hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Munkaerőpiac

A hazai munkavállalók 29 százalékának nem okozott nehézséget az elmúlt egy év

32 százalék szerint "nagyon nehéz év volt az elmúlt időszak" - közölte a HR Portál. A szakportál idén március 16 és április 5 között készített online felmérést.

hirdetés

.Az oldal látógatói körében végzett felmérés segítségével 1063 munkavállaló értékelte az utóbbi egy évet.

A felmérésből kiderült, hogy a munkavállalók 49,5 százaléka úgy érzi kiégett, elfogytak a mentális tartalékai.
2020 márciusa óta a dolgozók 58 százalékának a folyamatos bizonytalanság és a hosszú távú tervezés hiánya volt a legnehezebb, 39 százalékuk a szórakozási lehetőségek hiányát, 36 százalékuk pedig az elszigetelődést, a társas kapcsolatok beszűkülését említette. A válaszadók 25 százalékának a munka - családi élet - gyerekek tanulásának összehangolása, 18 százalékuk számára a vírustól való félelem, 10 százalékuknak pedig az otthoni munkavégzés okozott nehézséget.

A felmérésben a munkahely változására is rákérdeztek: a válaszadók 78 százaléka azt mondta, hogy ugyanott dolgozik, 6,5 százalékot elbocsátottak és nincs munkája, 6 százalékot szintén elküldtek, de időközben talált új munkahelyet, 10 százalék pedig saját elhatározásból váltott. Mindez azt jelenti, hogy a felmérésben részt vevők 12,5 százalékának mondott fel munkaadója az utóbbi egy évben.

Arra a kérdésre, hogyan dolgoznának a munkavállalók a koronavírus-járvány csillapodása után, amikor újra el lehet kezdeni az irodában dolgozni, csupán a megkérdezettek 13 százaléka válaszolta, hogy várja a teljes irodai visszatérést. A résztvevők 33 százaléka részben térne vissza az irodába, 19 százalékuk pedig teljesen elzárkózik az irodai munkához való visszatéréstől.

Ugyanakkor arra is rámutattak, hogy a home office-ban dolgozó munkavállalóknak a 45 százaléka válaszolta azt, hogy munkaadójától mindent megkap a sikeres munkavégzéshez. A megkérdezettek 24 százaléka vélekedett úgy, hogy "magára hagyták", míg 24 százalék csak szakmai, 7 százalék inkább csak mentális segítséget kapott attól a szervezettől, ahol dolgozik.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!