hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

A mentőszolgálatnak segít az Auchan

Az Országos Mentőszolgálat helytállását szeretné adománnyal megköszönni az Auchan. Az áldozatos munkát végző mentősöknek naponta szállítanak ki friss gyümölcsöt a mentőállomásokra, valamint 10 millió, szabadon levásárolható bizalompontot adnak a szervezetnek, hogy azokat szétoszthassák bajtársaiknak. Az Auchan a vásárlóit is arra biztatja, hogy csatlakozzanak a „Támogasd a hősöket!” akcióhoz, és május végéig a vásárlásaik után járó bizalompontjaikat ajánlják fel a mentőknek.

hirdetés

"Az utóbbi időszak minden eddiginél nagyobb terhet rótt a kereskedelemben dolgozókra, akik a lakosság ellátását biztosítják. Náluk talán csak az egészségügyben szolgálatot teljesítőkre hárul most nagyobb feladat, akik saját egészségük kockáztatásával igyekeznek megfékezni a járványt. Ők azok, akik most nem maradhatnak biztonságban otthon, nem mehetnek el szabadságra, mert el kell látniuk a betegeket, a kezelésre szoruló koronavírus-fertőzötteket.

Az Országos Mentőszolgálatnak kiemelt szerepe van a fertőzöttek ellátásában, hiszen ők mennek ki a gyanús esetekhez és ők szállítják kórházba azokat, akiknek orvosi segítségre van szükségük. Munkájuk fontosságához eddig sem fért kétség, a mostani rendkívüli helyzet pedig még inkább rávilágít erre. Az Auchan Magyarország a felelősségteljes munkájukat kívánja támogatni, és ebbe a vásárlóit is szeretné bevonni. Az áruházlánc friss gyümölcsöt szállít az ország hét regionális mentőközpontjába és két budapesti mentőállomásra, hogy ezzel is hozzájáruljon a mentősök vitamindús táplálkozásához, ami az immunrendszer megfelelő működését is segíti. Emellett 10 millió bizalompontot töltenek fel kártyákra, ez ötmillió levásárolható forintot jelent, amit szintén átadnak az Országos Mentőszolgálatnak, hogy kioszthassák azok között a bajtársaik között, akiknek a legnagyobb szükségük van rá" - írja a vállalat.

Az akció ideje alatt minden Auchan Bizalomkártya tulajdonos is segítheti a mentők munkáját. Ehhez csupán a hűségprogram online felületére kell belépni, ahol a vásárlások során gyűjtött bizalompontokat fel lehet ajánlani az Országos Mentőszolgálatnak.

 „A járvány elleni küzdelemben ott vagyunk a frontvonalban – mondja Dr. Csató Gábor, az Országos Mentőszolgálat főigazgatója. – Minden segítség jól jön, hiszen a mentésben étkezésre és pihenésre sem mindig jut idő. Sokat jelent minden gesztus, örülünk a vitamindús gyümölcsöknek és a levásárolható pontoknak is. Ez is hozzájárul, hogy minden nap újult erővel folytassuk a munkánkat.”                

 „Az elmúlt hetekben láttuk, milyen megfeszített munkát végeztek a munkatársaink, hogy biztosítsuk a lakosság ellátását. Kollégáimmal együtt átérezzük, hogy milyen veszélynek és terhelésnek vannak kitéve az egészségügyben, például a Mentőszolgálatnál dolgozók. Az Auchan cégkultúrájában nagyon erősen jelen van a szolidaritás, ezzel az adományozási akcióval ezt szeretnénk kifejezni a mentősök iránt. Bízom benne, hogy vásárlóink is csatlakoznak hozzánk” – mondja Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója. 

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!