hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

Az Év Boltja 2015 – Hansa-Kontakt Kft., Príma Nova Áruház

Az Élelmiszer Szaklap Az Év Boltja 2015 versenyén Hipermarket  kategóriában a szakmai zsűri a Hansa-Kontakt  Kft., Príma Nova Áruházat találta a díjra érdemesnek. A szegedi hipermarketről Török Gábor kiskereskedelmi igazgatóval beszélgettünk.

hirdetés

 

 

 

 

 

 

 

 

Kategória: Hipermarket 

(Kiskereskedelmi tevékenységet, vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató 5000 négyzetméternél nagyobb bruttó alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet)

6726 Szeged, Szőregi út 80.

 

Mit tart az üzlet fő jellemzőinek, legnagyobb erényeinek?

Szándékunk volt, hogy egy szerethető, igényes, egyedi hangulatú áruházat hozzunk létre. Ez az álom valóra válhatott, lehetőség nyílt egy minden eddiginél impozánsabb és innovatív üzlet átadására, amely a Príma Nova Áruházban ölt testet. Közel 7000 négyzetméteres alapterülettel, 350 férőhelyes teremgarázzsal, péküzemmel, húsüzemmel.

Hogyan mutatná be röviden a Príma Nova Áruházat?

2014. november 12.-én egy kertvárosi rész, egy autópályát összekötő főútvonal, és egy közeli határátkelő háromszögének középpontjában nyitottuk meg áruházunkat. Parkkal, virágokkal övezett, szemet gyönyörködtető minimalista épülettel, letisztult belső dizájnnal várjuk a vásárlókat. A magasabb színvonalú ellátás érdekében, széles szortimenttel, ezen belül prémium kategóriás termékekkel, helyben sütött pékárukkal, friss húsárukkal, őstermelők által termelt friss zöldségekkel, gyümölcsökkel, egészségtudatos és reform élelmiszerekkel, kézműves termékekkel igyekszünk vevőinknek minél tökéletesebb gasztronómiai élményeket nyújtani. Legfőbb értékünknek tartjuk munkatársaink szakmai tudását, munkájukkal szembeni alázatát és elkötelezettségét. Szortimentünk meghaladja a 15 ezer cikkelemet, havonta frissül és innovatívan fejlődik a választékunk, amelyben food, non-food termékeink 80-20 százalékos arányban oszlanak meg, Az egészségtudatos táplálkozást szem előtt tartva, magas arányban kapnak helyet a bio, diabetikus, laktóz - és gluténmentes, valamint paleo élelmiszerek. 17 pénztárral és egy vevőszolgálati pulttal válik teljessé üzletünk, ahol a szerencsejáték mellett egyéni igényeket is kielégítünk, számlázásra, ajándékcsomagolásra, QR kódos csekkbefizetésre is lehetőség nyílik. Célunk, hogy vásárlóink elégettségükkel hozzájáruljanak közös élményeink és sikereink gyarapításához.

Milyen fontosabb szempontok játszottak szerepet a hipermarket kialakításakor?

Csemege osztályunk körpultja, impozáns méretével és óriási termékválasztékával hívja fel magára a figyelmet. Méltán elismert, hazai cégek termékei mellett helyet kapnak saját üzemünk házias jellegű húskészítményei, frissen sült grill termékeink, valamint sajtválasztékunk, amely közel kétszázféle terméket foglal magába. Hentesáru pultunkban hagyományos tőkehúsok mellett szürkemarha és mangalica fajták is megtalálhatóak. Halkülönlegességeinket jégágyon, édes és sós vízi halainkat akváriumunkból kínáljuk. Saját katalógusunk mellett, modern mérlegeinken képek és videók segítségével is tájékoztatjuk vásárlóinkat akcióinkról, fogyasztói árainkat digitális árkijelzőkön jelenítjük meg. Termékeink allergén összetevőiről érintőképernyős LCD kijelzős monitor segítségével tájékozódhatnak vásárlóink. A gondolák közötti széles tereink, dróthálós polcrendszerünk és implantációink átgondoltsága, kialakítása segíti a termékek könnyű áttekinthetőségét. Megfelelő facing számmal és polcmélységgel rendelkezünk ahhoz, hogy termékeinket a nap minden órájában elérhetővé tegyük. Álló hűtőinket a gazdaságos működés érdekében hűtőajtókkal láttuk el, Aichinger hűtőbútoraink korszerű, környezetbarát technológiával működnek.

Milyen korszerű, innovatív technológiai megoldásokat alkalmaznak a Príma Nova Áruházban?

A korszerű technikai megoldások alkalmazásával az volt a célunk, hogy vásárlóink számára kényelmesebbé, könnyebbé és hangulatosabbá tegyük a bevásárlást. Ennek érdekében többek között mozgó járdát létesítettünk, érintő paneles vevőtájékoztatót, központosított digitális árkijelző berendezéseket, kétféle vizuális effekttel ellátott árellenőrző rendszert, valamint videomérlegeket alkalmazunk, ezeken a reklámok mellett ezeken tájékoztatjuk vásárlóinkat például az allergén összetevőkről. Grillpultunkban meleg levegős hőtárolóval tartjuk frissen a termékeket, tőkehúsainkat rostlazítóval puhítjuk, és az eltarthatósági idejét védőgázas csomagolással növeljük. Minden általunk alkalmazott megoldás célja, hogy vevőinknek valóban örömet szerezzen a vásárlás.


Az eladótér pontos bruttó mérete:
7066,3m²

Nyitva tartás:
Hétfőtől –szombatig: 7:00 – 21:00 óráig

Munkatársak száma:
220 fő


„Áruházunkba lépve a vásárló közel ötszázféle zöldséggel-gyümölccsel találja szemben magát, melyet szegedi termelőktől, és a budapesti nagybani piacról szállítunk hetente több alkalommal.”


„Pékségünkben több mint negyvenféle kenyér és kilencvenféle péksütemény készül hagyományos módon.”


„Cégünk számára kiemelt fontosságú szempont az innovatív megoldás, melyek segítségével vevőink számára biztosítani tudjuk a legmagasabb minőséget, kiszolgálást és színvonalat.”


„A belépés a boltba fény- és hangeffekttel ellátott beléptető kapun keresztül történik. A világítás terén is számos innovatív megoldást használunk: a frissárunál alkalmazott árukihelyezéstől függő színkiemelő világítást, az eladótérben a megszokott térvilágítás helyett termék megvilágítást alkalmazunk.”

 

 

Császár László
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer szaklap 2016/3.)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!