hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Az Év Boltja 2015 – Gödöllő COOP Zrt. 15. számú Coop Szuper

Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije Szupermarket kategóriában a Gödöllő COOP Zrt. veresegyházi üzletének ítélte Az Év Boltja címet. Az üzletről dr. Dúl Udóné vezérigazgató asszonyt kérdeztük.

hirdetés


KATEGÓRIA: SZUPERMARKET


(kiskereskedelmi tevékenységet vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató, 400–2500 négyzetméter közötti bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet)

2112 Veresegyház, Fő tér 49.

Mit tart üzlete legnagyobb erényeinek?

A bőséges áruválasztékot kiemelkedő frissáru-kínálattal, ami a standard készletek mellett igazodik a vásárlói igényekhez. Az udvarias kiszolgálást, a vevőközpontúságot, a vevők és az eladók között kialakult közvetlen, családias légkört, valamint hogy üzletünk tiszta és modern, korszerűen felszerelt, áttekinthető és kellemes vásárlási lehetőséget biztosít.

Hogyan mutatná be röviden az üzletét?

Szupermarket II. kategóriába sorolt üzletünk Veresegyház belvárosában, a Fő téren helyezkedik el. Élelmiszereket és napi fogyasztási cikkeket forgalmazunk, kiemelkedő áruválasztékkal, több mint 8000 cikkelemes árukínálattal állunk a vásárlók rendelkezésére. Kiemelkedő a frissáru-kínálat sertés- és baromfihúsból, hentesáruból, zöldség-gyümölcsből, tejtermékekből, valamint kenyérből és pékáruból. Emellett megtalálható az alapvető élelmiszerek, italok, mélyhűtött termékek, édességek, kávé, tea, fűszerek, konzervek, háztartási vegyi áruk és nonfood termékek széles választéka. Különös hangsúlyt fektetünk a korszerű táplálkozásra, a diabetikus, glutén- és laktózmentes termékek minél szélesebb kínálatára. A nonfood termékek részaránya a teljes árukészlet mintegy öt százaléka. Az üzlet a város hagyományaihoz igazodva – hetente kétszer országos kirakodóvásár zajlik a Fő téren – nemcsak a helyi lakosság áruellátását biztosítja, hanem a városon áthaladókét, a rendszeresen megjelenő vásározókét is.

Melyek voltak az üzlet kialakításának és az árukészlet kialakításának legfontosabb szempontjai?

Az üzletet az utolsó, 2003. évi bővítés és felújítás után, 2015-ben teljesen átalakítottuk, ami egy mindenre kiterjedő modernizációt és megújulást jelentett. Az üzlet padozatát, világítását, teljes berendezését, a bolt belső képét, dizájnját a mai elvárásoknak megfelelően alakítottuk ki. Az üzlet egyik részében a bővítéskor létrehoztunk egy gyerekjátszósarkot. A bolt belső terében helyet kapott a Veresegyház város szimbólumaként ismert „Tavirózsa”, valamint a város címerében megjelenő eper motívum. A pult mögötti csempék színesek lettek, teljesen új zöldségesszigetet hoztunk létre, ahol nagyon szépen be tudjuk mutatni a rendkívül széles zöldség-gyümölcs kínálatot. A bolt egyik legkülönlegesebb pontja a megújult Fornetti-sarok, ahol a kenyér-pékáru kínálatot mint egy kis pékségben mutatjuk be.

 

Milyen korszerű, innovatív technológiai megoldásokat alkalmaznak az üzletben?

A boltban a korszerű számítástechnikai felszereltség mellett kamera- és védelmi rendszer működik. A felújítás során a vásárlók kényelme érdekében a beengedőkaput és a pénztárakat is lecseréltük. Az eladótér és a raktárak közé automata ajtókat építettünk be, amelyek az áru mozgatásában nyújtanak segítséget a dolgozóknak. A vásárlók minél teljesebb körű tájékoztatását szolgálja a két LED tévé, amelyeken folyamatosan tájékozódhatnak az aktuális COOP-akciókról és -hírekről. Az egyéb, általános szempontok közül fontos megemlíteni, hogy az üzlet világítása energiatakarékos, elektronikusan vezérelt, a megvilágítást részben természetes források is biztosítják. Az egységben alkalmazott hűtőbútorok modernek, hűtéstechnikai megoldásuk csoportaggregátos rendszerű, amely biztosítja a veszteséghő energetikai hasznosítását. A háttérhűtők megfelelő hőmérsékletének ellenőrzését távfelügyelet látja el, a hőmérsékletadatok rögzítése is automatikusan történik. Üzletünkben szelektív hulladékgyűjtést végzünk, rendelkezünk használtelem-gyűjtő konténerrel és a hulladék hasznosítását elősegítő, papírbálázó berendezéssel.

Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 640 m²
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 6–20 óráig, szombat: 6–18 óráig
Munkatársak száma: 23 fő

„Az üzletben megjelenő helyi motívumok hangsúlyozzák a lokális közösség iránti tiszteletet, a mindennapokba történő beágyazódást.”

„Friss áru minden mennyiségben, mindennap.”

„Kis területen nagy választék. Ez adta-adja a kihívást az üzlet tervezésekor és a mindennapi kereskedelmi munka során.”

„A gondmentes, kényelmes bevásárlást a kisgyermekek számára biztosított gyereksarok teszi teljessé.”

„Különleges atmoszféra, színek-fények játéka. Ez jellemzi a nemrég felújított üzlet belső terét.”

 

(forrás: Élelmiszer 2016/2.)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!