hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Árbevétel

A világjárvány ellenére is sikeres évet zárt 2020-ban a Nestlé

Részben az állateledel üzletág kimagasló teljesítménye határozta meg a Nestlé cégcsoport 2020-as globális organikus növekedését. Ezen kívül az amerikai piacok és a Nestlé Health Science eredményességének köszönhető az éves szinten 3,6 százalékos bővülés. A kereskedelmi tevékenység operatív haszonkulcsa (trading operating profit margin) éves szinten 210 bázisponttal, 16,9 százalékra emelkedett.

hirdetés

A Nestlé Hungária elsősorban a jól teljesítő exportpiacoknak és gyárai kimagasló teljesítményének köszönhetően tudta a pandémia okozta gazdasági válság alatt is növelni árbevételét. A tavaly elindított 50 milliárd forintos büki beruházással a társaság úgy alapozza meg az elkövetkező évek növekedését, hogy közben a magyar nemzetgazdaságban betöltött szerepe is erősödni fog.

A magyar leányvállalat éves szinten 6,5 %-os árbevétel-növekedést ért el tavaly, elsődlegesen a gyárak kimagasló teljesítményt nyújtó exporttevékenységének köszönhetően, miközben a magyarországi piacon is bővíteni tudták a forgalmat.

„Az elmúlt esztendő a járványhelyzet kezeléséről szólt, mi pedig mindent megtettünk, hogy biztosítsuk a gyáraink folyamatos üzemeltetését a fogyasztóink élelmiszerellátásának zavartalansága érdekében” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója. A társaság nem pusztán dolgozói egészségéről és anyagi biztonságáról gondoskodott az új koronavírus Magyarországra érkezését követően kialakult vészhelyzetben, de a közösségek támogatásáról sem feledkezett meg – folytatta a szakember, aki szerint a vállalat munkavállalói és a rászorulók támogatására irányuló lépéseik gazdasági szempontból is egyértelműen eredményesek voltak.

 

A Nestlé részletes globális eredményeit ezen a linken tekintheti meg.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!