hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Forgalombővülés

A vásárlói kosárérték növekedésével számol a SPAR húsvétkor

A járványhelyzet ellenére az áprilisi ünnep idején jelentős forgalombővüléssel kalkulál az áruházlánc. A vevők a pandémia kialakulása óta kevesebbszer, de alkalmanként jóval többet vásárolnak, az idei négynapos húsvétra készülve azonban a kereslet akár jelentősen mértékben is nőhet. A SPAR a hagyományosan bőséges ünnepi árukínálatát újdonságokkal, többek között rövid ideig elérhető, exkluzív termékekkel egészíti ki több árucsoportban is.

hirdetés

„A koronavírus világjárvány nagyban rányomta a bélyegét a tavalyi húsvétra, az első hullám éppen az ünnepre és az azt megelőző beszerzési időszakra esett. Az eltelt egy évben kényszerűen módosultak az üzletlátogatási szokások: a vevők kevesebb alkalommal, de esetenként többet vásárolnak. Ezért a húsvétra általában jellemző forgalombővülés idén valószínűsíthetően úgy érvényesül, hogy kiemelkedően megnő az átlagos vásárlói kosár egyszeri értéke. Normál esetben a húsvéti árucikkek és kellékek beszerzése már kora tavasszal megkezdődik és az ünnepig elhúzódik, amely vevőnként többszöri vásárlást jelent.

A nagypéntek előtti nap és a húsvét előtti szombat kiemelkedő forgalmat jelent, mert ezen napok közül legalább az egyiken szinte mindenki elmegy vásárolni a hétvégére az összesen három napot érintő zárva tartás miatt. Vállalatunk ezért már márciustól feltölti az áruházak polcait a húsvéti sláger termékekkel, sonkákkal, füstölt árukkal, kalácsokkal és bejglikkel, illetve a többi szezonális árucikkel, hogy minden pillanatban a lehető legszélesebb választék fogadja a vásárlókat mind az alacsonyabb árfekvésű, mind a prémium kategóriás termékeket illetően. Ezzel is szeretnénk segíteni vásárlóinkat abban, hogy a csúcsidőszakot elkerülve, minél kevesebb kontaktust teremtve tudjanak bevásárolni az ünnepre a járvány idején is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont ebben az évben is megnövelt kapacitással gondoskodik a komplett üzlethálózat ellátásáról. A perbáli gyártóegység idei ünnepi újdonsága a – csemegepultos és előrecsomagolt változatban is előállított – füstölt hátsó csülök. Húsvét idején a szokásosnál jóval nagyobb kereslet mutatkozik a füstölt termékek iránt, de nagy érdeklődésre számíthat a kötözött lapocka is. Emellett számos kedvelt és népszerű húsáru és húskészítmény kerül az áruházak pultjaiba, mint a SPAR páros- és parasztkolbász, az S-Budget füstölt kolbász, „Hazai, Szeretem” márkanév alatt sült-hagymás borjúmájas- és kolbász, valamint az S-Budget és a Regnum főtt-füstölt császárszalonna.

A SPAR Magyarország idén húsvétkor a húsok, húskészítmények, sonkák bővebb kínálata mellett az ilyenkor szintén kelendőbb édes és sós kalácsok, különböző töltésű és ízesítésű bejglik, sütési alapanyagok, desszertek, illetve a klasszikusabb és újabb fűszerezésű különleges sajtok választékát is szélesíti. A vállalat minden árkategóriában: a kedvezőbb árú és a prémium árkategóriás árucsoportokban egyaránt újdonságokkal készül. A sajtok és desszertek között is megjelenik a rövid ideig elérhető, exkluzív választék. Természetesen idén is erős kereslet várható a tojás iránt, különösen a SPAR választékában tavaly tavasztól elérhető szabadtartásos típus iránt is.

A fokozott érdeklődésre tekintettel a SPAR a vásárlóit bővített árukészlettel várja, amely nem csupán az ünnepi élelmiszer-választékot érinti, hanem az édességeket, a kreatív ajándékokat is, ide sorolva a húsvéti dekoráció, világítás, tojásfestés vagy a játékok széles kínálatát. A szélesebb választék azzal is együtt jár, hogy több termékkategóriában az ünnepekkor kedvelt nagyobb kiszerelések is emelt számban jelennek meg az áruházak polcain.

 

A vállalat az ünnep idején is számos kalóriaszegény, csökkentett cukor- és sótartalmú készítményt tart a kínálatában, illetve az élelmiszer-intoleranciával élők is megtalálhatják a számukra ideális árukat.

A SPAR Online Shop a húsvét időszakában, a Nagypéntek utáni szombaton is a megszokott idősávokban várja a vásárlói megrendeléseket a házhozszállítási és az áruházi átvételi szolgáltatás keretében. A várhatóan jóval nagyobb forgalomra a vállalat webshopja teljes kapacitással készül, de a húsvéti menü biztosítása érdekében az időben történő rendelést és a gondost tervezést javasolják a vásárlóknak.

A SPAR Magyarország húsvétkor a hagyományos választékát minden esztendőben megújítja, idén is több árukategóriában alkalmilag elérhető, exkluzív termékkel gazdagítja. A vásárlás megtervezését egy szezonális, ínyenc-katalógus is segíti.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!