hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 09., kedd - Franciska, Fanni.
hirdetés

A Heineken optimistán tekint a jövőbe, de árat emel

A söróriás elkötelezett a magyar fogyasztók felé

A Heineken felelős vállalatként ezután is az értéket és a minőséget helyezi előtérbe a piacon, bár a söriparnak jelen pillanatban számos piaci kihívással kell szembenéznie. 

hirdetés

2011 az egész iparág és a Heineken számára is embert próbáló év volt. A vállalat sikerének kulcsát az jelentette, hogy hathatós és hatásos válaszokat tudott adni a környezet, a piac, és a kormány szabályzásainak folyamatosan változó kihívásaira. Az is elengedhetetlen, hogy az erre adott válaszok találkozzanak a fogyasztók szükségleteivel, valamint az innovációs és a minőségi kritériumoknak is megfeleljenek.

A Heineken Hungária stratégiájának fő mozgatórugója az innováció, aminek köszönhetően heinekenszámos új, ízesített sör került piacra 2009 óta. A Gösser NaturZitrone bemutatásával egy új trend bontakozott ki, melyet az elmúlt évben követett az alkoholmentes Gösser NaturZitrone indítása, ami a fogyasztók azon szegmensét is elérte, akik alkohol nélkül szeretnék élvezni a sör és a citrom frissítő ízének kombinációját.

A Soproni, Magyarország kedvenc „mainstream” söre szintén beállt a sorba, számos különleges, új ízzel. 2011-ben nagy sikerrel indult útjára a Soproni Citrom és a Soproni Narancs. Azóta újabb ízek, a Soproni Körte és a Soproni Grapefruit, nemrég pedig az alkoholmentes szegmens gyarapodott két új termékkel, a Soproni Zero Naranccsal és a Soproni Zero Grapefruittal.

Ezek a termékek jól kidomborítják a Heineken innovatív oldalát, és azt is remekül példázzák, milyen fontos a gyártó számára, hogy a fogyasztók szükségleteinek megfelelően alacsony alkoholtartalmú és alkoholmentes italokkal bővítse termékpalettáját. Ezek a termékek jól illeszkednek a felelős alkoholfogyasztás program promóciójába is, hiszen alternatívát jelentenek azok számára, akik a kisebb alkoholtartalmú italokat kedvelik.
2011 végén a Strongbow Gold piacra dobásával a Heineken belekóstolt a ciderek világába.

A termék promóciója és terjesztése még folyamatban van, a partnerek rendkívül optimisták az első eredmények láttán.

A vállalat továbbra is mindent alárendel annak, hogy a fogyasztók ízlését tökéletesen kiszolgálja és értéket hozzon létre a piacon. Azonban a söriparnak egyre növekvő előállítási költségekkel kell számolnia, emellett ez év elején bevezették az ízesített sörökre kirótt netát.

A helyi adók is jelentősen növekedtek, valamint az áfa a korábbi 25%-ról 27%-ra emelkedett, és ma már jelentős emeléssel kell számolni az alkalmazottak után fizetendő költségeknél is. Mindezek sajnos nagyon erőteljes nyomást gyakorolnak a teljes iparágra és ilyen körülmények között nagyon nehéz ugyanazt a minőséget produkálni a fogyasztói árak emelése nélkül. „Nagyon sajnáljuk, hogy az elkövetkezendő hónapokban korrigálni kell az árainkat és a jelentősen megemelkedett előállítási költségek egy részét vásárlóinkra kell terhelnünk. Mindezt azért tesszük, hogy a piacon továbbra is ugyanazt a minőséget tudjuk biztosítani fogyasztóinak” – tette hozzá Oladele Ajayi a Heineken Hungária vezérigazgatója.

A Heineken Hungária elkötelezett híve a környezettudatos gondolkodásnak, amint azt „A zöldebb jövőért" nevű átfogó programja is mutatja. A cél, hogy 2020-ra a Heineken legyen a világ legkörnyezetbarátabb sörgyára.

Annak érdekében, hogy a vállalat valóra tudja váltani célkitűzését, jelentős és hosszú távú befektetéseket hajt végre főként a környezeti hatásának csökkentése, a közösség támogatása és annak érdekében, hogy termékei pozitív helyet foglaljanak el a társadalom életében.

A befektetések az elmúlt fél évben elismerésre találtak, a következő díjakkal jutalmazták: 2011 novemberben CSR Hungary Díj, 2012-ben az Élelmiszer Szaklap által az FMCG szektor számára alapított, idén első ízben kiosztott Greennovációs Nagydíj Különdíj.

„Elérni a céljainkat, hogy lenyűgözzük a magyar fogyasztókat, és a világ legzöldebb sörgyártói legyünk, ezek azok a kulcsfontosságú célok, melyek meghatározzák mindennapi működésünket. Ezt csak akkor érhetjük el, ha a piacon továbbra is a minőséget és értéket képviseljük, még akkor is, hogy az elkövetkező években nehéz kihívások elé nézünk” – fogalmazott Oladele Ajayi a Heineken Hungária vezérigazgatója.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!