hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 27., péntek - Virgil.
hirdetés

Az egymillió dolláros cukorpótló

A folyamatosan változó globális közízlés kielégítéséhez a Coca-Cola pályázattal próbál szert tenni számára idáig ismeretlen, egészséges édesítőszerekre.

hirdetés

Nem titok, hogy a fogyasztók még kedvenc szénsavas italukban se néznek jó szemmel a hozzáadott cukrokra. Éppen ezért a mesterséges édesítőktől egyre jobban ódzkodó hívei megtartása érdekében a Coca-Cola egymillió dolláros kérdéssel fordult a vásárlók felé. Augusztus elején az atlantai (USA) székhelyű cég a HeroX nevű ötletbörzén hirdette meg a Sweetner Challenge (Édesítőverseny) nevű pályázatát.

A felhívásban a Coca-Cola olyan „természetes, biztonságos, illetve csökkentett, alacsony vagy zéró kalóriatartalmú vegyületet” keres, amely „az ételekben és az italokban a cukoréval megegyező ízérzetet idéz elő.

A vegyülethez nem lehet steviát, a „szerzetesek körtéjének” is nevezett monk fruitot vagy egyéb nemzetközileg védett növényt, illetve anyagot felhasználni. Feltéve, hogy valaki talál (és felmutat) egy, a kritériumoknak megfelelő matériát, 2018 októberében a 131 éves cégóriás 1 millió dollárral fogja kifejezni felé a háláját.

Forrás: Mail Online

„Folyamatosan keressük az újabb és jobb összetevőket, és tudjuk, hogy a bámulatos ötletek bárhonnan beérkezhetnek.” – állította egy közleményben Robert Long, a Coca-Cola innovációs főnöke és rangidős elnökhelyettese.

Bár a Coca-Cola elégedett az általa jelenleg használt alacsony vagy nulla kalóriatartalmú édesítőszerekkel, tovább folytatja a hajszát az újabb és újabb komponensek után. A szakadatlan kutakodást indokolja, hogy a közízlés és az általános életmód folyamatos változása mellett az üdítők (az egyszerre szénsavas, édes és alkoholmentes italok) mind nagyobb teret vesztenek az innivalók piacán.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Fox News)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!