hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 30., hétfő - András.
hirdetés

Mindig vegyünk részt a szűrésen!

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. hetedik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, melyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívja fel a figyelmet. 

hirdetés

Magyarországon a becslések szerint évente 2000 nő hal meg mellrákban. Sokkoló ez a szám, különösen annak fényében, hogy szűréssel a halálozások száma drasztikusan csökkenthető lenne. Sokan azzal érvelnek a szűrés ellen, hogy a mammográfia fájdalmas, kellemetlen érzéssel jár, nehéz időpontot kapni rá. Pedig a mammográfia nem kellemetlenebb, mint egy vérvétel, pillanatok alatt kész, és elég kétévente elvégeztetni. A köztes időben pedig az önvizsgálat mutatja meg, ha gond van. Az emlődaganatot minél korábban veszik észre, annál hatékonyabban kezelhető, és mivel a daganat nem fáj, ezért is fontos az önvizsgálat. A korai felismerés 80 százalékos eséllyel ígér gyógyulást, míg a későn észrevett daganat esetében ez mindössze 15 százalék.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. hetedik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, melyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívja fel a figyelmet.

Ennek keretében októberben a Bio-Fungi Kft. az áruházlánc polcain megtalálható, 500 és 400 grammos kiszerelésben kapható rózsaszín tálcás gombák minden eladott tálcája után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház rákellenes programját, az ALDI pedig saját hozzájárulásaként megduplázza ezt az összeget.

A kampányból kiveszi a részét a Del Pierre C. Europe Kft. is, amely minden Twist pink haltörzs vásárlása után 10 forintot fizet a Emlőrák Gyógyításáért Alapítványnak – melyhez az áruházlánc százezer forintot tesz hozzá. Egészséges és friss élelmiszerkínálatának folyamatos biztosítása mellett az ALDI tájékoztató kampánnyal és szakmai szervezetek támogatásával kíván tenni a magasabb gyógyulási arány érdekében.

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!