hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 30., hétfő - András.
hirdetés

Az ALDI ötödszörre a Go Pink mellett

Ötödik alkalommal vesz részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. Ebben az évben az áruházlánc újabb partnerek bevonásával folytatja figyelemfelhívó kampányát, egyúttal lehetőséget teremt vásárlói számára, hogy ők is aktív részesei legyenek az ALDI jótékony akciójának.

hirdetés

Idén ősszel is világkörüli útjára indul az a kezdeményezés, amely a pink színnel hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem alappilléreire: a megelőzésre és a szűrésre. Az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, ehhez azonban elengedhetetlen az egészséges táplálkozás, a rendszeres testmozgás és a mindennapi stressz helyes kezelése. Ezen kívül a hölgyeknek kifejezetten ajánlott részt venni a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve az emlő önvizsgálata is életet menthet, hiszen minél előbb felismerik az elváltozást, annál korábban kezdődhet meg a gyógyítás.


Az ALDI a magyar csiperke- és laskagomba termesztő vállalattal, a Bio-Fungi Kft.-vel közösen öt éve vesz részt a kezdeményezésben és az elmúlt évek során összesen mintegy 3 millió forintnyi adománnyal támogatott rákellenes szervezeteket. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető lesz az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza.


A vásárlók ebben az évben az Ed.Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettájának megvásárlásával is hozzájárulhatnak a kezdeményezéshez. A vállalat minden értékesített pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezen felül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. 2017. október 13-án pedig a figyelemfelhívás és tájékoztatás jegyében megrendezésre kerül az „Összefogás az egészségért a mellrák ellen” hídséta és konferencia Győrben, melyet az ALDI számos termékkel támogat.
Az idei kampányban a Del Pierre Central Europe Kft. is az ALDI partnere, amely cég limitált kiadású „Twist tonhaltörzs olívaolajban” termékének értékesítése után Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány dobozonként 5 forintnyi támogatáshoz jut az ALDI által.


Az ALDI bízik abban, hogy az idei kampány révén vásárlóinak segítségével még több adománnyal segítheti a daganatos megbetegedések megelőzését és gyógyítását.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!