hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

2,3 millió forintot gyűjtöttek a Persil és a Silan vásárlói

Vidéki és budapesti kórházakban varázsolhatnak mosolyt a beteg gyerekek arcára legújabb műsorukkal a Piros Orr Bohócdoktorok. A Henkel és a SPAR Magyarország közös jótékonysági akciójában a vásárlók 2,3 millió forintot gyűjtöttek össze, ebből egy rendhagyó produkciót álmodtak meg a bohócdoktorok. Az immár hatodik alkalommal meghirdetett programban minden vásárló, aki 2015. november 19. és 2015. december 9. között a SPAR és INTERSPAR üzleteiben Persil mosószert vagy Silan öblítőt vásárolt, támogatta a bohócdoktorok munkáját.

hirdetés

Hatodik alkalommal segítették a vásárlók a Piros Orr Bohócdoktorok munkáját: a 2015. november 19. és 2015. december 9. között tartó akció keretében mindenki, aki a SPAR és az INTERSPAR üzleteiben Persil mosószert vagy Silan öblítőt vásárolt, kilogrammonként és literenként 10 forinttal, míg Persil Duo-Caps vásárlása esetén kilogrammonként 30 forinttal segítette a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkáját. A vásárlók ez alkalommal összesen 2,3 millió forintot gyűjtöttek.

A támogatásnak hála egy új, interaktív előadás valósult meg, és így még több beteg gyermekhez jut el a gyógyító nevetés. A piros orrú doktorok a főváros mellett Miskolcra, Nyíregyházára és Pécsre látogatnak el az interaktív műsorral. A klasszikus viziteken kívül a bohócdoktorok mindig kitalálnak valami újdonságot, amivel vidámabbá tehetik a kórházban lábadozó gyerekek napjait.

„Az új előadásunk egy interaktív show, amire a kórházban fekvő gyerekek és az ambulanciára érkező – és ott feszülten várakozó – betegek is eljöhetnek, és a közös játékkal a vidám produkció részesévé válhatnak. Nagyon nagy öröm számunkra, hogy a Henkel Magyarország Kft. évek óta meghirdeti az akciót. A gyerekek mosolya minden fáradságot megér, reméljük, hogy egyre több kis betegnek szerezhetünk boldog pillanatokat a kórházi napok alatt” – mondta Rékay Ágnes, a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány ügyvezető igazgatója.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén 2,3 millió forintot, az elmúlt években pedig összesen több mint 10 millió forint támogatást gyűjtöttünk közösen össze a vásárlóinkkal. Jó látni, hogy az Alapítvány mennyire lelkesen végzi a munkáját, és mennyi kis beteg arcára varázsolnak mosolyt a kórházi kezelések alatt” – mondta Güray Yildiz, a Henkel Laundry & Home Care üzletágának igazgatója.

Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője elmondta: „A SPAR, a Henkel és a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány között évek óta kiváló az együttműködés, immár hagyománnyá vált közös törekvésünk, melynek célja, hogy a felajánlott támogatói forintokat mosolyra váltsuk. Hiszünk benne, hogy a mosolynak, a vidámságnak gyógyító ereje van, amely hozzásegíti a gyermekeket a felépülésükhöz”.

A nevetéssel gyógyító Piros Orr Bohócdoktorok 1996 óta dolgoznak a gyermekek és idősek gyógyulásáért, hiszen tudományos kutatások is bizonyítják, hogy a nevetés segíti a betegek gyógyulását. A képzett bohócdoktorok fáradhatatlanul járják a kórházakat és idősotthonokat, hogy néhány óráig a problémák helyett a zene és tréfálkozás játssza a főszerepet. Az Alapítvány folyamatosan bővíti a bohócdoktori vizitek számát. A Henkel Magyarország Kft. támogatásával például a Törökbálinti Tüdőgyógyintézet gyermekosztálya hangos a kacagástól a piros orrú nevettetők látogatása idején, de a befolyt összegnek hála a speciális törődést igénylő gyerekek sem maradtak ki a mókából.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!