hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Adománygyűjtés a Tesco áruházaiban

A Tesco idén tizedik éve vesz részt az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányában, mint a szervezet stratégiai partnere. A vásárlók november 11. és december 24. között 250 forintos adománykuponok vásárlásával támogathatják a Segélyszervezetet abban, hogy minél több család ünnepét tudják szebbé tenni és minél többeknek nyújthassanak segítséget a hétköznapokban is. A tavalyi akció keretében több mint 66 millió forint gyűlt így össze.

hirdetés

Az adventi időszak alatt jellemzően többet vásárolunk – ajándékokra és ételekre egyaránt nagyobb összeget szánunk. A szeretet.éhség. pénzadománygyűjtés remek lehetőséget ad arra, hogy egy kicsit szebbé tegyük az ünnepet azoknak is, akik hátrányos életkörülményeik miatt mindezt nem engedhetik meg maguknak. A Tesco idén már tizedik alkalommal támogatja az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtését, melynek során az áruházlánc vásárlói és dolgozói idén november 11. és december 24. között a kasszáknál 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhatnak. Az ezek értékesítéséből befolyt teljes összeget a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezetnek adja át, akik nehéz helyzetben levő családokat és gyermekeket támogathatnak belőle. Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagyköveteként áll a kampány mellé idén is.

A segélyszervezet és az áruházlánc egy évtizedes együttműködésének eredményességét jól mutatja az adományok egyre növekvő mértéke. Tavaly a kampányhoz csatlakozó cégek közül a legtöbb adományt, több mint 66 millió forintot az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként a Tesco vásárlói és dolgozói gyűjtötték össze. A kampány során befolyt pénzadományokból az Ökumenikus Segélyszervezet nemcsak az adventi időszakban, hanem egész évben támogatni tudja a rászorulókat – hiszen országos hálózatán keresztül folyamatosan azon dolgozik, hogy valódi kitörési lehetőségeket biztosítson a szegénységben élőknek.                                                   

A Tesco a szervezet stratégiai partnereként a szeretet.éhség. kampány mellett többek között az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor kampányát is rendszeresen támogatja, melynek célja a nehéz sorsú és hátrányos helyzetű gyermekek segítése. Az áruházlánc emellett évente több alkalommal tart tartósélelmiszer-gyűjtő kampányokat, illetve több mint 170 áruházból minden nap a rászorulók számára ajánlja fel a már nem eladható, de fogyasztásra még alkalmas élelmiszert.

Forrás: 123rf
Forrás: 123rf

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!