hirdetés
hirdetés

"Fuss, hogy más jóllakhasson!"

Az Élelmiszerbank harmadik alkalommal indítja el a „Fuss, hogy más jóllakhasson” jótékonysági futó kampányát, amelynek célja az éhezés és az élelmiszerpazarlás csökkentése. A kezdeményezéshez olyan futók csatlakozását várják, akik vállalják, hogy futnak a 2017. április 8-9-i Telekom Vivicittá Városvédő Futáson és adománygyűjtésükkel támogatják az Élelmiszerbankot. 

hirdetés

Az élelmiszerpazarlás korunk egyik legégetőbb problémája. Minden évben millió tonna számra kerülnek megsemmisítésre ehető élelmiszerek, hatalmas terhet róva ezzel véges erőforrásokkal rendelkező Földünkre. Ha ezek a nélkülözőkhöz kerülhetnének, megszűntethető lenne az éhezés az egész világon.

„Az elmúlt években a futó nagyköveteink által gyűjtött adományoknak köszönhetően, hűtődobozokat vásároltunk az élelmiszerek szállításához, illetve több ezer élelmiszercsomagot juttatunk el a nélkülözőhöz. Idei jótékonysági futásunk célja, hogy 10 000 db élelmiszerfeleslegből összeállított élelmiszercsomagot juttassunk el a rászorulókhoz, amelynek költsége 600 000 Ft. Bízunk abban, hogy a futást követően minden csomag beérhet a célba, megsegítve az éhezőket” – nyilatkozta Sczigel Andrea az Élelmiszerbank külső kapcsolatokért felelős igazgatója.

Mivel az Egyesület az élelmiszereket ingyen kapja a felajánlóktól és ingyen adja át a nélkülözőknek, 1000 Ft-ból, amit a működésére fordíthat, 20-30 000 Ft értékű adományt, 18-20 db élelmiszercsomagot tud eljuttatni a rászorulókhoz. Így 600 000 Ft-ból 18 millió Ft értékű élelmiszerhez juthatnak a rászorulók. Az Élelmiszerbank a „Fuss, hogy más jóllakhasson” kampányon felül egész évben folyamatosan támogatja országszerte a nélkülözőket.

Állj Te is a jó ügy mellé, indulj futókövetként, hogy összegyűjtött adományaiddal a 10 000 csomag célba érhessen!

A kezdeményezés részleteiről tovább információ az alábbi linken található: http://elelmiszerbank.hu/hu/projektjeink/fuss_az_elelmiszerbankert.html#.VrC9E7LhDIU

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél