hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

A csökkentett cukortartalmú Pepita ostyák már a piacon

Mint ahogy arról az Élelmiszer szaklap korábban már beszámolt, az Urbán és Urbán Kft. tavaly ősszel, mintegy 3,5 milliárdos beruházással növelte addigi ostyagyártói kapacitását, így mára Magyarország legnagyobb magyar tulajdonban lévő édesipari vállalkozásává nőtte ki magát. A közel 15 ezer négyzetméternyi területű rétsági üzem technológiai fejlesztéseinek köszönhetően a közelmúltban megjelentek a legújabb termékfejlesztéseinek eredményei. A hazai ostyapiacon egyedinek számító, többféle krémmel készülő Pepita ostyák 200 grammos visszazárható tasakos, és az 1000 g-os vödrös kiszerelésben kerülnek az üzletek polcaira. 

hirdetés

„A termékfejlesztés alkalmával mindenképpen egyedi termékkel szerettük volna meglepni partnereinket és a fogyasztókat” – tájékoztatta az Élelmiszert Csuvar Csaba, az Urbán és Urbán Kft. kereskedelmi igazgatója. –

„Bízom benne, hogy ez sikerült is, hiszen Magyarországon eddig nem volt elérhető olyan nápolyi, melyben többféle krém is található. Az ízek kiválasztására nagy hangsúlyt fektettünk, arra, hogy milyen közkedvelt ízek emelnék a kedvenc kakaós nápolyi rajongók táborát. Induláskor két íz mellett döntöttünk. A tejkrémes kézenfekvő volt, hiszen a kakaós ízt a tejkrém lágyabbá, selymesebbé teszi. A kókuszos krém választásával kicsit ismeretlen vizekre eveztünk, hiszen a kókusz tipikusan az az íz, amely megosztja a fogyasztókat. Az értékesítés jelenlegi adatai szerint ízválasztásunk sikeresnek bizonyult. A vállalkozóbb szellemű vásárlóink a Pepita Kakaós-kókusz ostyát preferálják. Visszajelzéseik szerint izgalmas terméket kaptak leleményes krémpárosításunkat követően. A konzervatívabb, tradicionálisabb ízeket kedvelők maradtak a klasszikus kakaós íznél, melyet a tejkrém még finomabbá tesz.”

Termékelőny, 30%-kal csökkentett cukortartalom

Az Urbán és Urbán Kft. az ízeket tovább fokozta azzal, hogy a Pepita nápolyik cukortartalmát 30%-al csökkentette. Meggyőződésük, hogy a sok cukor elfedi az ízeket, a Pepita nápolyik fogyasztásakor így intenzívebben érezhetők az összetevők – a kakaó, a kókusz, a lágy tej –ízei is. A csökkentett cukortartalom másik előnye, hogy az ízek közötti kalandozás ráadásul hosszabban élvezhető, hiszen a kevesebb cukor következtében nagyobb mennyiségű Pepita ostya is fogyasztható büntetlenül, véli a kereskedelmi igazgató.

Praktikus, visszazárható csomagolás

Amennyiben mégsem fogyna el egyszerre a 200 grammnyi mennyiség, abban az esetben a roncsolásmentes tasaknyitás és a visszazáró etikett címke segítségével a termék még néhány nap múlva is ropogósan csábító a fogyasztó számára, tehát a csomagolás plusz termékelőnyt biztosít a vásárlók számára.

A közeljövőbeli tervekkel kapcsolatban Csuvar Csaba, kereskedelmi igazgató elmondta, hogy a termékfejlesztéssel foglalkozó szakembereik már dolgoznak a Pepita ostyák új ízvariációin, így még az idei karácsony előtti időszakban a piacra kerül a Pepita Kakaós-narancsos ízű ostya is. (x)

Urbán és Urbán Kft. 2120 Dunakeszi, Bagoly u. 10.

web: urbanesurban.hu
mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai