hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

Együttműködik a Well PR-ral a hazai Auchan

Az áruházlánc tavaly év végén írta ki tenderét teljeskörű PR és kommunikációs szolgálatásokra.

hirdetés

Az Auchan tavaly év végén írta ki tenderét teljeskörű PR és kommunikációs szolgálatásokra, amelyet a Well PR nyert meg. A megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása iránti elkötelezettség a pályázat egyik hangsúlyos eleme volt. A március elején induló együttműködést a külső események mindazonáltal felülírták, és a Well PR azonnal egy erős belső és corporate kommunikációval, valamint egy lehetséges krízishelyzetre való felkészülésben segítette és segíti azóta is az Auchan kommunikációs munkáját.

„Az együttműködésünk a Well PR-ral úgy kezdődött, hogy a szokásos onbording terv és bemutatkozások helyett a járványhelyzet miatt gyakorlatilag rögtön a mélyvízbe dobtuk az ügynökséget. Az elmúlt hetek megfeszített tempójú és nehezített körülmények között zajló közös munkája gyorsan beigazolta, hogy jól tudunk együtt dolgozni” – mondta Varga-Futó Ildikó, az Auchan Magyarország kommunikációs és CSR igazgatója.

Forrás: 123rf

„Büszkék vagyunk arra, hogy az Auchan minket választott, a kereskedelemi szektorból szerzett ügynökségi tapasztalatunkra alapozva már nagyon vártuk az együttműködés. Az élet azonban mást hozott, egy mindannyiunk számára teljesen új helyzetben dolgozunk, ahol az Auchan dolgozók és vásárlók biztonsága, a hazai lakosság ellátásának folyamatos biztosítása, a felvásárlási láz kezelése, a percről percre változó helyzetre való gyors reagálás lett a legfontosabb kommunikációs feladatunk. Erre a soha nem látott szituációra kell most adaptálnunk a PR területén szerzett szakértelmünket” – tette hozzá Bede Márta, a Well PR ügyvezető igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!