hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 29., csütörtök - Nárcisz.
hirdetés

25 millió szappant adományoz a Colgate

A cég 20 millió dollár értékben szállít egészségügyi és higiéniai termékeket nonprofit szervezeteknek.

hirdetés

A Colgate-Palmolive 14 millió forint értékben adományoz egészségügyi és higiéniai termékeket az Etesd nonprofit szervezeten keresztül az “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak a COVID-19 elleni védekezés támogatására Magyarországon. Az adomány a vállalat globális erőfeszítésének része a COVID-19 elleni harcban, ahogyan az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által indított #SafeHands kezdeményezésben való részvétel is, mely során a vállalat 25 millió szappant adományoz világszerte.

A Colgate a világjárványra válaszul globálisan 20 millió dollár értékben biztosít egészségügyi és higiéniai termékeket olyan közösség-alapú szervezeteknek, melyek rendelkeznek a szükséges infrastruktúrával a termékek szétosztására, így juttatva el azokat a leginkább rászorulók számára.

Magyarországon a Colgate 14 millió forintnyi tisztálkodási, szájápolási terméket és tisztítószert adományoz az Etesd nonprofit szervezet “Etesd a dokit” projekt keretein belül egészségügyi dolgozóknak, mentősöknek, diagnosztikai labor dolgozóinak. Az eljuttatott adomány több, mint 1000 egészségügyi és sürgősségi ellátásban dolgozónak biztosít alapvető higiéniai termékeket, többek között fogkefét és fogkrémet, tusfürdőt, valamint tisztítószereket.

A WHO szerint, mely naprakész tanácsokat biztosít a COVID-19 megelőzésével kapcsolatban, az alapos kézmosás elengedhetetlen a világjárvány terjedésének lassításában. Azonban világszerte sok helyen, különösen a rászoruló közösségben, problémát jelent a megfelelő minőségű szappanhoz való hozzáférés és az alapos kézmosás lépéseinek ismerete.


Ezen akadályok leküzdésére a Colgate 2020. április 3-án bejelentette, hogy három kontinensen összesen öt gyártóegységét mozgósítja 25 millió szappan legyártására. A gyártás folyamata az április 27-ével kezdődő héten indult ezekben a gyáregységekben. A szappanok egyedi csomagolást kapnak, lépésenként bemutatva a javasolt kézmosást, ezzel is erősítve az Egészségügyi Világszervezet (WHO) #SafeHands kampányát. A cél, hogy a megfelelő kézmosás lépéseit a termék elhasználását követően is folytassák a fogyasztók. Európában a termékeket Olaszországban és Spanyolországban osztják szét családoknak és rászorulóknak a helyi közösségekben.

A megfelelő kézmosás tudatosságának növelése érdekében a Colgate-Palmolive számos médiaplatformon hirdeti az Egészségügyi Világszervezet (WHO) #SafeHands kihívását, valamint olyan nagykövetekkel működik együtt, mint Michael Phelps többszörös olimpiai bajnok úszó, aki a Colgate márka jelenleg is futó „Takarékoskodj a vízzel” („Save Water”) kezdeményezésének a nagykövete.

„Az egyik leghatékonyabb mód, ahogy segíteni tudunk a vírus terjedésének megfékezésében, hogy összeadjuk a szervezetek számára a tudásunkat a nagyobb jó érdekében.” – fogalmazott Farkas Beáta, a Colgate-Palmolive Magyarország ügyvezető igazgatója. „Most minden eddiginél fontosabb, hogy segítsük a helyi közösségeket, és megvédjük azokat, akik erre rászorulnak, beleértve a frontvonalban dolgozókat és az ápolást, egészségügyi ellátást végző szervezeteket, akik hihetetlen munkáról tesznek tanúbizonyságot.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!