hirdetés
hirdetés
2021. október. 20., szerda - Vendel.
hirdetés

Segítség

A Diageo és a Zwack közösen segíti az újrainduló vendéglátóhelyeket

A vendéglátó szektor újraindulását segítve, a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint a Zwack Unicum, a Diageo termékeinek magyarországi forgalmazója közösen 508 partnerüket megajándékozzák egy-egy induló italcsomaggal. Az országos akció keretében 178 budapesti és 330 vidéki, főleg közép- és alsó kategóriás pub és bár részesül a négy prémium Diageo márkát tartalmazó termékcsomagból.

hirdetés

A tavaly évvégi lezárások után, két hónapja indulhattak újra a vendéglátóhelyek. A szektort drasztikusan érintették a járvány miatti korlátozások, a bizonytalan környezet az elmúlt másfél évben komoly kihívások elé állította az ágazatban dolgozó munkavállalókat és vállalkozókat. A Diageo és a Zwack Unicum közösen szeretnék támogatni partnereik újraindulását. A Zwack képviselői ezekben a hetekben juttatják el az 508 darab 1-1 üveg Gordon's London Dry Gin, Baileys, Johnnie Walker Red Label és Captain Morgan Original Spiced Gold italt tartalmazó termékcsomagot. Emellett a vendéglátóhelyek megkapják a Diageo Bar Academy hasznos újraindulási tanácsait és koktélreceptjeit is. 

A Zwack Unicum adatai alapján június közepére a vendéglátóhelyek mintegy 90%-a kinyitott, és a gyengébb május után júniusban mindenhol beindult a forgalom. Úgy látják, hogy a teraszok és a labdarúgó-Európa-bajnokságot vetítő helyszínek a legfelkapottabbak jelenleg. Ezzel szemben a jellemzően beltéri helységgel rendelkezőknek a legnehezebb, főleg vidéken. A Zwack partnerei örülnek, hogy újra vendégeket fogadhatnak és működtethetik üzletüket, ellenben nehezen találnak szakképzett személyzetet, hiszen az elmúlt időszak alatt sokan elhagyták a szakmát, más ágazatban helyezkedtek el.

„A szektorban dolgozók hihetetlen megpróbáltatásnak voltak kitéve az elmúlt időszakban. Ezzel, a Diageóval közösen megszervezett akcióval szeretnénk partnereinket a támogatásunkról biztosítani, hiszen hiszünk benne, hogy kulcsfontosságú szerepük van közösségünk életében. Szerencsések vagyunk, hogy lehetőségünk van a legnépszerűbb termékekkel megajándékozni kisebb és nagyobb helyeket az ország összes pontján” - mondta Frank Odzuck, a Zwack Unicum vezérigazgatója.

„Egy ilyen rendkívüli év után a vendéglátóhelyeknek minden segítségre szüksége van, hogy visszatérjenek a helyes pályára. A világjárvány idején, amikor a legnagyobb szükség volt rá, szerettünk volna segíteni közösségünknek. A Diageo Bar Academy programunkon keresztül bárvezetési és kiszolgálói készségeket oktattunk a vendéglátóhelyek munkatársai ezrei számára Kelet-Európában, köztük Magyarországon is, a nyitás támogatása érdekében. Örülünk, hogy összefoghatunk szeszes italaink forgalmazó partnerével, a Zwack Unicummal e közös kezdeményezés megvalósításában. Reméljük, hogy a nyár fellendülést hoz az ágazat számára, és hogy ehhez mi is hozzájárulhatunk ezzel a gesztussal” – tette hozzá Michael Holm, a Diageo kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai