hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Az Avon a vásárlókon bizonyítana

A GVH állításával szemben az Avon szerint a termékeikkel minden rendben. A cég akciót hirdet, hogy a vásárlók döntsenek a termékeikről szóló állításokról.
hirdetés

Avon termékek esetében állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a múlt héten, hogy a hirdetéseikkel megtévesztették a fogyasztókat, ezért 40 millió forintra büntette meg a céget. Az Avon most sajtóközleményben érvel amellett, hogy szerintük talán mégsem voltak megtévesztők, de egy pr-akcióval inkább a termékeik tesztelésére hajlandó fogyasztókra bízzák a döntést – írja a Kreatív Online.
„A Vitalizáló nappali arckrém SPF20 esetén” – áll a sajtóközleményben – „például azt az állítást nem tartotta kellőképpen bizonyítottnak a GVH, hogy a termék háromnapi használat alatt javítja a bőr megjelenését, tisztaságát és egyenletessé teszi tónusát. A tesztelésben részt vett 126 nő átlag 67 százaléka tapasztalt három nap alatt lényeges javulást, amit a hatóság nem értékelt megfelelő arányúnak az állítás bizonyítására”. A GVH ezen kívül még öt Avon termékkel kapcsolatban állapított meg megtévesztést, amelyekről az Avon sajtóközleménye nem ír.
Az Avon a sajtóközleményben leírja, hogy kutatásra-fejlesztésre sok pénzt költenek, hogy milyen a garanciavállalási politikájuk, és hogy egyetértenek a GVH azon törekvéseivel, hogy a hatóság az ilyen típusú vizsgálatokkal „iránymutatásul szolgál a kozmetikai iparág számára”.
Ugyanakkor „az Avon kiáll a termékei kiváló minőségéért” – amit a GVH egyébként nem vitatott –, így kisebb terméktesztelési akciót hirdet, ami során a GVH által vizsgált nyolc termékből 100-100 darabot (tehát kisebb minta lesz, mint például az eredeti, Vitalizáló nappali arckrém esetében) felajánl azoknak, akik saját maguk szeretnének meggyőződni az állítások helyénvalóságáról és a termékek megfelelő minőségéről.

elelmiszer.hu 
 

 

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!