hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Az agrármarketing kulisszatitkai

„Piacra jutás közösségi agrármarketinggel” címmel a leghatékonyabb megoldásokról tartott előadást Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója az Agrárszektor 2019 Konferencián Siófokon, ahol azokat az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték, amelyekkel sikeresebbé tehető az értékesítés az agráriumban is.

hirdetés

A szakember a pódiumon a hazai KKV-k fejlődésének és versenyképességének kulcsaként többek között a magyar mezőgazdaság GMO mentességének fenntartása, a Hungarikum termékek és az adat alapú tudás kiteljesedése, a tudásmegosztás, a magasan képzett munkaerő bevonása, továbbá az egyedi, magas feldolgozottságú, minőségi termékkínálat bővítése által kínált lehetőségeket taglalta.

Előadásában Ondré Péter a magyar versenyképességet befolyásoló digitális marketing trendekről és a jelenleg legnépszerűbb közösségi média automatizációs rendszerekről is beszélt, elemezve azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyan ösztönözhető a hazai agráriumból és élelmiszerágazatból kikerülő termékek kereslete.

Az AMC tevékenységét meghatározó stratégiai irányok és fő prioritások mellett az AMC vezetője szót ejtett a közösségi marketinggel kapcsolatos állami stratégiáról is. Kitért továbbá azokra a közösségi marketing promóciós eszközökre, amelyek közvetlenül, vagy közvetetten járulnak hozzá a magyar termékek piacra jutásához.

Komoly érdeklődés övezte a tájékoztató azon részét, amelyben az AMC ügyvezető igazgatója azokról a külföldi kiállításokról és vásárokról beszélt, amelyekre 2020-ban az AMC 90%-os anyagi támogatását pályázati úton nyerhetik el a magyar cégek. Az AMC által támogatott külföldi közösségi stand megjelenések révén azok a magyar kiállítók mutatkozhatnak be termékeikkel nemzetközi szintéren, akik termékkínálatukkal a belpiaci lehetőségek mellett az exportpiacokon is jelentős sikerekre számíthatnak.

A nürnbergi Biofach, a szingapúri Food and hotel Asia, a moszkvai Prodexpo és a dubaji Gulfood eseményeire már lezárult az akvirálás. További 6 országban azonban még bizonyosan jelen lesz az AMC közösségi standja magyar partnereivel, érdemes tehát az agráriumban tevékenykedő cégeknek követnie az AMC honlapján megjelenő felhívásokat, különösen akkor, ha Japánba, Szingapúrba, Hollandiába, az Egyesült Államokba, vagy Franciaországba tervezik exportpiacaikat bővíteni – jelentette ki Ondré Péter. Hangsúlyozva, hogy a külpiaci megjelenést támogató kínálat – a pótlólagos források függvényében - ráadásul még bővülhet is, hiszen a hazai exporttevékenység bővítése jótékonyan hat Magyarország GDP-jére, így a költségvetési támogatások, e területeken bizonyosan megtérülnek.

Az AMC ügyvezető-helyettese, Giczi Gergely az „Új szupervédjegy az élelmiszerpiacon” címmel rendezett szekció felszólalójaként arról az új állami védjegyrendszerről értekezett, amelyet az Agrárminisztérium a hazai élelmiszergyártók számára piaci megjelenésük hatékonyságának növelése érdekében hozott létre. A szekció résztvevői analizálták azokat a kritériumokat, amelyeket az új állami védjegyet magán viselő termékekkel szemben támasztanak. A védjegyhasználat elnyeréséről döntő minősítési követelményrendszer kapcsán az élelmiszerekkel kapcsolatos kereskedelmi elvárások változásairól is szó esett.

A jelen lévő Zsigó Róbert, államtitkár (Agrárminisztérium), Éder Tamás, elnök (Felelős Élelmiszergyártók Szövetsége), Papp Gergely, szakmai főigazgató-helyettes (Nemzeti Agrárgazdasági Kamara), Haluska Adrienn, kutatásfejlesztési- és minőségirányítási igazgató (Pick Szeged Zrt.) és Kovács Herman, igazgató (NAGISZ Zrt.) a szekcióülésen az élelmiszeri vállalati márkák és az élelmiszerláncok saját márkás termékeinek hazai élelmiszerpiacon, illetve üzletláncoknál betöltött szerepét is elemezték, azt a követelményrendszert boncolgatva, amelyet a multicégek a belistázott termékektől és beszállítóktól várnak el.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Kiadónk társoldalai