hirdetés
hirdetés
hirdetés
2022. január. 19., szerda - Sára, Márió.
hirdetés

A dm elnyerte a fogyasztók véleményét tükröző QUDAL piackutatás első díját

A dm elnyerte a QUDAL – QUality meDAL 2016/17 díját, a felmérés azt kutatja, mely márkák jelentenek a magyar fogyasztók számára kiemelkedő minőséget. A válaszadók a dm-et ítélték kategóriájában a legjobb láncnak. A díj összhangban van a Nielsen 2015-ös kutatásával, amely adatai alapján a dm továbbra is a legerősebb márkák közé tartozik, s egyik fő erőssége törzsvásárlói programja, amely folyamatosan fejlődik.

hirdetés

A dm elnyerte a QUDAL – QUality meDAL piackutatás első díját, ami azt mutatja, hogy a hazai piacon kategóriájában a drogéria kínálja a legmagasabb minőségű termékeket és szolgáltatásokat a fogyasztók szerint. Az ICERTIAS nemzetközi tanúsító szervezet a piackutatást internetes kérdőívek segítségével végezte 2016 januárjában. Az ICERITAS szakértői kiemelik: a fogyasztók 68%-a szívesebben vásárol olyan terméket, amely elnyerte a QUDAL- elismerést. A független nemzetközi elismerés 1200, 15 évnél idősebb magyar állampolgár megkérdezésén alapszik, a felmérésben annak a drogérialáncnak a nevét kellett megadni, amely a megkérdezettek szerint abszolút a legmagasabb minőségi színvonalat nyújtja a magyar piacon. A válaszadók a dm-et ítélték a legjobb láncnak. Az elnyert díj összhangban áll a Nielsen kutatásának eredményével.

A vásárlók hajlandóak akár messzebb is utazni, hogy felkereshessék a dm üzleteit.
A dm büszke arra, hogy a drogériák körében a vásárlók kimagaslóan hűségesek az üzletlánchoz. Ezt bizonyítja. hogy az üzletlánc active beauty törzsvásárló programja folyamatosan fejlődik, már 1,38 millió regisztrált vásárló használja ki a kedvező ajánlatokat. A dm állandó pont promóciókkal, élményekkel és egyedi vevői ajándékokkal lepi meg törzsvásárlóit, a Nielsen-kutatás eredménye szerint a megkérdezettek 76 százaléka lojális is a drogériához.

Hasonlóan kedvelt a dm kismamák számára elérhető baba bónusz programja is, amely kedvezményeket kínál a kismamáknak és kisgyermekes szülőknek.

„Az elnyert QUDAL- díjra különösen büszkék vagyunk, hiszen a fogyasztók véleményét tükrözi. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk. Köszönjük vásárlóinknak az elismerést, a dm továbbra is megbecsüli vásárlóit és törzsvásárlóit, akiknek a magas minőség mellett folyamatosan személyre szabott kedvezményeket biztosítunk - nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A magyar drogériavásárlók továbbra is tudatosak, 80 százalékuk megtervezi vásárlásait, 70 százalékuk jól ismeri az árakat, a vásárlók fele pedig összehasonlítja a saját márkás termékek árát a vezető márkákéval. A vásárlók számára fontos a saját márkás termékek ára, keresik a kedvező ajánlatokat, a dm-ben pedig meg is találhatják azokat. A dm Mindig megéri árkommunikációs szlogenje, miszerint a legjobb dolgok az életben tartósak, mint az árak a dm-ben, azt kívánja kifejezni, hogy a vásárlók számára nem a piacra gyakran jellemző akciós árakat, hanem egy megbízható, alacsonyabb árszinten tartott kínálatot biztosít a drogéria a teljes szortimenten.

A dm hűséges vásárlói mellett 71 százalékos aránnyal megtartja az új vásárlóit is. A vásárlók elégedettsége a dm üzletpolitikájának fontos pillére, a vállalat magas színvonalú ügyfélkezelésre törekszik. Általánosan elmondható, hogy a vásárlók elégedettek a bolti személyzettel, a kiszolgálás gyorsaságával. A dm-ben a kollégák folyamatos továbbképzése biztosítja, hogy a vásárlók minden téren segítséget kapjanak, legyen szó egy-egy egészséges termék kiválasztásáról vagy a megfelelő dekorkozmetikai termékek megtalálásáról. Az eladótérben a vásárlóknak februártól ingyenes wifit biztosít a drogéria.

„Az állítás a Nielsen Shopper Trends online kutatás országos reprezentatív mintáján, a 18-65 év közötti női és férfi drogéria vásárlók körében (akik a háztartás nagybevásárlásait végzik és/vagy részben vagy teljes egészében maga felelős a drogériában történő vásárlásokért) 2015 októberében végzett eredményén alapul. Az adatok súlyozásra kerültek az országos főbevásárlók adataihoz nem, kor, településtípus, iskolai végzettség és a leggyakoribb bevásárlóhely szerint. Megkérdezettek száma: 474. Kutatásba bevont láncok: dm, Rossmann, Müller, One Euro Market, Goods Market, Euro Family.”

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!