hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

230 tonna sonka

A hagyományosan gazdag áruválaszték mellett a – fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő – folyamatos termékfejlesztésekkel a vállalat több új árucikket, húskészítményt és édességet kínál vásárlóinak az idei ünnepre. A minőségi újdonságokra is fogékony vevőközönségnek köszönhetően a húsvéti forgalom bővülésével számolhat az áruházlánc.

hirdetés

„A húsvét – akárcsak a karácsony – kitüntetett szerepet élvez az emberek életében. Ahhoz, hogy az ünnep szebb és teljesebb legyen, a SPAR azzal is hozzájárul, hogy széles árukészletét szezonális újdonságokkal gazdagítja. A családi és baráti összejövetelek asztalaira a klasszikus ünnepi kedvencek mellé új ízvilágú húsfinomságok és édességek kerülnek. Bár a nagyobb volument hozó ünnepi slágertermékek listája esztendők óta változatlan, vállalatunk minden évben felülvizsgálja az árukategóriáit, így a folyamatos megújulásnak köszönhetően több termékkel bővül az aktuális választék az előző évekhez viszonyítva. Ami mindegyik termékünkben közös: a minőség” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Már egy hónappal az ünnep előtt kezdetét veszi a szezonális jellegű húsvéti áruk beszerzése, a friss termékek – tojások, húsáruk – és a primőr zöldségek és gyümölcsök megvásárlása az utolsó egy hétre, pár napra koncentrálódik. A húsvét első számú, elmaradhatatlan hozzávalója a sonka. Mint ahogyan az előző években, idén is szélesebb ünnepi szezonválasztékkal várja a SPAR a vásárlókat. Az idény közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik húskészítmény-kategórián belül a füstölt termékek iránt. A vásárlói igények magas szintű kiszolgálása érdekében a SPAR ennek megfelelően a húsvétot megelőző 4-5 hetes periódusban ezt a termékcsoportot 15-20 cikkelemmel bővíti az egész évben forgalmazott normál füstölt áruk mellett, hogy minden árfekvésben megfelelő, kifogástalan minőségű termékeket tudjon a vásárlók számára kínálni. Így többek között baromfiból készült füstölt termékekkel és a még népszerűbb sertésalapú füstölt árucikkekkel is tovább szélesedik a választék.

A Regnum Húsüzem és Oktatóközpont – a vállalat teljes láncolatát ellátó saját húsüzeme – 2019 húsvétján kötözött sonkából 230 tonnát, darabolt lapockából 30 tonnát, a Regnum füstölt-főtt tarjából 67 tonnát és az S-Budget füstölt-főtt tarjából 151 tonnát szállított az áruházakba. Idén a jelentős részben magyar gazdáktól beszerzett sonka- és húsválaszték alapja is az előző években kialakított, a vásárlók által megkedvelt és keresett termékekből tevődik össze. A korábbi tendenciák alapján a vállalat szerint az idei sláger sonkatermék a SPAR kötözött sonka és az S-Budget füstölt-főtt tarja lesz.

A húsok és húskészítmények mellett a legnagyobb kereslet a tojás iránt mutatkozik, amely a több évi tapasztalatok szerint akár ugrásszerű növekedést is mutathat. Különösen, hogy az áruházlánc tojásválasztékában február végén megjelent a szabadtartásos típus is.

A pékáruk tekintetében az ünnep a fehér kenyerek látványos forgalmi növekedését szokta hozni, de az abszolút listavezető a sós és édes kalács, illetve a bejgli. Újdonság, hogy a SPAR különleges termékeket is ajánl a vásárlóinak, például macaron, kardamomos vaníliás csiga, és baconos sajtos lilahagymás tekercs formájában. A vásárlók ilyenkor a családi-baráti összejövetelek miatt szívesebben választják a nagyobb kiszereléseket, és a szeletelt verziókat, fehér kenyerek esetében az 1 kilogrammosat.

A húsvéti alkalomhoz kötődően a mindennapokhoz képest nagyobb a kereslet a sütési alapanyagok – a tojás mellett liszt, élesztő és tejtermékek, mint például a margarin, sajt, tejföl  – és hozzávalók iránt. Megnő az édességek fogyása is, amelyek kapcsán évek óta megfigyelhető, hogy a minőség a választás alapja, nem az ár, a vásárlók a színvonalas újdonságokat keresik. Ezt érzékelik a gyártók is, mert azok tudnak forgalomfejlődést elkönyvelni, akik innovatívan fejlesztik a termékeiket, és például húsvétra is új, magas minőségű megoldásokkal jelentkeznek. Ugyan örök ünnepi kedvenc a Kinder tojás, jól jellemzi az irányokat, hogy az idei édességkínálat 10%-a – több mint 30 termék – teljesen új fejlesztésű árucikk.

A SPAR a tavaszi ünnepre 2020-ban is a húsvéti választékot bemutató szóróanyagokkal és figyelemfelkeltő, ünnepi motívumokkal díszített áruházi kihelyezésekkel készül. Az üzletek nyitvatartása idén is a korábbi évek tapasztalatai ás vásárlói igények szerint alakul.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!