hirdetés
hirdetés

A Kit Kat is lecsapott a brexitre

Híres szlogenjük nyert új értelmezést az új csomagolással – ami, egy a sosem meg nem valósult kampányötleteket gyűjtő reklámversenyre készült.

hirdetés

A Kit Kat, az egyik legismertebb angol csoki, a Rowntree cég 1935-ban jelent meg vele először még Chocolate Crisp néven, majd két évvel később, azaz éppen 80 éve a Have break, have a Kit Kat szlogennel vezették be a márkanévváltást. (A Nestlé 1988-ban vette meg a Rowntree-t). Érdekesség, hogy 2004-ban meg akarták újítani a szlogent, de a Make the most of the breakről hamar visszaváltottak a Have a break, have a Kit Katre.

A „négyujjas” csoki most egy leleményes grafikustól egy brexites csomagolást kapott, Chris Smallwood a sosem meg nem valósult kampányötletekben utazó reklámversenyre, a Chip Shop Awardsra nevezte a pályaművét. Beszédes, hogy terve a „legjobb munka a reméljük sosem fog nyerni kategóriában” kapott díjat a versenyen. Más kérdés, hogy a brexit szellemi atyjaként elkönyvelt Nigel Farage, az UKIP volt vezére mennyire lenne boldog azzal, hogy az EU-zászló, és nem a brit van felül. 

A Chip Shop Awards-ra érkezett többi pályamunkát is érdemes átpörgetni, ezt például szintén nagyon jól eltalálták:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[210251] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél