hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Júlio és Júlia

40 ezer plüsshód kelt el az Auchan év végi jótékonysági kampányában

40 ezer plüsshód kelt el az Auchan év végi jótékonysági kampányában. Minden eladott játékfigura után 500 forintot kapott a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinika, ismertebb nevén a Tűzoltó utcai Gyermekklinika. A kezdeményezéssel 2019-ben találkozhattunk először, akkor Júlio, az egyfogú kis hős árasztotta el az áruházlánc polcait, tavaly pedig kistestvére, Júlia is csatlakozott az akcióhoz. A sikeres akció keretében 24 millió forint gyűlt össze a vásárlóknak és az Auchannak köszönhetően, így a klinika meg tudja vásárolni azt a modern ultrahang berendezést, amely évente számos kisgyermek gyógyulását könnyíti meg.

hirdetés

Nagyon népszerűnek bizonyult az Auchan “A nagy tettek kis gesztusokkal kezdődnek” elnevezésű karácsonyi kampánya, amelyben a korábban megkedvelt Júlio mellett egy kis plüss hódlány hódította meg a vásárlók szívét. Az egyfogú plüssjátékok üzenete többrétű, hiszen megvásárlásukkal a Semmelweis Egyetem II. Számú Gyermekgyógyászati Klinika működését lehetett támogatni 500 forinttal és persze karácsonyi ajándékként örömet szerezhettünk egy hozzánk közel álló személynek is.

Ezzel az Auchan ikonikus plüsshódja immár második alkalommal vált a szeretet és az adományozás jelképévé. Tavaly a hódok után befolyt összegből egy röntgenkép-erősítő berendezést vásárolt a klinika, idén pedig egy modern, nagyteljesítményű ultrahang gépre fordítja majd a vásárlók és az Auchan által összegyűjtött adományt.

„Júlióval és Júliával az adományozás egy újszerű módját szeretnénk meghonosítani, amelynek keretében egy egyszerű vásárlói döntéssel tudjuk támogatni a gyermekklinika munkáját. Már első alkalommal is óriási öröm volt látni, hogy milyen sokan álltak a közös cél mellé és most Júlia csatlakozásával is ugyanezt a segíteni akarást élhettük át. Büszkék vagyunk rá, hogy vásárlóinkkal összefogva sikerült elérnünk, hogy a klinika megvásárolhassa ezt a modern ultrahang berendezést” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.

„Nagyon nagy dolog ez a klinika életében, hiszen az összegyűlt összegből meg tudjuk venni azt az ultrahangeszközt, ami napi szinten fogja segíteni a munkánkat a nálunk kezelt gyermekek gyógyulásásában. Nem kell mondani, hogy a gyermekek esetében a külső beavatkozással nem járó ultrahang vizsgálatnak különös jelentősége van, mert így sokszor elkerülhető a röntgensugárzás és egyéb, esetlegesen ártalmas beavatkozások. Már a tavalyi kampány sikere is felfoghatatlan volt számunkra, ezúttal pedig még azt is sikerült felülmúlni. Nem tudjuk ezt eléggé megköszönni az Auchannak és a vásárlóinak. Sokszor tapasztaljuk az emberek jóságát és hogy szeretnének segíteni, de nem tudják, pontosan hogyan és mire van szükség. Ezzel a lehetőséggel azonban pontosan azt kapjuk, amire tényleg szükségünk van a gyógyító tevékenységünkhöz” – tette hozzá Prof. Dr. Kovács Gábor klinikaigazgató.

Ha pedig valaki lemaradt volna Júliáról, de szívesen támogatná egy szervezet munkáját, nem is kell sokat várnia, hiszen a mai naptól indul az Auchan következő adományozási kampánya, ahol ezúttal bizalompontokkal jótékonykodhatunk.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!