hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 21., kedd - Máté, Mirella.
hirdetés

A Pécsi Sörfőzde italai kiérdemelték a Magyar termék védjegyet

Magyarország legrégebb óta működő sörgyára, a Pécsi Sörfőzde zrt. hazánkban elsőként lett jogosult – sörökre vonatkozóan - a „MAGYAR TERMÉK” védjegy használatára.

hirdetés

A Pécsi Sörfőzde számára fontos cél, hogy a vásárlók - a nagyon széles sörválaszték mellett is - tudjanak megfelelően eligazodni, a számukra legmegfelelőbb terméket megtalálni. Ma már egyre tudatosabbak a fogyasztók és sörök esetében is fontos tényezővé vált, hogy a termék honnan származik. Amennyiben a fogyasztó garantáltan magyar sört kíván vásárolni, - amely a „Magyar termék” tanúsító védjegy szerinti elvárásoknak, előírásoknak is eleget tesz – ezentúl könnyű dolga lesz: a Pécsi Sörfőzde Szalon márkacsaládját: a Szalon világost, a Szalon Barnát, a Szalon alkoholmentest és a Pannonia dobozos sört kell választania, melyek jogosulttá váltak a „Magyar termék” védjegy használatára.

A magyar termékek vásárlása a jó minőség és magyar eredet mellett azon további előnyöket is hordozzák, hogy azok vásárlásával hazai munkahelyek fenntartásához járulunk hozzá, sok esetben ezzel egy-egy nagy múltú magyar termék sikeres „életéhez” is segítséget nyújtva.

Bővebben a Magyar termék védjegyről:

http://www.amagyartermek.hu/

További tények a Pécsi Sörfőzdéről:

  • Napjainkban Magyarországon – gyári méretben – kizárólag csak a Pécsi Sörfőzdében készülnek klasszikus nyíltkádas erjesztéssel sörök.
  • A Pécsi Sörfőzdében a söröket kristálytiszta mecseki karsztvízből főzzük.
  • A Szalon sör 108 éves márka, 1907-ben a Pécsi Országos Kiállításon mutatták be először, ott kóstolhatta meg a látogatóközönség.
  • A Szalon és Szalon Barna sörök több alkalommal elnyerték a legnagyobb európai sörverseny, a Monde Selection aranyérmét.
(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Kiadónk társoldalai