hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Fenntarthatóság

A SocialPlastic®-ben gondolkodik a Henkel

Az újrahasznosított anyag a fogyasztói felhasználás utáni hulladékból származik, ideértve a SocialPlastic®-ot, ami a Henkel és a Plastic Bank együttműködéséből jött létre. 

hirdetés

Az újrahasznosított anyagokból készült csomagolások számának növelésével a Henkel nemcsak a körforgásos gazdasághoz járul hozzá, hanem a klímavédelemhez is: Az újrahasznosított PET szén-dioxid-kibocsátása csaknem 80 százalékkal alacsonyabb, mint a szűz műanyagé. 

Fogyasztási cikkek fenntartható csomagolása

Számos Henkel márka és termékkategória használ 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült csomagolást. A Henkel európai Laundry & Home Care üzletágában a legtöbb PET-palackot már 100%-ban újrahasznosított anyaggá alakították.Ide tartoznak a mosogatáshoz, tisztításhoz, öblítéséhez és mosáshoz kapcsolódó márkák.

A Henkel és a Plastic Bank közötti partnerségből származó SocialPlastic® hozzájárul a környezeti és a társadalmi ügyekhez egyaránt: A műanyagot működőképes újrahasznosítási infrastruktúrával nem rendelkező országokban szegénységben élő emberek gyűjtik össze mielőtt azok óceánokba vagy vízi utakba kerülnének.

Előrelépés történt a Beauty Care portfólióban is: A Henkel haj- és testápolási márkája,a NatureBox volt az első, amely éppen a közelmúltban vezette be a SocialPlastic®-et, mint csomagolóanyagot teljes flakon portfóliójához: A NatureBox összes flakonja 98%-ban SocialPlastic®-ből készül és a Henkel jelenleg azon dolgozik, hogy a maradék 2 százalékos szűz műanyagot is újrahasznosított anyaggal cserélje. Ennek érdekében a vállalat már tesztel egy SocialPlastic®-ot tartalmazó színhordozót.

Célok a fenntartható csomagolás és klímavédelem terén

"A fogyasztói felhasználás utáni újrahasznosított műanyagok használata a Henkel 2025-re vonatkozó csomagolási célkitűzéseinek fontos pillére. Azon ambiciózus célkitűzésünkön dolgozunk, hogy 2025-ig 50%-kal csökkentsük a fosszilis forrásokból származó szűz műanyagok mennyiségét fogyasztási termékeink csomagolásában. Ezt úgy kívánjuk elérni, hogy 2025-re az újrahasznosított műanyag arányát több mint 30%-ra növeljük, csökkentjük a teljes műanyag mennyiségét és egyre inkább bioalapú műanyagot használunk. Ezenkívül a Henkel által használt csomagolóanyagok 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz*. A Henkel továbbá hozzá kíván járulni ahhoz, hogy elkerüljük a műanyag hulladékok környezetbe jutását. Ennek elérése érdekében a Henkel támogatja például a hulladékgyűjtési és újrafeldolgozási kezdeményezéseket."

„A fenntartható csomagolási megoldások nemcsak a műanyaghulladék globális kihívásait kezelik, hanem hozzájárulnak a klímavédelmi célkitűzéseinkhez is. 2040-re a Henkel célja, hogy klíma-pozitív vállalattá váljon. Egyre több újrahasznosított műanyagot használunk fel, s ezáltal tovább csökkentjük szén-dioxid-kibocsátásunkat, és így haladunk a fenntartható fejlődés felé”– mondta Abdullah Khan Laundry&Home Care fenntarthatóságáért felelős vezető. 

 

(forrás: Store insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!