hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

A Lidl és az Aldi leiskolázta a többi láncot

Ketten 26 aranyat nyertek.

hirdetés

Angliában évek óta megszervezik az élelmiszer kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek összehasonlító versenyét. A Lidl és az Aldi tizenhárom-tizenhárom aranyérmet szerzett – így megosztva megnyerték az ár-minőség háborút is.

A németek újabb fronton nyertek háborút a versenytársaikkal szemben a The Grocer magazin szokásos házi bajnokságán. Saját termékeiknek nemcsak az ára, hanem a minősége is meggyőzte a vásárlókat és a szakértőket – ennek a két csoportnak a szavazatai alapján osztották ki Angliában a saját márkás ételek és italok díját.

A Lidl és az Aldi olyan üzleteket előztek meg, mint a Tesco, illetve a nálunk ismeretlen Asda, Sainsbury’s és Morrison's. A megmérettetés során 1103 terméket vizsgálnak meg, amelyek közül elsősorban a speciális és delux verziók arattak. Adam Leyland, a kezdeményező The Grocer magazin szerkesztője elmondta: „Nyilvánvaló, hogy a saját és egyben minőségi áru egyre fontosabb a vásárlók számára.”

Az Aldi győztesei egyebek mellett a következők voltak: koktélparadicsom, madagaszkári vaníliát tartalmazó csokoládé, szilvatorta, currypaszta, balzsamecet. A Lidlnél teljesen más termékek vitték a pálmát: füstölt tőkehalfilé, füstölt borsos lazac, kacsamellfilé fokhagymával és borssal töltve, húsos pite.

„Ez a verseny megerősíti az általunk már régóta hangoztatott üzenetet, miszerint az alacsony árak nem mindig egyenlők az alacsony vagy középszerű minőséggel” – tette hozzá Ronny Gottschlich, a Lidl angliai vezérigazgatója.

(forrás: origo)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!