hirdetés
hirdetés

A járvány mindent átír Amerikában

A koronavírus például a tengerentúli szupermarketek működését is felforgatja.

hirdetés

A koronavírus-járvány idejére átszervezik működésüket az amerikai szupermarketek is. A válságos időszakban az USA-ban jellemzően a következő intézkedéseket vezetik be az ilyen típusú kiskereskedelmi egységekben:

  • egy rövid időszakot kijelölnek, amikor csak az idősebb és a koronavírusnak kiszolgáltatottabb vásárlók léphetnek be az üzletbe.
  • a nyitvatartási időt lerövidítik, hogy az alkalmazottaknak ne túlórában kelljen utántölteni a kiüresedett polcokat és alaposan kitakarítani az üzletet.
  • termékenként megszabják, hogy egy személy mennyit vásárolhat meg belőle.
  • padlóra ragasztott címkékkel segítenek a sorban álló vásárlóknak a biztonságosnak tartott 2 méteres távolságot megtartani egymástól.
  • a pénztárosok védőmaszkot, valamint kesztyűt kapnak, és/vagy plexiüveggel védik őket a kórokozóval szemben.

Az amerikai kiskereskedők  nem kívánják megszabni, hogy egyszerre maximum hány vásárló tartózkodhasson az üzletükben.

Forrás: 123rf

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: NPR)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[251965] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél