hirdetés
hirdetés

Gifmatricákkal hódít a magyar üdítőmárka

A Topjoy emberi érzelmekkel felruházott kupakkal tör utat magának a piacon.

hirdetés

A közlemény szerint "a magyar brandek között elsőként a Topjoy használ Giphy-sticker csomagot márkakommunikációs célokra".

Ennek megfelelően a márkázott gifek mostantól Instagram-sztorikban, Messengerben, WhatsAppon, Snapchaten, sms-ben is használhatók. A Giphy alkalmazásra készült tizenhárom egyedi matricát a Kraftwork reklámmanufaktúra fejlesztette.

"Jelenleg az ÁGY itt érhető el. Központi elem a megszemélyesített az üdítőskupak.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cik[230225] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél