hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

A kormány előmozdítaná a földrajzi árujelzők számának növelését

Országos eredetvédelmi fórumsorozatot indított a Földművelésügyi Minisztérium (FM). A cél a földrajzi árujelzők számának növelése, ami hozzájárul az adott régió fejlődéséhez, a turizmus erősödéséhez is - írja hétfői számában a Magyar Hírlap.

hirdetés

Mint Gál Péter, az FM eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára a lapnak elmondta, jelenleg 58 magyar földrajzi árujelző (eredetmegjelölés és földrajzi jelzés) áll uniós oltalom vagy átmeneti nemzeti oltalom alatt: 37 borászati termék, 8 pálinka, valamint 13 mezőgazdasági és élelmiszeráru.

Rámutatott, hogy a földrajzi árujelzők segítségével a termékek kiemelkednek, és jól megkülönböztethetővé válnak a szokványos áruktól. A földrajzi árujelzők minőségi garanciát nyújtanak a fogyasztóknak a termék eredetéről, hitelességéről, a termelők számára pedig hozzáadott értéket és kiváló marketingeszközt is jelentenek.

A tárca tavaszi eredetvédelmi fórumsorozatán a helyi termelők számára közérthetően, jó példákon keresztül mutatják be a védjegyekben és földrajzi árujelzőkben rejlő jogi, marketing- és támogatási lehetőségeket – tette hozzá a helyettes államtitkár.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!