hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Az AMC is jelen van az újvidéki agrárszemlén

Megnyílt az Európa tíz legfontosabb mezőgazdasági kiállítása között számon tartott újvidéki Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszerágazati Szakkiállítás. A 2019. május 17-ig tartó eseményen idén 60 ország több, mint 1500 kiállítója mutatja be termékeit a mintegy 140 ezer látogatónak. Magyarországot az élelmiszeripari kiállítók között az Agrármarketing Centrum képviseli Újvidéken.

hirdetés

Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb mezőgazdasági seregszemléjén hét kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait az Agrármarketing Centrum 60 négyzetméteres standján. Az eseményen az AMC képviseletében részt vesz Ondré Péter ügyvezető és Giczi Gergely ügyvezető-helyettes is. A vásár nyitónapján Ondré Péter elmondta: az évek óta folyamatosan bővülő, nagyszámú látogatókörrel és szolgáltatásokkal rendelkező kiállításon már jól ismerik a magyar kiállítókat, jó kapcsolatot ápolnak a magyar partnerekkel és ezért a magyar cégek szívesen választják az AMC által szervezett közösségi megjelenést.

A magyar standon többek között pulykahúsból készült élelmiszerekkel, felvágottakkal, piros paprikákból és különféle húsféleségekből, szárnyasokból készült ételekkel, valamint almából, meggyből, bodzából és homoktövisből készített különlegességekkel, szőlőmag őrleményekkel és olajokkal várják a látogatókat.  A finomságok mellett a Pannon Tokaj Pincészet száraz, félszáraz és édes Tokaji borait is megismerheti a közönség.


Az Agrármarketing Centrum ügyvezetője kiemelte, hogy a kiállítás kiváló alkalom a tapasztalatcserére, valamint a szerbiai kereskedelmi és borkultúra megismerésére. „A kiállítás során, emellett lehetőség nyílik arra is, hogy a jelenlévő kiállítókkal egyeztetéseket folytassunk a 2019. szeptember 26-29. között általunk szervezett 79. OMÉK-on való megjelenési lehetőségekről is” – tette hozzá Ondré Péter.

Az AMC ügyvezető igazgatója bízik abban, hogy kiállítóik az elmúlt évekhez hasonlóan ez alkalommal is elégedetten zárják majd a rendezvényt, hiszen a hét napos kiállítás során szép számmal fordulnak meg érdeklődők a magyar standnál. „Tudomásunk szerint több cég előre egyeztet tárgyalásokat meglévő kapcsolatainak frissítése érdekében, hiszen a személyes találkozás kiemelten fontos a térség üzleti kultúrájában” - mondta még el Ondré Péter, megjegyezve, hogy a tőlünk délre, délkeletre fekvő országokban kiválóak az üzleti lehetőségek, hiszen tavaly összességében mintegy 20 százalékot tett ki az agrár- és élelmiszeripari összkivitel aránya a teljes exporton belül.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.