hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

A zamatos boroknak stabil fesztiváltábora van

A Borháló idén negyedik éve felel a nagy nyári fesztiválok – a Volt, a Balaton Sound, a Sziget, a B.my.Lake és a Strand Fesztivál – alap- és prémiumbor-kínálatáért a vendéglátó egységek kizárólagos beszállítójaként. A cég a fogyási adatokból kiindulva folyamatosan monitorozza a fesztiválozók fogyasztási szokásait.

hirdetés

A fröccsben és tisztán is fogyasztható zamatos boroknak mára stabil táboruk van a nyári rendezvényeken. A rozéból készített különböző fröccstípusok a fesztiválozók egyre nagyobb kedvencei – mondja Kathona Krisztián, a Borháló borbeszerzésért is felelős alapító tulajdonosa.

A hidegen csapolt rozéból 2018-ban 14 százalékkal kellett többet a helyszínekre szállítani, mint két évvel korábban; az így kimért közel 15 ezer liter rozé a nagy kiszerelésben beszállított fehér alapbor értékesítését 11 százalékkal haladta meg. A kimért, csapolt fehérek eközben közel 30 százalékkal erősödtek, a prémium fehérborok értékesítése pedig csaknem megtriplázódott három év alatt. Az öt Sziget-fesztiválon a Borháló 2018-ban közel 40 ezer liter bort értékesített kimérésre alkalmas nagy kiszerelésben vagy palackban, ennek a felét tették ki a rozék, míg a másik felét 48 százalékban fehér- és mindössze 2 százalékban vörösborok alkották.

A Borháló az egy látogatóra jutó borfogyasztás növekedését szeretné elérni a nagy nyári fesztiválokon. „A fogyasztók igényeire figyelve jó ivású, karakteres savgerincű fehéreket és kicsit illatosabb, üdébb rozékat viszünk a Sziget-rendezvényekre idén is, a vörösnek pedig reprezentációs feladata is van, hiszen sok fesztiválozó először jár Magyarországon, és ez az első találkozása hazánk minőségi boraival” – mondja Kathona Krisztián.

Csapológépekkel gyorsítanak

A 2018-as fesztiválszezonhoz hasonlóan a Borháló partnere idén is a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat lesz. A sauvignon blanc alapú Sziget White-nak, valamint a kékfrankos és pinot noir házasításából készült Sziget Rosénak tisztán és fröccsként is mindig frissnek, élvezetesnek kell lennie. Ennek érdekében a két alapbort hűtve, oxigéntől elzárva, acéltartályokban tárolják a pincészetben, és a fogyást figyelve rugalmasan, frissen letöltve, 10 literes bag-in-box kiszerelésben szállítják a helyszínekre a rendezvények ideje alatt. A gyors kiszolgálást csapológépek biztosítják.

A Sziget White és a Sziget Rosé palackban is vásárolható lesz, hozzájuk harmadikként csatlakozik a kékfrankosból és cabernet franc-ból házasított Sziget Red. A különleges élményre vágyók, illetve a magyar borkészítéssel először találkozó külföldi vendégek a Dubicz reprezentatív prémiumszortimentjéből is válogathatnak a fesztiválokon.

Borháló-rendezvények

Az öt nagy Sziget-rendezvényen kívül idén is a Borháló lesz az EFOTT, vagyis az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója beszállítója – a fesztivál július 9-én kezdődik Velencén. A márka emellett bővülő megrendelői körnek szállít a HoReCa-szegmensben, így a vendégek az ország egyre több éttermében, vendéglátóhelyén találkozhatnak a Borháló gondosan kiválasztott minőségi tételeivel a ház boraként vagy prémiumborként.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!