hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 01., csütörtök - Malvin.
hirdetés

A Sanpellegrino megépíti a „Jövő üzemét”

A világ egyik legismertebb olasz márkája, a S.Pellegrino 120. születésnapja alkalmából megkezdték új gyártóüzeme építési munkálatait. A díjnyertes dán építész iroda, a BIG-Bjarke Ingels Group tervezte épület a stílust, az innovációt, valamint a környezeti és társadalmi fenntarthatóságot ötvözi. Az új létesítmény hozzájárul Lombardia további fejlődéséhez, és világszinten növeli a terület turisztikai vonzerejét.

hirdetés

Az új Sanpellegrino gyártóüzem egyszerre innovatív és fejlett technológiájú, környezetével harmóniában álló létesítmény. A S. Pellegrino - amelyet hazánkban a Szentkirályi Magyarország forgalmaz - fennállásának 120. évfordulója alkalmából a „Jövő üzemét” építi munkavállalói és a helyi közösség számára. A szeptember 27-én rendezett alapkőletételen a Sanpellegrino vezérigazgatója, Federico Sarzi Braga, San Pellegrino Terme polgármestere, Vittorio Millesi és a dán díjnyertes építész, Bjarke Ingels, a gyártóüzem kialakításáért felelős BIG (Bjarke Ingels Group) nemzetközi irodájának vezetője vett részt.  A 90 millió euró összértékű beruházás a tervek szerint 2020-ra valósul meg és magában foglalja az építési munkákat, a termelési és logisztikai osztály számára kialakítandó rendszereket, valamint az üzem újjáépítését és bővítését.

„A „Jövő üzemének” alapkőletételével új fejezet nyílik előttünk - mondta Federico Sarzi Braga, a Sanpellegrino Group ügyvezető igazgatója. – A tervezés és az innováció gyöngyszemét építjük, amely vonzó turisztikai célpont lehet a világ minden tájáról érkező vendégek számára. Az új épületet átható filozófia maximálisan képviseli a márka értékeit és vállalatunk elkötelezettségét az olasz gyártású és minőségű termékek mellett. Célunk, hogy ezt a rendkívüli és lokális értéket - a S.Pellegrino ásványvizet - minél szélesebb körben ismertté tegyük, értéket teremtsünk a helyi közösségekkel és fejlesszük dolgozóink munkakörnyezetét.”

A Sanpellegrino „Jövő üzeme” magán viseli a BIG - Bjarke Ingels Group nemzetközileg elismert építész iroda kézjegyét, akik modern vonalvezetésű, a helyi szabadsághagyományt újraértelmező dizájnt alkottak. Az üzem épületét szegélyező betonboltívek új kilátást nyitnak az Orobie Alpokra. Az épülő úthálózat és a létesítményhez vezető híd csökkenti a lakott területen átmenő nehéz járművek forgalmát. Ezen túl a napelemek, a nagy energiahatékonyságú rendszerek és a vízkészletek ésszerű felhasználását célzó vízvisszanyerő rendszerek használata mind összhangban áll a vállalat fenntarthatósági és környezettudatos törekvéseivel.

Látványterv

„A San Pellegrino üzemet a borospincék vízi megfelelőjének álmodtuk meg: könnyű, átlátszó, friss és természetes. Mint az ásványvíz maga - az új SanPellegrino üzem is a természetből eredőnek hat majd, és ahelyett, hogy új identitást erőltetne környezetére, zökkenőmentes folytonosságot teremt a termelés és a fogyasztás helyszíne, az előállítás és az élvezet között " - fogalmazott Bjarke Ingels, alapító partner, BIG.
A Sanpellegrino „Jövő üzemét” a dizájn és az innováció határozza meg, koncepciójának alapját pedig a telephely logisztikai és gyártási műveletei adják. Az üzem külső felületét fedő üvegfelületek szimbolikusan emlékeztetnek majd a víz különböző halmazállapotaira. Az irodák és az öltözők teljes felújítása, az új vállalati kávézó, pihenőrészleg és fitneszközpont mind az alkalmazottak mindennapi jóllétét fogja növelni. A termelési műveleteknek helyet adó mintegy 2800 négyzetméteres új területnek köszönhetően az üzem képes lesz kezelni a következő évekre előre jelzett megnövekedett termelést. A San Pellegrino Terme és Zogno területeit is magában foglaló projekt a helyi közösségekkel ápolt kedvező kapcsolat szellemében jön létre.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!