hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

E-commerce

3 fontos e-kereskedelem pörgető trend

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

hirdetés

Az e-kereskedelem a koronavírus világjárvány miatt már eddig is sosem látott mértékekben növekedett 2020-ban. Habár egyes szakértők szerint messze még a járvány vége, egyes előrejelzések már azt prognosztizálják, hogy a védőoltásoknak köszönhetően a hagyományos kiskereskedelmi modell 2021 harmadik negyedévében, a korlátozások várható lazításával visszatérhet. Ezzel együtt a következő időszakban még biztosan így is jelentős maradhat az online vásárlás szerepe, így aztán nem mindegy, hogy az érintett kereskedők meg tudják-e lovagolni a trendeket, és erre kellő időben fel tudnak-e készülni.

Három ilyen jelentős trendet gyűjtött össze a smartercx.com.

A közösségi média új kereskedelmi csatornává válik

Az egy ilyen fontos jelenség, hogy a social media egyre inkább fontossá válik az internetes értékesítésben.

Az e-kereskedelemben rejlő potenciált az Instagram is észlelte, és habár korábban is lehet vásárolni az oldalon, 2020-ban külön kis fület is kapott a felületén Shopping megnevezéssel és egy kis táska ikonnal. Ez a fül személyre szabott ajánlásokat kínál, és az influenszerek (népszerű tartalom-előállítók) által reklámozott termékek megvásárlását könnyíti meg. Korábban a Facebook is hasonló újítást vezetett be a Shop funkciójával.

Várható, hogy 2021 folyamán sok másik alkalmazás vagy közösségi oldal is – mint amilyen a WhatsApp vagy Facebook Messenger – szintén átveszi majd ezt a fejlesztést, ami új kereskedelmi csatorna létrejöttét eredményezheti.

Az előrejelzések szerint az ilyen típusú platformokon a kereskedelemre gyakorolt globális hatás 2020-tól számítva 2027-ig 30 százalékos növekedést is produkálhat, valamint a következő öt év folyamán hatszázmilliárdos biznisszé nőheti ki magát.

Intelligens hangszórók és mesterséges intelligencia

2017-ben a Google és az Amazon által kínált okos hangszórók eladásai kétmilliárd dolláros forgalmat generáltak az Amerikai Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban. Előrejelzések szerint a következő egy évben, ez a szám akár a negyvenmilliárd dollárt is elérheti.

Egyébként jelenleg nagyjából kilencven millió amerikai használ ilyen típusú hangszórókat, vagyis az ott élő fogyasztók 34 százaléka.

Ez azt jelenti, hogy a vállalkozásoknak ki kell alakítaniuk a voice, azaz hang stratégiájukat.

 
(forrás: media1.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!