hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

Az Év Boltja 2015 – dm Kft., 242. dm üzlet

Drogériakategóriában Az Év Boltja szakmai zsűrije a Vecsés központjában található dm-et ítélte a legjobbnak. A dm-ről és a győztes üzletről Kanyó Rolandot, a drogérialánc marketing és PR menedzserét kérdeztük.

hirdetés

 

 

 

 

KATEGÓRIA: DROGÉRIA

 

(Mérettől függetlenül.)

 

 

2220 Vecsés, Fő út 246-248. Market Central Ferihegy

 

 

 

Elöljáróban mondana néhány mondatot a dm drogerie Magyarországról?

A dm drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria-kiskereskedelem piacán. A magyar dm üzletlánc 256 üzlettel rendelkezik, és több mint 2100 munkavállalót foglalkoztat. Polcain több mint 13 ezer terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés területén. A cég minőségi expanziós koncepciójának köszönhetően egyre több üzletünk rendelkezik új dekorációs elemekkel, technikai innovációkkal és tágas belső térrel. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlóink változó igényeit, széles kínálatot tartunk bioélelmiszerekből és natúrkozmetikumokból. Az „Itt vagyok önmagam…” szlogen vállalatunk egyik kulcsmondata, benne rejlik minden, amiről a dm szellemisége szól, a szlogent és a szervezeti filozófiát is áthatja az ember egyediségének megőrzése. A dm elkötelezett a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett, és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. A cég társadalmi felelősségvállalás gyakorlatában „együtt egymásért“ név alatt a dm három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.

Kérem, röviden mutassa be a dm vecsési üzletét, környezetét, árukínálatát!

2011 áprilisában a Market Central Ferihegy üzletközpontban, Vecsés központjában, a repülőtér közelében, tömegközlekedéssel és autóval nagyon jól megközelíthető helyen nyílt meg a vecsési dm üzlet. A bolt nyitását többek között az indokolta, hogy a bevásárlóközpont látogatói már régóta hiányoltak az üzletek sorából egy drogériát. Az autóval érkezőket ingyenes parkolási lehetőséggel várja a bevásárlóközpont.

A 242-es dm üzlet közel 12 ezer cikkelemes választékkal, emellett számos extra modullal és szolgáltatással rendelkezik. A dm active beauty törzsvásárlói programja a kedvezmények rendkívül széles skáláját kínálja a tízszázalékos vásárlási kedvezménytől egészen az utazási ajánlatokig. Természetesen az új üzlet vásárlói is részesülhetnek a kedvezményekből, legyen szó kártyával rendelkező tagokról vagy új jelentkezőkről. Hasonlóan a többi üzlethez – az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözve – itt is bioélelmiszerek széles választéka kapható.

Melyek a vecsési üzlet fő jellemzői, legnagyobb erényei?

Az összes dm-re jellemző, hogy különösen ügyelnek a kollégák a tisztaságra, a szép és rendezett boltképre. A nagy üzlettérnek köszönhetően kényelmesen lehet vásárolni, akár babakocsival is zavartalanul elférnek a betérő édesanyák. Az üzlet közepén, a pelenkák és babaápolási termékek előtt helyet kapott néhány gyerekjáték, kifestő és sok-sok színes ceruza, aminek a szülők és a gyerekek is egyaránt nagyon örülnek.

A vecsési üzletben bőséges áruválaszték várja a vásárlókat, minden megtalálható, amire egy családnak szüksége lehet tisztálkodás, szájápolás, szépségápolás, babaápolás területén. Az élelmiszerek tekintetében elkötelezettek vagyunk az egészséges étkezés mellett, rengeteg bio- és reform élelmiszert kínálunk. A vecsési üzlet színes programokkal is várja a vásárlókat. Ilyenek voltak például: különböző kóstoltatások szervezése, húsvéti kisállat-simogató vagy éppen a Valentin-napi apró meglepetések. Karácsony közeledtével a törzsvásárlók segítségével ruha- és játékadománnyal, valamint tartós élelmiszerrel támogatta az üzlet a rászoruló óvodákat.

Milyen innovatív megoldásokat alkalmaztak a vecsési üzletben?

Az üzletben 2011 óta érintőképernyős kassza működik, mely több területen is fejlődést jelent. Egyrészt, a pénztáros előtt kevesebb eszközt kell elhelyezni, mert a billentyűzetre nincs szükség. Másrészt a pénztáros pulttól függően szemben helyezkedhet el a vevővel, úgy tud szemkontaktust kialakítani, hogy közben a látóterében vannak a termékek, illetve a kassza monitora is. A korábbi megoldásoktól eltérően már a pénztáros nem csak azt hallja, hogy „csipogott” a szkenner, és nemcsak az utolsónak lehúzott terméket látja a kijelzőn, hanem az összes beszkennelt áru megjelenik a monitoron. Így minimumra csökken a tévesen, rossz kódon történő értékesítés. A drogéria különös figyelmet fordít arra, hogy a program időről időre megújuljon, és mindig attraktív kínálatot nyújtson a tagok számára. A bevezetés ötéves jubileumának alkalmából több technikai újítást is bevezettek, aminek köszönhetően a program használata még jobban leegyszerűsödött, így még több felhasználót vonzott a dm üzleteibe. A pontok beváltása immár nemcsak az üzletekben kihelyezett infópultokon, hanem a kasszán keresztül is elérhetőek. Így azok a tagok is gyakrabban váltják be pontjaikat értékes kedvezményekre, akik idegenkedtek az infópult használatától.

Az eladótér bruttó mérete: 450 m²
Nyitva tartás: H−CS 9:00−-20:00, P−SZO 9:00−21:00
Munkatársak száma: 5 fő

 

„A dm boltok szokásos választékán felül divatékszereket, luxusminőségű testápolási szereket, gyógyszereket és gyógyászati segédeszközöket, valamint natúrkozmetikai termékeket is kínál az üzlet.”

„Támogatjuk vásárlóinkat: a bevásárlókocsikat nagyítóval szereltük fel, ezzel könnyítve meg a termékekről az információszerzést.”

„Az egyik nagy változást a dm boltok életében a férfi termékek egy helyre csoportosítása jelentette.”

„A dm az egészségmegőrzés nagyköveteként az Alnatura és a dm Bio élelmiszereket minden üzletében központi helyen, a bejárathoz közel, egy külön ezeknek a termékeknek készített polci kihelyezésen kínálja a vásárlóknak.”

„Idén májusban a natúrkozmetikai termékek is egy helyre kerültek, így egy komplett natúrkozmetikai blokkot alakítottunk ki.”

„Érdekesség: 2011-ben köszöntötte a dm az 1 000 000. active beauty regisztrálót – a szerencsés vásárló 1 millió forintnak megfelelő 5000 active beauty pontot kapott törzsvásárlói kártyájára. Annak érdekében, hogy az oklevél mellett még maradandóbb élményben legyen része, megajándékoztuk egy 3 napos, 2 személyre szóló wellness ajándékutalvánnyal. Az ajándékok átadására a vecsési dm-ben került sor.”

(forrás: Élelmiszer Szaklap)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!