiszerbanknak és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek.

Összesen több mint 65 ezer palack üdítőt, vizet és gyümölcslevet juttattak el a rászorulókhoz és egészségügyi dolgozókhoz.

 

A Coca-Cola Magyarország április elején a ’Reklám helyett segítség’ kampány keretében saját reklámhelyeit és közösségi média csatornáit a Magyar Vöröskeresztnek ajánlotta fel annak érdekében, hogy az egyes közérdekű üzenetek az otthon maradásról, egészségmegőrzésről, véradásról, adományokról minél több emberhez eljussanak. A Coca-Cola az üzeneteket hordozó médiaanyagok elkészítését is vállalta, munkatársaik és ügynökségei erőforrását is erre a célra csoportosította át, melynek értéke meghaladta a 80 millió forintot.

Bővebben:

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[256061] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél