hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

Az adó vitte el a Nestlé nyereségét

A cég csütörtökön közölte, hogy az adózás utáni nyereség 4,1 milliárd svájci frank volt az első fél évben az egy évvel korábbi 4,52 milliárd frankkal szemben, egy 400 millió frankos halasztott adófizetés miatt. Az árbevétel 1 százalékkal, 43,16 milliárd frankra nőtt.

hirdetés

A svájci óriásvállalat már három éve nem teljesíti az 5-6 százalékra kitűzött, egyszeri tételektől és árfolyamhatástól megtisztított árbevétel-növelési célját, idén is a tavalyihoz hasonló, 4,2 százalékos bővülést tervez.

Paul Bulcke, a Nestlé vezérigazgatója szerint Kínában továbbra is kihívásokkal kell szembenéznie a cégnek, azonban Észak-Amerikában, Európában, Délkelet-Ázsiában és Latin-Amerikában jó teljesítményt nyújtott, amely folytatódhat a második negyedévben is.

A Nestlé a Nestlé Hungária Kft. révén van jelen Magyarországon, ahol több gyárat üzemeltet és összesen 1700 embert foglalkoztat.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!