hirdetés
hirdetés

8 milliárdot költünk húsvéti sonkára

A tavalyi rekordévet is felülmúlhatja a kereskedelemben az idei húsvéti szezon – írja a Világgazdaság pénteki számában.

hirdetés

A húsvét a második legnagyobb forgalmú időszak a karácsony után, idén legalább 8-10 százalékkal nagyobb bevételt hozhat az ünnep, mint 2018-ban. A Nielsen legutóbbi felmérése szerint a magyarok húsvét előtt több mint 8 milliárd forintot költenek sonkára, csokoládéra pedig 4,5 milliárd forintot.

A napilap megkérdezte az áruházakat is az ünnepi forgalomról. A Tescónál azt mondták, hogy a csúcspontot a húsvét előtti utolsó héten éri el a forgalom, eleinte a szárazárut veszik, később a friss termékeket, a legnépszerűbb – érthető módon – a sonka, a tojás, a torma és a szezonális zöldségek.

Az áruházak nagypénteken, húsvétvasárnap és húsvéthétfőn is zárva tartanak, ahol azonban szükség van erre, az azt megelőző napokban tovább tartanak nyitva az üzletek – mondta a Spar kommunikációs vezetője a lapnak. Az Auchannál ezen kívül növelik a pénztári dolgozók számát.

A CBA-nál két vásárlási hullámra számítanak, az elsőre április elsején, fizetéskor, a második hullámra pedig az ünnep előtt. Mivel az üzletláncnál az elmúlt években már alig keresték az olcsóbb, tejbevonóból készült csokinyuszikat, idén már a kínálatban inkább a magas kakaótartalmú csokik lesznek jelen.

 

 

(forrás: 24.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél