hirdetés
hirdetés

Az Év boltja 2019: indul a közönségszavazás!

A Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét. A pályázatokat értékelő szakértő zsűri március 26-án személyes zsűrizés keretein belül értékelte a beérkezett pályázatokat. Az előzsűrizés követően az alábbi üzletek kerültek a legjobbak közé, a shortlistre.

hirdetés

A győztesek listája az eddigi metódust követve az Év Boltja 2019 közönségszavazás lezárultával a Store Insider idei rendezvényén, a miskolci Avalon Hotelben megtartott FMCG Top 2019 után válik nyilvánossá. Az eredményeket a Store Insider online felületén közöljük.
A közönségszavazás határideje: április 12. 12.00A díjátadót az április 25-26-án megrendezett FMCG Top 2019 konferencia első napján tartjuk.

Most pedig Önön a sor!

Minden kedves olvasónk pontozhatja 1-től 10-ig a kedvenc boltját – akár egyet, akár az összeset, végig böngészve a nevező üzletek sorát. A legmagasabb adható pontszám 10, amelyet értelemszerűen a legtöbbre értékelt bolt érdemel. Kérjük, szavazatával támogassa azt az üzletet, ahova naponta szívesen betér(ne), ahol jól érzi – vagy úgy gondolja, jól érezné – magát.

Az Év Boltja 2019 közönségszavazásának a jelöltjei tehát a következő üzletek:
A szavazáshoz kattintson a megtekinteni kívánt üzlet linkjére, vagy görgessen alább!


"Sarki bolt" – Független bolt:

"Kisbolt" – Független kisbolt:

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:

"Szupermarket":

"Hipermarket":

"Diszkont":

"Drogéria":

"Szakboltok":

  • Hús és több
    (Szépvölgyi HúsSzabóság - Ignátz Húskereskedelmi Kft.)

"Benzinkúti shop":

"Az Év Online Boltja – ON + OFF – Élelmiszerek, tartós élelmiszerek":

"Az Év Online Boltja – ON + OFF – Vegyiáru, kozmetikumok":

 

"Sarki bolt" – Független bolt:
'MORGEN - "A holnap reggeliző helye"

Az üzlet rövid bemutatása:

MORGEN ( ejtsd: m'orgen ): német szó (fn); jelentése: reggel, holnap

Elviteles boltunk 2017 szeptemberében történt nyitása óta, a kezdeti vásárlói-, illetve szakmai elismeréséket követően továbbra is a következetesen, önerős forrásból megvalósuló és fejlődő 'MORGEN látvány- és üzleti "brand" fejlesztésén dolgozunk. Fenntartható gazdaságossági szempontjaink kiegészültek aktív környezettudatossági célokkal. Emellett igazi hazai ízekkel, 11-13 féle saját készítésű, friss és kiadós szendviccsel, reggeli menükkel, frissen őrölt Lavazza kávéval, 2 fajta szénsavmentes limonádéval és a díjnyertes pannonhalmi VIS VITALIS ásványvízzel várjuk Vendégeinket.

'MORGEN-ben letisztult, elegáns és egyedi stílus, előzékenység, hatékony, kedves és gyors kiszolgálás fogadja a vásárlókat. 11nm-es, klimatizált, elviteles boltunkban a hagyományos statikus árukihelyezés mellett aktív, monitoron történő, mozgó termék- és ármegjelenítést alkalmazunk. HACCP minősítésű kis méretű (13nm) háttérkonyhánkból folyamatos előkészítéssel, mi magunk biztosítjuk, hogy a helyi pékségtől minden reggel frissen szállított pékáruból és a megelőző napon a közeli kereskedelmi egységekben beszerzett friss alapanyagokból, az ügyféltérben egyszerre akár 2-3 Vendég párhuzamos kiszolgálása is megtörténhessen. Lebomló illetve újra feldolgozott csomagolóanyagokkal dolgozunk. Kiemelt hangsúlyt fektetünk a környezettudatosság rendszerszintű alkalmazására. Szelektív hulladékgyüjtők boltunknál, saját elviteles'MORGEN termosz használata eldobható poharak helyett, papírszívószál, mind olyan irány, amit tartósan kívánunk meghonosítani. Fenntartandó környezetbarát céljaink költségtöbbletét pedig kompenzálja a pozitív környezettudatossági kommunikációnk hatására is növekvő ügyfélállományunk.

A terveink szerint 2019 őszén megnyíló második 'MORGEN elviteles reggelizőnk új üzleti modellje a következő lépcsőt jelenti számunkra, hogy nemzetközi szintű, egyedien saját arculatú, fenntartható, üzlet-csoportot indítsunk útjára.

A nevezéshez csatolt képek:

 

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

Vissza az oldal tetejére! >>>

"Sarki bolt" – Független bolt:
Mezőtúr értéke, közösségünk ereje - fókuszban a Túri Kamra

Az üzlet rövid bemutatása:

Mezőtúr kultur egységében rendkívül gazdag gasztronómiai, hagyományőrző elemekkel találkozhatunk. Mindez kiváló lehetőséget ad a helyi termelőknek, kézműveseknek a természetes alapanyagok beszerzésére, elkészítésére. 2003 óta tartó szakmai munkánk, tapasztalataink alapján egyre nagyobb szükségért láttuk annak, hogy a helyben előállított termékek számára közös értékesítési pontot alakítsunk ki. A kínálkozó adottságok tükrében, archaikus környezetben 2018-ban létrehoztuk a hajdani „Mezőtúri Főiskolán” a TÚRI KAMRA elnevezésű helyi termék boltot. A mindössze 15 nm-es, 3 oldalról üvegfallal határolt üzlet igazi „Értéktárnak” számít a város szívében, hiszen infrastrukturálisan könnyen megközelíthető, forgalmas, rendezvények idején gyakran látogatott helyszín. A termékeket kellően megvilágított, díszített kredencen, fapolcokon helyeztük el. A bolt falát helyi fazekas mesterek, régi nagykun használati tárgyak díszítik. Az élelmiszerek mellett helyben készült kézműves használati tárgyak is fellelhetők a bolt külső terében. Kardinális célul tűztük ki, hogy a fiatalok számára kihelyezett tanórákat tartsunk, ahol helyi terméktálat, kóstolót készítünk az értéktárban fellelhető kincsekből (pl. házi kolbász, sajt). Polcainkat helyi kistermelők termékei színesítik: házi kolbász, szalonna, házi sajt, tejföl, túró, túri perec, puffasztott gabona, méz, lekvár, szörp, rostos levek, fürj-és tyúk tojás valamint az ebből készült tészták, fűszerek, savanyúságok, befőttek, hidegen sajtolt olajok. A Túri Kamra jelentős hatással bír a térség agráriumára, hiszen egyetlen vidéki boltként innovatív módon a helyi bivalytelepről mozzarella és scamorza sajtokat valamint ricotta túrót veszünk át és értékesítünk. Termékeink prémium minőségét a Mezőtúri Míves Termék védjegyünk garantálja. Saját brand-ünk minden terméken, csomagolóanyagunkon (kizárólag papír) megjelenik, mely alapján 2018-ban agrárminiszteri elismerést kaptunk. A betérő vevőket otthonos környezetben kedves szóval, mosollyal várjuk.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Sarki bolt" – Független bolt:
Tibidabo - Neked adom az egészséget

Az üzlet rövid bemutatása:

Gluténmentes pékség vagyunk, így nálunk minden e köré szerveződik. Emellett természetesen odafigyelünk azokra is, akiknek több szempontot kell figyelembe venniük a vásárlás folyamán. Így találhatóak nálunk tej-, tojás-, szója-, adalékanyag- illetve hozzáadott cukormentes finomságok is.

A pékárukat saját üzemben készítjük, a legteljesebb odafigyeléssel és kontrollal, a keresztszennyeződések esélyét teljes mértékben kizárva. Állandó termékfejlesztésünknek köszönhetően az alapélelmiszerek mellett mindig igyekszünk újdonságokkal meglepni a hozzánk betérőket, valamint akciókkal, kedvezményekkel kedveskedünk törzsvásárlóinknak. 

A saját gyártásban készülő termékeink a fentieken kívül nem tartalmaznak rizst, burgonyát és kukoricát, valamint ezek keményítőit, az álgabonák jótékony hatásának köszönhetően az áruink alacsony szénhidráttartalmúak, emiatt könnyen beilleszthetőek különféle diétákba.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Független kisbolt:
Hazai reformtermékek mindenkinek

Az üzlet rövid bemutatása:

Szegeden, az egyetemek mellett, közvetlenül egy villamos megálló előtt várjuk vásárlóinkat. Ugyan még csak 4 hónapja vagyunk nyitva, de már most érezhető, hogy meghatározó szerepet töltünk be az egyetemisták és a közelben lakók kiszolgálásában. Üzletünkben számos friss, de csomagolt terméket találhatunk, mivel fontos, hogy az allergénanyagok ne keveredhessenek a levegőben, keresztszennyeződések ne alakulhassanak ki, megőrizve a gluténmentes termékek mentességét, hiszen nem csak gluténmentes terméket forgalmazunk. Aki betér üzletünkbe, családias hangulatú helyre jön, mindenkivel személyes a kapcsolattartás, egyénileg keresünk megoldást és terméket a problémákra, vagy az igényekre. Árukészletünk jelenleg 1000 termékfajtát tartalmaz, ezen számot szeretnénk a kétszeresére növelni az igények figyelembevételével. Az élelmiszerek aránya 98% és kb. 2 % még a kizárólag természetes anyagokból előállított bőrápoló és ÖKO tisztítószer. Az üzlet kialakításakor igyekeztünk olyan berendezéseket választani, melyek természet közeliek, valódi fa polcokkal rendeztük be az eladóteret, a vásárlók örömére. Eddigi rövid nyitvatartásunk óta több olyan vásárlóval is büszkélkedhetünk, akik visszatérnek rendszeresen hozzánk és kóstolókat kapunk a nálunk vásárolt alapanyagokból általuk elkészített finomságokból. Egy hónapja friss bio zöldségrendelésre is lehetőség nyílik egy helyi bio termelőtől rajtunk keresztül, akinek a termékeit üzletünkben meghatározott szállítási időpontban átveheti a megrendelő. Tulajdonosként fontosnak tartom, hogy az életem során és iskolai végzettségeim alapján megszerzett tapasztalataimat és tudásaimat átadjam vevőinknek, elbeszélgessek velük az esetleges problémáikról és miután minden információ birtokában vagyok, akkor ajánljak nekik egy-egy terméket, vitamint, vagy étkezési tanácsot. Facebook oldalunk létszáma is napról-napra növekszik, szinte minden nap küldenek követőink képeket a tőlünk vásárolt alapanyagokból készített ételekről :) 

A nevezéshez csatolt képek:

   

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Független kisbolt:
ne pazarolj - Jó pont a természetnek. Jó pont neked.

Az üzlet rövid bemutatása: 

ne pazarolj zero waste shop and café

Elsőre talán furcsán hangzik a név, de ami mögötte van az, az igazán érdekes. A történetünket kezdjük is a főszereplőinkkel, Ágival és Rékával. Két teljesen átlagos családanyáról van szó, akiket elszomorít a Föld egyre hanyatlóbb sorsa, ezért együtt szerettek volna tenni valamit ez ellen.

A bolt és kávézó kitalálása után teljes erőbedobással dolgoztak azon, hogy álmuk megvalósuljon és egy olyan helyet tudjanak Önök elé tárni, ami tudatosan készül leszámolni a felesleges csomagolások okozta szeméttel, ahol mindent egy helyen meg lehet vásárolni műanyagmentesen. Míg egy hétköznapi boltban az ember előre csomagolt és előre adagolt mennyiséget vásárolhat meg, addig itt a hangsúly pont azon van, hogy a saját edényünkbe, az általunk elgondolt mennyiséget vigyük haza a lehető legkevesebb – vagyis nulla – hulladék előállításával.

A kínálatban megtalálhatóak zöldségek, gyümölcsök, hüvelyesek, magvak, aszalványok, édesség, pékáru, olajok, lisztek, tészták, tejtermékek, fűszerek, zero waste háztartási eszközök és kimérhető természetes tisztítószerek. Az élelmiszer szortimentet minőségi magyar kistermelői termékekből építettük fel. A beszállítók fenntartható gazdálkodásokból, ömlesztve, vagy cserélhető tároló egységekben szállítják az áruikat. A használati cikkeknél is a csomagolásmentes, komposztálható vagy az “egy életet kiszolgáló” termékekre esküszünk.

Ha épp otthon hagytuk tárolóeszközünket, vagy most indulunk el a hulladékmentes háztartás útján, akkor a boltban beszerezhetünk üvegeket, vászonzsákokat is.

A kávézó lehetőséget ad nekünk, hogy közösség építő előadásokon és workshop-okon vegyünk részt. A programokkal az a szándékunk, hogy a lehető legnagyobb körben tudjuk elterjeszteni ezt a fajta szemléletmódot. 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Független kisbolt:
Manna - A hétköznapjaidra szabva

Az üzlet rövid bemutatása:

Legújabb és egyik legmodernebb üzletünket 2018. decemberében nyitottuk meg Budapest IX. kerületében a Soroksári úton. A piac igényeit követve, irodaházi környezetben. Az üzlet külső arculatában kötöttünk némi kompromisszumot, annak érdekében, hogy maximálisan illeszkedjünk az irodaház profiljába. A piros és fehér külső arculati elemeket kivételesen szürke és fehér színekre cseréltük. Az üzletbe belépve letisztult színek és berendezési struktúra látható. A modern technológiát ötvöztük a természetes színekkel, bútorokkal, melyek kialakításán már egy jól összeszokott belsős Csapat dolgozott.  A bútorok, a járólap, a falak színe mind a szürke színtartományba tartoznak, mindezt tökéletesen kiegészíti a tükrös armatúra. Magasra tettük a mércét, hiszen hasonló profilban már nyitottunk üzletet 2018-ban, azonban igyekszünk minden üzletet más polcképpel, választékkal kialakítani. A bútorzat amellett, hogy teljesen Manna specifikus, vásárlóbarát is könnyű áttekinthetőségével. Olyan vásárlói útvonalat alkítottunk ki, mely logikája minden korosztály számára lekövethető. Törekszünk az innovációra, környezettudatosságra ezért is döntöttünk energiahatékony hűtési rendszer alkalmazása mellet, melynek a legfőbb sajátossága az, hogy a hűtőberendezésekből elvont hő akár 100%-ban felhasználható az üzlethelyiség fűtésére plusz anyagi ráfordítás nélkül. Az üzlet 8500-es cikkelemszámában előnyt élvez a food kategória a maga 85 %-os arányával, a nonfood kategória 15%-ot képvisel jelenleg. Az egészségtudatosság egyre inkább begyűrűzik a mindennapokba ezért a választék összetétele is ilyen irányba mutat. Sport és vitaminitalok, dzsúzok több ízben és kiszerelésben, vegán, paleo, bio választék szinte minden kategóriában, természetesen a hagyományos választék megtartásával. Saját péküzemünk is elkötelezett a minőség mellett, ezért olyan pékárukat forgalmazunk, melyek eltérnek a hagyományos diszkontokban megtalálható pékáruktól. Naponta kettő alakalommal érkezik az üzletbe pékáru, így biztosítva, hogy a vásárlók mindig friss termékekkel távozhassanak az üzletből. 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:
Delikát SPAR az Egyetemváros szívében

Az üzlet rövid bemutatása:

Számunkra a SPAR márka a minőség garanciáját jelenti, melyet mind megjelenésében, mind kínálatában igyekszünk franchise üzletünkben visszatükrözni. Üzletfilozófiánk középpontjában a vonzó, komfortos környezetben való különleges vásárlási élmény és minél szélesebb, jelentős mértékben korspecifikus vevői igényeket is kielégítő választék összeállítása áll. 2015-ben nyílt Szliven SPAR üzletünk Pécs megújult Szigeti városrészének szívében, a trendekhez igazodóan átalakított és újranyitott ikonikus Szliven Áruházban található. Az épület előtt buszmegálló, hátsó területén közterületi parkoló található. Az élelmiszerbolt megnyitását céltudatos piacelemzés előzte meg, mely nagymértékben segítette a profil és a termékszortiment alakítását. A környező tízemeletes épületek lakossága mellett a közeli egyetemi karok többezres létszámú hazai és külföldi hallgatói is célcsoportunk, így termékkínálatunk igen színes a napi fogyasztási cikkektől a prémium kategóriás, nemzetközi szinten is ismert és igényelt termékekig bezárólag. Az Y és Z generáció fiataljai egészségtudatosak, vásárlástudatosak, márkahűek és egyre növekvő mértékben jelenik meg a speciális étkezési igények kielégítésének szükségessége, melyhez alkalmazkodnunk kell. Emellett rendkívül népszerűek to go részlegünk frissensült készételei, valamint SPAR Enjoy termékeink is.Nagy hangsúlyt fektetünk helyi és kézműves termékek propagálására, legyen az méz, keksz vagy kiváló alapanyagokból készült, helyi kézműves cukrászműhelyből származó sütemények. A kínálatunkban szereplő nagyságrendileg 6000 terméktípus átlagosan 15 nap alatt fordul meg készletünkben. Nyilvántartásunk szerint nagyságrendileg 17 200 – 17 500 árucikk szerepel aktuális készletünkben, mely számos helyi beszerzési forrásból származó árut is tartalmaz. Non-food termékeink aránya kínálatunkban minimális, százalékosan alig kimutatható, hiszen üzletünk fő profilja az élelmiszerkereskedelem.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:
Letisztult térben otthonosan.

Az üzlet rövid bemutatása:

A bemutatott bolt alapjául szolgáló épület a 70-es években épült. Társaságunk 1997-ben kezdte üzemeltetni. Az ALFI megjelenésével a kínálatot jelentősen kibővítettük, figyelembe véve a vásárlók igényeit. Üzletünkben közel 6000 cikkelemből választhatnak vásárlóink. Azon törekvésünk, hogy a lehető legfrissebb és főként hazai termelők, kistermelők termékeit közelebb hozzuk vásárlóinkhoz pozitív fogadtatása megerősít minket. A food termékek aránya 65%, míg a nonfood termékek 35%-át képezik áruválasztékunknak.

Mottónkban is kifejezett törekvésünk szerint- „Alfi, ahol a pénze többet ér!” -, nemcsak a jó árakkal kívánunk kommunikálni, hanem az üzletünkben magtapasztalható értékekre kívánjuk ráirányítani a figyelmet. Máig örömmel tapasztaljuk a bizalmat, amit a bőséges árukészletnek és a kiszolgálás színvonalának tudhatunk be.

A közelmúltban az üzlet teljes felújításon esett át, amely magában foglalta, célul tűzte ki az arculat újra formálását is. Anyaghasználatban igyekeztünk mértékletességet tartani, hogy „teret” hagyhassunk a mélybordó kiemelt falfelületeknek. A koncepció fontos eleme a világítás, mely a sávos elrendezésének ellenére is inkább kiemelő jellegű, a polcfelületre fokuszálva ad nagyobb fényt. Ezt egészíti ki a kiemelt területek reflektoros megvilágítása. Minden árucsoport termékspecifikus szín állású energiatakarékos LED megvilágítást kapott.

Mi sem bizonyítja jobban, hogy a felújítás és az új arculat hogyan találkozik a vásárlók igényeivel és véleményével, mint egy bejegyzés a felújított Szarvas ABC vásárlók könyvében: „Gratulálok a felújítást végző cégnek, gratulálok a tervezőknek. Minden tiszteletem a belső építésznek, aki olyan belső teret alakított ki, hogy a vevőnek van elegendő élettere. Én láttam, amikor ez az ABC épült. Édesanyám és jómagam is sokat jártunk ide vásárolni, amikor átadták a legjobb boltja volt az akkori Nyíregyházának. Hölgyek, Urak, Önök most a szép emlékeimre rátettek most még egy lapáttal.” K. Ferenc, Nyíregyháza.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:
Manna - Irodaházra optimalizálva

Az üzlet rövid bemutatása:

Dinamikusan fejlődő irodaházi közegben is üzletet nyitottunk 2018. júniusában, Budapest XIII. kerületében. Az eladótér kialakítása során a korábbi Manna üzletekéhez képest teljesen más koncepciót dolgoztunk ki, azonban a jól megszokott éjjel-nappali nyitva tartás nem változott. A boltbelső színvilágában a zöld és a szürke színek váltakoznak, melyek barátságosabbá teszik az üzletet. A színválasztással az volt a célunk, hogy erősítsük az "ez az én boltom" érzést. Polcrendszerünk saját tervezésű, szürke színen alapul, több esetben LED világítással kiegészített. Emellett praktikusan tölthetőek meg áruval és a vásárlóközönség is könnyen átlátja azt, legyen szó például üdítőkről, vagy proteinszeletekről. A nagyobb terület már önmagában szélesebb választékot tesz lehetővé, ezt a bővített választékot egy kérdőíves megkérdezés segítségével optimalizáltuk. A megkérdezés eredményeként magasabb arányban vannak jelen választékunkban a paleo, mentes, bio kategóriába sorolt áruk. Az egészségtudatosság előtérbe kerülésével pékáru választékunkban vajjal készült péksütemények találhatóak (<90%). Kenyerek esetében is követjük ezt az irányt, választékunk kenyerei (a toast kenyerek kivételével) adalékanyag és tartósítószermentesek, hagyományos kovásszal készülnek (<90%). Kényelmi bolt révén, több kisebb kiszerelésű termékünk van, kenyerek, saláták, olajos magvak, csonthéjasok, szendvicsfeltétek, tejtermékek esetében is. A kényelmi bolt szerep megőrzéséhez nélkülözhetetlen az előre csomagolt készétel, sütemény, smoothie és az egyéb fast food választék. A 8500-as cikkelemszámból 15% a nonfood aránya és 85% a food kategória részesedése. Hálózatunk működésének egyik alappillére az a beszerzési rendszer, mely lehetővé teszi, hogy folyamatosan kerüljenek választékunkba új termékek. Desszertek, alkoholok esetében az átlagos kényelmi bolt kategóriát felülmúlva magasabb cikkelemszámmal dolgozunk, így választékunk igazán színes. 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szupermarket":
Príma Mórahalom Áruház innovatív-vevőbarát

Az üzlet rövid bemutatása:

A Príma Mórahalom Áruház  könnyedén megközelíthető az 55-ös útról lekanyarodva az István Király Út 10/A, vagy a Mórahalmi autóbusz-állomástól 350- méterre gyalogosan  is. Szándékunk volt, 2018 őszén egy barátságos, családias hangulatú áruházat nyissunk meg, mely innovatív, modern külsővel és eszközökkel a jelenkor vevői elvárásainak megfeleljen. Bízunk benne, hogy egy szerethető, igényes, vásárlóközpontú áruházra mindenkinek szüksége van. Ez volt az egyetlen, alapvető szempont mikor a Hansa- Kontakt Kft harmadik Príma üzletét megnyitotta Mórahalom Városában. Közel 1194,8 négyzetméteres alapterülettel 60 férőhelyes kültéri parkolóval, saját pékséggel, grillpulttal, zöldség szigettel, hentes, és csemege pulttal, négy pénztárral, mely a rugalmas áthaladást biztosítja.  A színvonalas, letisztult arculatú élelmiszer áruházba megérkezve a zöldség-gyümölcs piac vonzza vásárlóink tekintetét.   Helyet kapott a részleg mellett, az üvegvisszaváltó berendezés, mely rekeszek, és üvegek visszavételét biztosítja. Csekkpont automatáknál közüzemi számlák befizetésére is van lehetőség. Vinotékánk szortimentjében tájegységenként, az asztalitól a prémium minőségig válogathatunk a különböző borokból. Mindent megteszünk, hogy elégedett, rendszeres vásárlóink között tudhassuk Önt és kedves Családját, hisszük, hogy megtisztelő látogatásaival hozzájárul közös élményeink és sikereink gyarapításához!

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szupermarket":
Reál Alfa, ahol a szupermarket kezdődik

Az üzlet rövid bemutatása:

A Reál Alfa Szupermarketet a Reál Hungária Élelmiszer Kft. üzletlánc tagjaként 2018.11.29-én nyitottuk meg Budapesten a XI. kerület egyik legforgalmasabb részén. Újra gondoltuk a szupermarket fogalmát, hisz ebben a rohanó online világban a kényelmes és személyes vásárlás kihalóban van, ezért szeretnénk ezt az elmaradhatatlan tevékenységet egy élménnyé varázsolni.

Számunkra az Alfa szupermarket egyet jelent a legkiválóbb minőségű élelmiszerek hatalmas választékával és a vásárlás élményének összekapcsolásával. Az új üzlet kialakítása során kizárólag az vezérelt bennünket, hogy a ma elérhető, legfejlettebb technikai eszközök üzembe állításával, környezet tudatos módon, olyan eladótérben fogadhassuk tisztelt vásárlóinkat, amely egyetlen versenytársunk uniformizált üzletéhez sem hasonlítható. Áruházunk áru megjelenítése is szakít a hagyományos megoldásokkal. Tágas közlekedő tereket hoztunk létre, olyan élményszigetekkel, ahol a legkiválóbb minőségű élelmiszereket vonzó környezetben tudjuk bemutatni.

Európai színvonalú, modern üzlet. Több mint 15.000 cikkelemet kínálva az ismert hazai és külföldi márkák mellett megtalálható a friss zöldség-gyümölcs, tőkehús, hal, minőségi borválaszték, magyar kézműves sörök valamint bio és mentes termékek minőségi választéka.

Budapesten először az Alfában kapható bolton belül is a Lipóti pékség teljes választéka. Zöldség-gyümölcs kínálatunkat a legjobb hazai termelők biztosítják. Egy neves sommelier, Bitai Gergely segítségével az Alfában érhető el Magyarország talán legjobb borválasztéka, melyben tájegységenként mutatjuk be a legjobb hazai borászok aktuális kínálatát, sőt nagy sikernek örvend az Alfa bisztróban tartott zártkörű borkóstolóink is.

Az Alfa olyan plusz szolgáltatásokkal várja kedves vásárlóit, mint az ingyenes és tágas parkoló, elektromos töltőállomás, bank automata, csekk automata és Nemzeti Dohánybolt. Továbbá terveink között szerepel a parkolóban egy kézi autómosó állomás és egy játszótér kialakítása is.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szupermarket":
Patinás külsőben 21. századi belső

Az üzlet rövid bemutatása:

A közkedvelt Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR szupermarket teljes körűen megújult a tavalyi év második felében, melynek következtében a patinás külső után modern belső térbe léphet a vásárló.

A SPAR a főhomlokzat felújításával párhuzamosan varázsolta újjá az áruházat belülről is, mégpedig új bútorzattal, állványokkal és pénztárgépekkel. Jobb átláthatóságot biztosít a vevők számára a zöldség–gyümölcs- és pékáru-részleg alacsony bútoros kialakítása Az aktuális vállalati koncepció szerinti arculatot követi a modern csemege- és grillpult, illetve az új látványpékség is. Az üzlet megjelenése tágas, áttekinthető, egységes, az átalakításkor az új salátabár mellett borszekciónak és egy kozmetikai részlegnek is helyet biztosítottak. A kisebb és nagyobb bevásárlásokat önkiszolgáló kasszák teszik gyorsabbá.

Különlegessége a szupermarketnek, hogy bejárata szomszédságában SPAR to Go étterem fogadja a vásárlókat. Itt változatos hidegkonyhai készítményekkel és frissen készült meleg ételek kaphatók, melyek akár helyben is elfogyaszthatók.

A tavalyi év második felében, több mint három hónap alatt, 811 millió forint ráfordításával felújított budai üzletben mind a világítási, mind a hűtési technológiákat illetően energia-hatékony megoldásokat alkalmaztak.

A Budapest I. kerületi, Batthyány tér 5-6. szám alatti üzletben több mint 13 ezer cikk közül válogathatnak a vevők (food-non food arány: 81,49% - 18,51%), akiknek a vásárlását hatvan munkatárs segíti.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szupermarket":
A mi boltunk

Az üzlet rövid bemutatása:

A celldömölki Tesco 2009-ben nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, azóta folyamatosan fejlődik és változik. Vásárlóink a helyiek és a szomszédos települések lakosai mintegy 20 km-es körzetben. Üzletünk ingyenes parkolóval és bankautomatával várja vásárlóit.

A legnagyobb átalakítás 2018 nyarán történt, amikor 4 ország vásárlói visszajezései alapján újragondoltuk a szupermarket fogalmát. Az átépítés során duplájára növeltük a frissáru területet, sajás üzemeltetésű hús és csemege pultot alakítottunk ki, megnöveltük a különleges táplálkozási igényhez tartozó termékek választékát, és fejlesztettük a kasszarendszerünket. A bolt egy teljesen új színvilágot és designet kapott. A főbb szempont az átláthatóság, letisztultság, melyet alacsonyabb polcrendszerrel a száraz áru területen, alacsony tejhűtőkkel értünk el. A zöldség és belső sütésű péktermékeket speiális asztalokon helyezzük ki, melyek szintén az átláthatóságot fokozzák. A könnyebb tájékozódást feliratok és marktingek segítik a bolt egész területén.

Fontos szempont volt a felújításnál a környezettudatosság, emiatt a hűtő berendezéseket szén-dioxidos rendszerűre, valamint a világítást energiatakarékos LED-es lámpatestekre cseréltük.

A mindennapi működésünk során a kiváló minőség biztosítására törekszünk, ezt igazolja, hogy a vásárlóink a frissáru pultok és a zöldségosztály termékeit folyamatosan dícsérik. A  ClubCard adatok elemzése alapján arra következtethetünk, hogy a visszatérő vásárlóink aránya növekszik, mert elégedettek a szolgáltatásainkkal.

Árukínálatunk részét képezik non-food termékek, mely választéka szezonhoz igazodik, valamint állandó jelleggel kínálunk háztartási, autó ápolási és barkács termékeket. Az átépítés során a szárazáru területe csökkent, de a választék sokéves tapasztalat és a vásárlói célcsoport igényei alapján került kialakításra.

Célunk, hogy az általunk elért sikerekkel napról napra többet adhassunk a celldömölki vásárlóinknak.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Hipermarket":
A miskolci bevásárlóközpont gyöngyszeme

Az üzlet rövid bemutatása:

A régió kedvelt áruháza a Miskolc frekventált kereszteződésében lévő Szinvapark Bevásárlóközpont INTERSPAR-ja. A SPAR Magyarország tavaly év végén -modernizációs programja keretében, 1,7 milliárd forintból- teljes egészében felújította Szinvaparkban lévő hipermarketét, melynek eredményeképpen egy esztétikus, vonzó, modern áruház jött lére.

A komplex átalakítás során a szerkezetig visszabontott eladótér minden elemében megújult: a 3470 négyzetméteres vásárlóterületet a korábbi kialakítástól eltérően olyan módon tervezték át, hogy a belépéskor a friss árukat kínáló zöldség-gyümölcs és pékáru osztály – az alacsony bútorzat jellegéből adódóan – sokszínű és modern piacként tárul a vásárló elé, felidézve a hagyományos piacok közvetlen hangulatát.

Az eladótér két, könnyen bejárható bevásárlói körön alapul, amelyek a kényelmesebb válogatás mellett a gyors, célzott bevásárlást is lehetővé teszik. Letisztult és szép forma- és színvilág jellemzi az egész üzletet. A gyors bevásárlást az önkiszolgáló kasszák segítik a pénztárzónában.

Az áruház szolgáltatásai között igazi különlegesség az INTERSPAR to Go étterem, ahol frissen készült meleg ételeket, pizzákat, grillételeket, sülteket, zöldségeket, sajtokat, szendvicseket, salátákat és üdítőket vásárolhatnak az áruházba betérők. Az épületben energiatakarékos megoldásokat alkalmaztak: a belső tereket kis fogyasztású LED lámpák világítják meg, a szakemberek környezetbarát, szén-dioxidos hűtőközeggel működő kereskedelmi hűtést szereltek be, amely a hővisszanyerést is biztosítja.

A miskolci INTERSPAR áruházban több mint 25 ezer cikk érhető el (food 91,79% - non food 8,21%) és a legmagasabb színvonalú kiszolgálást nyújtja, a tavaly év végi átalakításra fordított összeg meghaladta az 1,7 milliárd forintot.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Hipermarket":
A Legjobb frissáru

Az üzlet rövid bemutatása:

Budapest szívében hatalmas választékkal  és személyre szabott kiváló kiszolgálással várjuk vásárlóinkat a nap 24 órájában. Ez az a hely ahol a frissesség győzedelmeskedik mindennek felett. Kollégáink 10-15-20 éves szakmai tapasztalattal dolgoznak kiváló kiszolgálás elérésében. 

Nem utolsó sorban az áruház aktívan rész vesz az élelmiszer pazarlás elenni küzdelembe, 2017.07. 10én csatlakozót a vállalat élelmiszer mentő programjába, aminek köszönhetően 187220Kg fogyasztható élelmiszert adományozott a rászorulók részére. Ez 468050 adag élelmiszernek felel meg ami az áruház vízlábnyomát 35104 m3 csökkentette. Büszkék vagyunk rá hogy a mindennapi munkánkkal hozzájárulunk az élelmiszerpazarlás csökkentéséhez pozitív hatással vagyunk a környezetünkben élők rászorulók életminőségének javítására

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Hipermarket":
Már majdnem egy bevásárlóközpont

Az üzlet rövid bemutatása:

Nálunk azon van a hangsúly, hogy napról napra többet nyújtsunk vásárlóinknak. Ezért is lehet mondani áruházunkra, hogy folymatosan megújul. Az élen járunk az innovációban. Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal segítsünk vásárlóinknak egy jobb minőségű élet, egy egyszerűbb és fenntarthatóbb életmód kialakításában.

2018-ban, az áruházlánc budaörsi üzletének megújítása során is a vásárlói igényeket vettük figyelembe: mind a bútorzatok kicserélése, mind az egyes áruházi készletek áthelyezése során arra koncentráltunk, hogy vásárlói számára kényelmesebb és könnyebb legyen a bevásárlás. Az áruház méretét a gyorsabb, kényelmesebb bevásárlás érdekében a korábbi 10.000m2-ről 7500m2-re csökkentettük, de e mellett a food választékunkat nem csökkentettük.

Átgondoltuk a termékkategóriákat, figyelembe vettük a vásárlói igényeket, egy helyre helyeztünk olyan népszerű termékcsoportokat, mint a Finest, vagy az egészséges, különleges táplálkozás. Az átalakítás során a frissáru területen teljesen új arculatot kaptak a pultjaink, valamint a mirelit hűtőbútorainkat is újakra cseréltük, amivel nem csak rengeteg energiát spórolunk meg, de a kialakítása miatt vásárlóknak is sokkal kényelmesebb vásárlást tudunk biztosítani. Megújult a teljes F&F ruházati terület, ahol teljesen új design-al és új bútorokkal mutatjuk be a legújabb ruhadarabokat.A Non-food területen a termékcsoportokat úgy alakítottuk ki, hogy a területek sokkal átláthatóbbak legyenek, kövessék a tematikák egymást és a vásárlók minél könnyebben megtalálják a keresett terméket.

Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Nálunk minden vásárlói réteg, minden korosztálya megtalálja a kedvenc üzleteit, brandjeit és mellette akár a család egy hétvégi programként is tekinthet ránk. Egy olyan helyre, ami nem csak egy sima hipermarket, hanem ahol rengeteg szolgáltatás, étterem, üzlet várja és akár a gyerekek játszani is tudnak az ingyenes játszóházunkban, míg a szülők vásárolnak. Nem titkolt célunk az upmarket vásárlók megszólítása, ezért a választékunkban törekedtünk a drágább, prémium termékek bemutatására. Továbbá a mall részen prémium sajt, füstöltáru és csokoládé üzletekben vásárolhatnak vagy akár elkortyolhatnak egy forró csésze kávét a Costa Caffe-ban. 

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Hipermarket":
Az Auchan budaörsi áruháza, ahol élmény a vásárlás

Az üzlet rövid bemutatása:

Az Auchan 2017-18-ban több lépcsőben újította meg budaörsi áruházát, és a fejlesztéssel egy olyan kereskedelmi mintakoncepciót valósított meg, ahol nemcsak a vásárlás élményszerű, de a kollégák is kellemesebb munkakörnyezetben dolgozhatnak.

A 2017-ben megújult lakásfelszerelési és elektronikai részlegen egy központi pultnál intézhető a házhozszállítás és a hitelfelvétel, illetve kipróbálhatók a termékek. Beépített konyhai és fürdőszobai enteriőr, valamint TV-fal is könnyíti a választást. A hipermarket 7 pontján nagyméretű LED-kijelzők segítik a tájékozódást. A ruházati részleget alacsony gondolákkal szerelték fel, így átlátható és átjárhatók a terek. Megújultak a próbafülkék, amelyeket már a mozgáskorlátozottak is könnyen használhatnak. Új kihelyezést kapott a Cosmia saját illatszermárka, valamint a prémium borválaszték, amely borhűtőkkel és kóstoltató részleggel bővült.

A beruházás legfontosabb elemeként 2018 nyarán megújult az áruház frissáru és gasztronómiai részlege is, illetve az ezeket kiszolgáló helyi pékség, cukrászat és előkészítő konyhák. A megújult áruház jelenleg 3000 m²-en igazi piaci hangulattal, mindig friss zöldséggel és gyümölccsel, illetve széles helyben készített pékáru- és sütemény választékkal várják a gasztronómia szerelmeseit. A részlegen az egészséges alapanyagokat kínáló kóstoló szigeteket, új hús- és haláru pultot is kialakítottak, és a látványkonyhával rendelkező halbisztróban friss halételeket lehet kóstolni. Emellett megújult a grill bisztró, ahol több mint 50 féle meleg ételből, napi menükből, szendvicsekből, desszertekből, salátákból választhatnak a vásárlók, de széles kávéválaszték és fagylalt is kapható

Egy helyen található meg minden laktóz- és gluténmentes, bio és egyéb speciális élelmiszer, az egészséges nassolnivalók szerelmeseit sétálópohárban kínált darabolt gyümölcsök és smoothie-k várják.

 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Hipermarket":
”Húsz éve jó szomszéd”

Az üzlet rövid bemutatása:

Áruházunkban az idén már húsz éve, hogy minden kolléga azon dolgozik, hogy napról napra többet nyújtsunk vásárlóinknak. Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Ezért úgy bánunk mindenkivel, ahogy szeretnénk, hogy velünk bánjanak. Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal segítsünk vásárlóinknak egy jobb minőségű élet, egy egyszerűbb és fenntarthatóbb életmód kialakításában.

Ahogy a magas vásárlószámból is látható üzletünk nem csak a nagybevásárlások , hanem a napi kisebb árubeszerzések színtere is! Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a frissáru terület kiváló minőségével, jó választékával, és elérhetőségével várjuk a hozzánk betérő vásárlóinkat! Hiszünk abban, hogy csak kiváló minőségű, olyan termékeket áruljunk, amit mi is szívesen hazavinnék a családunknak!

A nem élelmiszer terület is nagyon fontos az áruház életében! Szezonális, háztartási, és ruházati osztályainkon mindig találnak a hozzánk betérők újdonságot, és jó ajánlatokat! Ezt az országosan is kiemelkedő non food forgalmunk is bizonyítja!

Innovatív kezdeményezéseinkre is büszke vagyok! Ezek közül az önkiszolgáló kasszák, és a S&S vásárlási lehetőség már lefedik a tranzakciók több mint felét!

Az  előzőeket bizonyítja a tavaly októberben bevezetett online vásárlás elérhetősége is! Közel 300 000 vásárlót érünk el ezzel a lehetőséggel, hiszen Debrecenen kívül szállítunk Nyíregyházára, Hajdúböszörménybe, és Hajdúszoboszlóra is.

Az áruház koncessziós sora szinte teljes vertikumot kínál a vásárlóink részére, a szolgáltatások, és a különféle profilú üzletek tekintetében.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Diszkont":
Lidl Eger - Harmóniában a régióval

Az üzlet rövid bemutatása:

Ez az áruház egyike az ország 5 legforgalmasabb Lidl üzletének, miközben területe - 1395 m2, 5 folyosó - megfelel az üzletláncban szokásos boltméretnek. A kiemelkedő népszerűség egyik titka a Lidl hazai termékek iránti elkötelezettségében rejlik; az üzletlánc csaknem évtizedes kezdeményezésének célja, hogy folyamatosan növelje a magyarországi beszállítók termékeinek arányát a teljes szortimentben. Ez az arány ebben az üzletben jelenleg közel 60%, azaz a kínálat több mint fele hazánkból származik.

A partnerségek hazai termelőkkel nem véletlenszerűen, rövid távra alakulnak ki, hanem a kereteket a Lidl hosszú távú kezdeményezése adja, amelyet az üzletlánc csaknem egy évtizede működtet Magyarországon. A beszállítókkal a Lidl hosszú távú együttműködésre törekszik, így például a kapcsolat a Juhász Pincészettel is több évre nyúlik vissza. A program nem merül ki a termékek értékesítésében, de a Lidl kommunikációs támogatást is nyújt egyes partnereinek, így például az egri üzletben a hazai borokra látványos eladóhelyi dekoráció is felhívja a vásárlók figyelmét.

Az együttműködés a hazai partnerekkel igazi nyertes helyzetet teremt az érintetteknek: a termelők stabil partnerrel dolgozhatnak, kiszámítható feltételek között, a vásárlók számíthatnak arra, hogy a Lidl-nél mindig megtalálják kedvenc ízeiket, termékeiket, míg a vállalat számára lerövidülnek a szállítási útvonalak és egyszerűsödik a logisztika. A lerövidülő szállítási útvonalakkal a napi beszállítás ökológiai lábnyoma is csökken, hiszen a szállítójárművek rövidebb utakat járnak be.

A hazai beszállítók magas arányának köszönhetően tovább szélesíthető a friss áru kínálata is a Lidlben. Ez a kiemelkedő friss választék az egri Lidl sikerének másik titka, amely immáron a zöldség-gyümölcs, a pékárú, a húskínálat mellett friss hallal is kibővült.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Diszkont":
Lidl Fehérvári út - Az ország legmodernebb Lidl üzlete

Az üzlet rövid bemutatása:

Budapesten, a Fehérvári úton nyitott meg a Lidl 175. áruháza 2019. január 24-én. Az épület tervezése és kivitelezése során a Lidl a legmodernebb megoldásokkal, előremutató koncepciók szerint építette fel az üzletet.

Az üzletben a hatékonyságot képviselő megoldások túlmutatnak az energiahatékony technológiák alkalmazásán és az ökológiai lábnyom csökkentésén. Mindemellett az épület és gépészete kialakításakor a környezetbarát működés is elsődleges volt: az épületet 140 m2-es egybefüggő üvegfelületen át ragyogja be a napfény, és a mesterséges fényforrások is takarékos LED technológiával működnek. Az üzletben üzemel a magyarországi Lidl áruházak egyik leghosszabb hűtőpultja; ez a 37,5 méteres hűtőpult lehetővé teszi a hűtött és friss termékek széles választékának folyamatos prezentációját.  A raktárterületen a hűtőkamrák különböző hőmérsékletű szekciói egymásból nyílnak, a hőmérséklet a bejárattól kezdve csökken, így ez a berendezés is takarékosan, a frissességet mindenkor garantálva, hatékonyan működik.

A szellőztetőrendszert, a világítást, a hűtőpultokat, az áruházban található valamennyi épületgépészeti berendezést is önműködően vezérli az üzlet központi rendszere, a berendezések mindegyike a nyitvatartási időn kívül takarékos üzemre vált.

Az új, emberközpontú tervezői koncepciónak köszönhetően született megoldások nem csak környezettudatosak, de meg is könnyítik a bolti dolgozók munkáját. Az új elgondolásnak révén a bolti dolgozók munkája jelentősen könnyebb: az áruk érkezésekor nem kell az üzletben lenniük, mert a szállítók a kibővített árufogadó zónába önállóan ki tudják pakolni a hűtött árut is.

A mindennapi munka hatékonyságát szintén segíti, hogy a raktárterület elrendezését, illetve az eladótérbe vezető ajtók elhelyezését az árufeltöltés útvonalaira optimalizáltan alakították ki. Ennek köszönhetően az üzlet munkatársainak az eladótérben a polcok feltöltésekor rövid útvonalakat kell bejárniuk. Így az árufeltöltés gyors és hatékony.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Drogéria":
Helyben, értem!

Az üzlet rövid bemutatása:

Az üzlet 2017 augusztusában került felújításra. A bolt Budapest belvárosában, a forgalmas Arany János utcai metróállomástól pár lépésre található. Az utcafrontos elhelyezkedésnek köszönhetően könnyen megközelíthető. A környéken a lakóépületek mellett számos irodaház, illetve bank is megtalálható, így a munkába igyekvők is gyakran vásárolnak a dm-ben. A vásárlói elköteleződés megmutatkozik a vevőszámokban, illetve a megújult active beauty kártya használatában is. A központi adottságoknak megfelelően a külföldi vásárlók már euróval is tudnak fizetni a kasszáknál.

A szortiment kialakításakor a vásárlók igényeit figyelembe véve több olyan termék is megtalálható, amely az érzékeny vásárlók számára kedvez. Rendkívül széles a glutén- laktóz- valamint a cukormentes termékek kínálata. Az egészségmegőrzés filozófiáját tükrözi a bio élelmiszerek bőséges kínálata is, a bio termékek iránt érdeklődő vásárlói kör pedig megfizethető áron, még változatosabb kínálattal találkozhat a teljes bolthálózatban. A dmBio márka 2015-ben mutatkozott be a vásárlóknak - többek között különböző frissítőkkel, gabonafélékkel, lisztekkel, édesítőkkel, kenyérfeltétekkel, tésztákkal, gyümölcsvelőkkel és puffasztott gabonaszeletekkel is találkozhatnak a polcokon. Az élelmiszerek tekintetében olyan ár címkéket is alkalmaz a drogéria, amelyen többletinformációk érhetők el a termékekről (pl. bio, vegán, gluténmentes).

A környezetvédelem fontos szerepet játszik a mindennapokban. Az üzlet rendelkezik az ISO50001, az energiaköltségek és környezeti hatások csökkentésére vonatkozó szabványminősítéssel. A szelektív hulladékgyűjtés mellett a napi munka során törekszenek az energiahatékony villamosenergia használatára. A drogéria sajátosságainak megfelelően a dm előtérbe helyezi a saját márkás termékeket. Ezek minősége a márkatermékek minőségével vetekszik, sokszor felül is múlja azokét, ugyanakkor sokkal kedvezőbb áron érhetők el – amely vonzó alternatíva lehet a vásárlók számára. A natúrkozmetikai termékválaszték alapkoncepciójában a "szépség és egészség" a fő irány, a drogérialánc azonban hangsúlyt helyez a fenntarthatóságra, amelyet megjelenít a szortiment stratégiájában. Üzletláncunkban egyre több a tudatos vásárló, aki a fenntarthatósági szempontok figyelembevételével előállított termékeket (mosogatószer, tisztítószer) keresi. A dm drogerie markt széles termékpalettát kínál az ellenőrzött környezeti gazdálkodásból származó termékekből, jelenleg több mint 4000 natúrkozmetikai termék kapható a hálózat üzleteiben.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Drogéria":
Új helyen, modern környezetben az Aréna Mallban

Az üzlet rövid bemutatása:

2018. július 27-én az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg.

Az üzlet az Aréna Mall Nyugati bejáratána mellett található közvetlenül, így a gyalogosan és a parkolóból érkező vásárlóknak is kényelmesen megközelíthető. Az Aréna Mallban már a kezdetektől megtalálható volt Rossmann üzlet, ám az, 2017 év végén bezárt és félév múlva nyílt meg a jelenlegi drogéria egy sokkal tágasabb helyebb, modernebb környezetben, szélesebb választékkal.

Az üzletet bőséges helykínálat, kényelmes és átlátható elrendezés jellemzik. Az Aréna Mallban található drogériában elérhető szinte minden Rossmann által forgalmazott termék, egyes kozmetikai márkák pedig a szokásosnál is nagyobb választékban állnak rendelkezésre, beleértve a hypoallergén termékeket. Az üzlet fókuszában a dekorkozmetika, a parfüm és a dekoráció áll, de kibővült egészséges saját márkás Genuss PLUS és enerBIO élelmiszer- és táplálékkiegészítő kínálattal is várja a Rossmann a vásárlókat.

 A nyitó hétvégén (2018. július 27-29.) a Rossmann Aréna Mallban 10 százalékos végösszegi kedvezménnyel lehetett vásárolni, valamint egészséges saját márkás termékkóstolóval, dekorkozmetikai és fodrász kitelepüléssel, valamint ajándékokkal, nyereményjátékkal kedveskedett a drogéria.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
GoodSpirit Shop – a vásárlóbarát italszaküzlet

Az üzlet rövid bemutatása:

A GoodSpirit Shop 2007 óta értékesít prémium italmárkákat. Célunk a nemzetközi ital- és whiskykultúra megismertetése a hazai közönséggel, valamint a felelősségteljes, kulturált italfogyasztás népszerűsítése. A GoodSpirit Shop Budapesten a belváros szívében található. Üzletünket hármas egységben gondoltuk el: bolt kóstolóteremmel, online és a bár. Az üzlet nagy erénye, hogy a GoodSpirit Shoppal egy légtérben működik a GoodSpirit Bar, az emeleten pedig a kóstolóterem. Egyedi lehetőség, hogy vásárlóink vásárlás előtt a bárban megillatolhatják, vagy akár meg is kóstolhatják a kiszemelt italt. Figyelünk a szinergiákra, hiszen a whiskynet.hu webáruházunk kiválóan egészíti ki az offline boltot és a fizikai bolt is hathatósan támogatja az online shop üzeneteit, főleg úgy, hogy a bár és az emeleti kóstolóterem is jelentősen besegít e folyamatban. A kóstolóteremben magyar és nemzetközi szakemberek részvételével értékes tudást tartalmazó kóstolókat szervezünk vásárlóink és az érdeklődők számára, amelyet természetesen online portálunkon is kommunikálunk. Valljuk, hogy a termék akkor válik igazi termékké, ha nemcsak a palackokat nyújtjuk át az ügyfeleknek, hanem ellátjuk őket megfelelő információval is. Ez a gondoskodás jelzi, hogy évről évre egyre több pozitív visszajelzést kapunk vevőinktől. Nekik is köszönhetjük, hogy 20018-ban értékes szakmai díjakat és elismeréseket kaptunk (pl. Év Boltja 2018, az Év Internetes Kereskedője 2018 - 4 hely) A bár – bolt – online hármas egységének köszönhetően hatékonyan tudjuk kommunikálni híreinket akcióinkat, tematikus napjainkat és nagyszabású rendezvényeinket (Whisky Show, Bar Show, kóstolók, koktélversenyek, stb.)  Akcióinkba nemcsak a boltot, hanem az online-t és a bárt is bevonjuk. Össz párlataink száma 2800 termék: 1200 féle whisk(e)y és 1600 egyéb párlat (whisky, rum, gin, cognac, armagnac, mezcal, calvados, pisco,stb.)   virtuális séta a boltban/bárban: http://goodspiritshop.hu/video/virtualis-seta-goodspirit-whisky-cocktail-barban/

A nevezéshez csatolt képek:

  

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Palmers Hungary - a minőség és a megbízhatóság szigete

Az üzlet rövid bemutatása:

A Palmers 1914-ben, egy bécsi székhelyű családi vállalkozásból alakult fehérnemű márka. Az évek során, köszönhetően a kiváló minőségű, első osztályú alapanyagoknak - mint az organikus pamut, a bükkfaból kinyert micromodal, az izlandi algábol készült lyocell vagy a 100%-os hernyóselyem-, egy exkluzív brand-dé nőtte ki magát.  A márka már több, mint 100 éves múltra tekint vissza és folyamatos terjeszkedésének köszönhetően a világ számos pontján elérhető már, mint például Európa számos nagyvárosában, vagy Dubaiban, sőt Afrikában is.

Jelen pillanatban 2 üzlettel büszkélkedhetünk Magyarországon, Budapesten a történelmi sétálóutcában, a Kígyó-Váci utca sarkán, míg Győrben szintén egy központi helyen, az Árkád földszintjén várjuk vásárlóinkat.

Mindkét üzletünkben kiemelt szerepet kapnak a szezonális darabok mellett, az úgynevezett Basic termékek, melyek egész évben elérhetők, és szinte kivétel nélkül, rövid határidőn belül méret is rendelhető bármikor belőlük. Az alapdarabok fazontól függően 70A-tól egészen 95E méretig kaphatók.  Emellett fontos szerepet kapnak a szezonális termékek is, mint például a tavaszi/nyári kollekció legnépszerűbb darabjai: a fürdőruhák, bikinik, vagy az őszi/téli kollekció kedvencei, a pizsamák, hálóingek és harisnyák. Értékesítőink magas színtű szakmai segítségével minden vásárlónknak segítünk megtalálni a hozzá legjobban illő darabot a legmegfelelőbb méretben.

A Palmers a tervezéskor az aktuális trendek követése mellett mindig ügyel arra, hogy a klasszikus igényeket is ki tudja szolgálni, továbbá a kényelmi és egészségügyi szempontok is kiemelt fontosságot élveznek.

 

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Hús és több

Az üzlet rövid bemutatása:

A Szépvölgyi HúsSzabóság hentesüzletet azzal a céllal hoztuk létre, hogy Magyarországon népszerűsítsük a kiváló minőségű húsok táborát. Nehéz olyan hentesüzletet találni, ahol kellő szakértelemmel és alázattal viselnek az ember iránt és nemzetközi szinten is színvonalas húsokat értékesítenek. Ezt szeretnénk mi nyújtani vásárlóinknak hentesmesterünk közreműködésével. Ennek bizonyítékául szolgáljon, hogy olyan tenyésztőkkel és gyártókkal állunk együttműködésben, akik az állat születése, élete és halála iránt is tisztelettel viseltetik.

  • Antibiotikum és vegyszermentesen takarmányozott, szabadtartású szárnyasok,
  • Stressz mentesen tartott sertés és mangalica,
  • Minőségi, tejen nevelt borjú és bárány
  • Hagyományos pácolással és füstöléssel készített száraz és vörös áruk.

Kiemelkedő ízélménnyel kecsegtető, világszinten a legkiválóbb minőségű nedves és száraz érlelésű  húsokkal, hússpecialitásokkal szeretnénk megvalósítani az ínyencek Steak-álmát .                           

A világ más tájáról is érkezett húsáruk mellett fontos szerepet kaptak a nemzetközi minőségű magyar kézműves termékek.

Új szintre emeljük a minőséget és a szolgáltatást is egyben. Kiemelt szerepet tulajdonítunk vásárlóink kiszolgálásában, termékeink előkészítésében megkímélve vásárlóinkat a konyhai fáradalmaktól.

Hangsúlyozni szeretnénk, hogy nem csak a termék iránti kifogástalan minőséget tartjuk szem előtt, hanem a hentes-vásárló iránti bizalom kialakítása is fontos része tevékenységünknek. Ennek elengedhetetlen része az alázat és a szakma iránti elhivatottság, szenvedély.

Hisz mi sem fontosabb, mint  a minőségi étkezés az egészség hozzájárulásához.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Bioworld by KELLYS - Az Életmód Áruház

Az üzlet rövid bemutatása:

Az utóbbi években szerencsére egyre több ember fedezi fel az egészségtudatos étkezés előnyeit, az egészségre gyakorolt, vitathatatlanul pozitív hatását. Ez azt is jelenti, hogy egyre nagyobb igény van olyan üzletekre, ahol ezeket a termékeket egyszerűen, és gyorsan meg lehet vásárolni. Egy olyan helyre, ahol felkészült és barátságos szakértők segítenek megválaszolni az egészséges életmóddal kapcsolatos kérdéseket.

Megvalósítottuk az álmunkat azzal, hogy létrehoztunk egy olyan üzletet, ahol ezeket a kiváló termékeket egyre többen ismerhetik meg, és ahol egyszerűen, egy helyen lehet mindent – bio, és reformélelmiszereket, kozmetikumokat, vegyszermentes tisztítószereket és organikus babaápolási szereket -, amire csak szükség lehet a mindennapok során; akár csak egy szupermarketben, de egészségesebb kiadásban. Az áruházban több mint 5000 terméket forgalmazunk, a food és nonfood termékek aránya megközelítőleg 80 – 20%.

Az első Bioworld by KELLYS életmód áruházat egy központi, jól megközelíthető helyen nyitottuk, igyekszünk alkalmazkodni vásárlóink rohanó mindennapjaihoz, és ezért hétköznaponként este 8 óráig várunk mindenkit. Tudjuk, hogy az egészséges életmóddal kapcsolatban rengeteg hasznos, és sajnos kevésbé helytálló véleménnyel lehet találkozni, ezért kiemelt figyelmet fordítunk eladóink szaktudásának folyamatos fejlesztésére és fontosnak tartjuk, hogy igény esetén szakszerűen, segítőkészen válaszoljanak a vevők felmerülő kérdéseire. Számunkra lényeges szempont volt a belső design, és a kínálat átláthatósága is, szerettünk volna egy olyat környezetet teremteni, ahol mindenki jól érzi magát.

Az üzlet nyitásával célunk, hogy megmutassuk, mindenre létezik nem csak egészséges, de meg is fizethető alternatíva, hiszen cégünk mottója a kezdetektől: „Élj másképp, élj tovább!”  Franchise rendszerben gondolkodunk, így szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának hozzánk, és újabb és újabb Bioworld by KELLYS üzletekben állhatnánk az egészségtudatos vásárlók rendelkezésére.

A nevezéshez csatolt képek:

A nevezéshez csatolt videó:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Sweetic - harcolunk az emberek csokoládéhoz való jogaiért!

Az üzlet rövid bemutatása:

A Sweetic Csokoládé és Pop Bár már a nevével is igyekszik érdeklődést kelteni. A név arra utal, hogy az üzletben csokoládé mellett különféle pálcikás termékek (angol területen kialakult elnevezésük szerint "pop"-ok) kaphatóak, többek között az egyik védjegyünknek számító cake pop ami egy sütinyalóka, és főképpen nyári slágertermékünk, az ice pop.

Az üzletünk alaperületét tekintve apró, mindössze 20 négyzetméter, de sok kreatív és szellemes megoldással elértük, hogy az elviteles kiszolgálás mellett kényelmes és kedves hangulatú benti és kiülős helyben fogyasztásra is lehetőséget adunk. Az üzlet előtti területet műfűvel varázsoltuk a környék adottságaiból messziről kitűnő oázissá, mely kedvező időjárás esetén a családos vásárlóink nagy kedvence, a gyerekek egyszerűen imádják.

A Sweetic Kft. eredetileg csak csokoládét készített és forgalmazott, amire az igény szezonálisan igen hullámzó, de szeretett volna olyan modellt létrehozni, amelyben egész évben tud elfoglaltságot adni értékes és tapasztalt munkatársainak. Ennek köszönhetően vezettük be 2017-ben új termékvonalunkat, az ice popot, amely gyakorlatilag egy dél-amerikai eredetű csupa gyümölcs jégkrémféleség. Úgy esett erre a termékre a választásunk, hogy mindenképp szerettünk volna a prémium csokoládétermékeinkhez méltó minőségű nyári csemegét kínálni, mely kitűnik a megszokott fagylaltok választékából. Az ice pop erre tökéletesen alkalmas, 100% természetes ízei, gyönyörű természetes színei és egészséges tulajdonságai mellett ráadásul csokoládéval is jól kombinálható. Kínálunk hozzá csokoládémártást, szórásokat, a választékban pedig gyakran megjelennek a bonbonjaink között megismert gyümölcs kombinációk.

A csokik és ice popok mellett vásárlóink nagyon kedvelik saját főzésű forró csokinkat, mennyei csokoládékelyhünket, hazai kézműves kávémanufaktúrából származó specialty kávénkat és limonádéinkat. Visszatérő törzsközönségünk pedig mindezek mellett leginkább az üzlet hangulata és a kedves kollégák miatt jár vissza.

A nevezéshez csatolt képek:

          

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
INGLOT smink üzlet

Az üzlet rövid bemutatása:

A legújabb trendek szerinti vibráló színek és textúrák & saját fejlesztésű, a piacon egyedülálló termékek!

Minden Inglot termék gyártása az EU-n belül történik, 100%-ban állatkísérlet-mentes.

Az Inglot  lengyel sminkmárkát több mint 25 évvel ezelőtt Wojtek Inglot alapította, aki egy gyógyszergyárnál dolgozott kutató vegyészként. Célja az volt, hogy magas minőségű termékeket hozzon létre elérhető árakon. Az Inglot termékeket az Európai Unión belül gyártják. Ma a márkát világszerte több mint 240 helyen árulják.

A kínálatban rengeteg féle arcra, szemre, szájra való sminket találunk, valamint kiegészítőket és ecseteket is, professzionális minőségben.

Az INGLOT kozmetikumok világszerte elismertek és népszerűek a sminkmesterek körében. Az óriási termékportfólióval rendelkező márka szinte végtelen számú megoldást kínál az arc és testápolás területén, sminktermékeit a legnagyobb divatházak használják különböző kampányaikhoz és a divathetek kifutóin.

Tudtad-e?

A folyamatos megújulásra törekedve a termékfejlesztésnek nagyon fontos szerepe van az INGLOTNÁL. A világon például elsőként jelent meg a piacon olyan körömlakkal (O2M Breathable Nail Enamel), amely a fedés alatt engedi a körmöket lélegezni, ezáltal nem csak szép külsőt biztosít, de gondoskodik azok egészségéről is. Az INGLOTNÁL működő Freedom System-ben rejlő lehetőségek egyedülállóak a piacon a hatalmas színválasztéknak köszönhetően. A márka több mint 760 kiskereskedelmi lokációval van jelen világszerte.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
ne pazarolj - Jó pont a természetnek. Jó pont neked.

Az üzlet rövid bemutatása: 

ne pazarolj zero waste shop and café

Elsőre talán furcsán hangzik a név, de ami mögötte van az, az igazán érdekes. A történetünket kezdjük is a főszereplőinkkel, Ágival és Rékával. Két teljesen átlagos családanyáról van szó, akiket elszomorít a Föld egyre hanyatlóbb sorsa, ezért együtt szerettek volna tenni valamit ez ellen.

A bolt és kávézó kitalálása után teljes erőbedobással dolgoztak azon, hogy álmuk megvalósuljon és egy olyan helyet tudjanak Önök elé tárni, ami tudatosan készül leszámolni a felesleges csomagolások okozta szeméttel, ahol mindent egy helyen meg lehet vásárolni műanyagmentesen. Míg egy hétköznapi boltban az ember előre csomagolt és előre adagolt mennyiséget vásárolhat meg, addig itt a hangsúly pont azon van, hogy a saját edényünkbe, az általunk elgondolt mennyiséget vigyük haza a lehető legkevesebb – vagyis nulla – hulladék előállításával.

A kínálatban megtalálhatóak zöldségek, gyümölcsök, hüvelyesek, magvak, aszalványok, édesség, pékáru, olajok, lisztek, tészták, tejtermékek, fűszerek, zero waste háztartási eszközök és kimérhető természetes tisztítószerek. Az élelmiszer szortimentet minőségi magyar kistermelői termékekből építettük fel. A beszállítók fenntartható gazdálkodásokból, ömlesztve, vagy cserélhető tároló egységekben szállítják az áruikat. A használati cikkeknél is a csomagolásmentes, komposztálható vagy az “egy életet kiszolgáló” termékekre esküszünk.

Ha épp otthon hagytuk tárolóeszközünket, vagy most indulunk el a hulladékmentes háztartás útján, akkor a boltban beszerezhetünk üvegeket, vászonzsákokat is.

A kávézó lehetőséget ad nekünk, hogy közösség építő előadásokon és workshop-okon vegyünk részt. A programokkal az a szándékunk, hogy a lehető legnagyobb körben tudjuk elterjeszteni ezt a fajta szemléletmódot. 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Megújult ajándéküzlet a repülőtéren

Az üzlet rövid bemutatása:

Első két üzletünket 2011-ben, szinte egy időben nyitottuk a Liszt Ferenc Repülőtéren és a Bazilika szomszédságában, a Hercegprímás utcában. Mára üzleteink száma elérte a nyolcat, többek között a repülőtér T2B terminálján, az Országház Látogatóközpontban, az Intercontinental Hotelban, a Halászbástyánál és a Váci utcán. Termékkínálatunk kialakításában neves képző- és iparművészek, népművészek munkáiból válogattunk. A kezdeti háromezres termékszortiment a folyamatos, tudatos termékfejlesztésnek köszönhetően mára jóval több mint tízezer féle termékből áll, amelyek – sajátjaink mellett – több mint 200 beszállító portfólióját fedik le. Termékfejlesztési stábunk több ezer egyedi termék megalkotásán van túl.

A Memories-nak díjakkal is elismert erőssége a színvonalas, egységes, gyakorlatorientált boltdesign, amely legkiforrottabban és legattraktívabban az új, repülőtéri üzletünkben valósult meg. Ugyanígy a szisztematikus brandépítési tevékenység, ami a piacon jól megkülönböztet bennünket a hasonló vállalkozásoktól. Különös figyelmet fordítunk a boltokon belül az igényes POS-anyagokra, a többnyelvű, tájékoztató kommunikációra, különösen pl. Hungaricum kihelyezések esetében. Az új üzlettel fejlesztések is bekövetkeztek, többek között teljes körűen digitális árkijelzők, árleolvasók bevezetésével.

Repülőtéri üzletünk műfajában egyetlen – ez különös felelősséget ró ránk.A repülőtér utasforgalma 2018-ban közel 15 millió volt, ami az idén várhatóan 5-10 százalékkal tovább növekszik. Ezért egyik legfontosabb küldetésünk az első pillanattól az, hogy ebben az inspiráló környezetben olyan vonzó, egyedi, jellegében hangsúlyozottan magyar termékválasztékot alakítsunk ki, amely méltó módon képviseli Magyarország sokszínűségét és „sokízűségét” egyaránt.

A most versenybe nevezett üzlet eredményeit, erényeit, és törekvéseink helyességét fényesen visszaigazolja a Budapest Airport vezetőitől február elején ünnepélyesen átvett „Retailer of the Year – Az év kereskedelmi partnere” díj.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Piknikség Békéscsaba

Az üzlet rövid bemutatása:

Békéscsabán Piknikségünket 2019. február 18-án nyitottuk meg. Az üzlet különleges, hiszen a műemlék védelem alatt álló volt „Kocziszky-palota“-ban helyezkedik el, a régi Népbüfé helyén, melyre a helyiek is nosztalgikus szeretettel gondolnak. Mivel előtte bank üzemelt itt, a belső tér teljes átalakításon esett át, és a külső homlokzatot is részben felújítottuk. Piknikségünk a nyitás óta hihetetlen látogatottságot produkál, azonnal hálózatunk új zászlóshajójává vált, napi 1100-1200 vásárló választ minket. 

Üzletünk a klasszikus ízek mellett technikai újdonságokkal is felszerelt. A Digital Signage segítségével (központilag irányított tartalommal ellátott monitor) tájékoztatjuk vásárlóinkat az újdonságokról, valamint támogat bennünket az empátia marketingben. A TurboChef pedig 0,5 perc alatt készíti el paninijeinket és melegszendvicseinket.

Funkcióját tekintve üzletünk pékáru mintabolt és kávézó. Kiskunfélegyházi gyárunkból naponta kétszer érkezik friss pékáru. Vásárlóink 17 féle kenyérből, 15 féle zsemle- és kifliféléből, valamit közel 50 féle péksüteményből válogathatnak kedvükre. Emellett az üzletben 6 látványkemence dolgozik egész nap, hogy a legfrissebb pékáruval kínálhassuk vevőinket.

Szendvicshűtőnkben találhatóak saját fejlesztésű, helyben készült szendvicseink. Szendvicsalapjaink frissen sülnek látványkemencéinkben, majd a kihűlést követően állítják össze az erre kialakított helységben. Vásárlóink jelenleg 12 féle szendvicsből, és 5 különböző paniniből választhatnak.

Minden üzletünkben megtalálhatóak a Coca-Cola, illetve tejtermékes hűtőkben a Mizo termékek.

Üzletünkben kiemelt hangsúlyt fektettünk a helyben fogyasztás lehetőségére. Minden kirakatot könyöklővel és bárszékekkel láttunk el. Ezek mellett pedig egy hangulatos, kávézó részt is kialakítottunk a csendesebb beszélgetések kedvelőinek. Kétkaros kávégépen készítjük Lavazza kávéinkat espresso technológiával, szálas teáinkat pedig külön tálcán teapress-ben elkészítve szolgáljuk fel.

Közel 40 ülőhely, halk háttérzene, ingyenes wi-fi elérhetőség, napilapok biztosítják vendégeink kényelmét.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Mert mi allergénmentesek IS vagyunk!

Az üzlet rövid bemutatása:

A Golden Granet célja, hogy valódi beltartalmi értékkel rendelkező egészséges és finom termékeket állítson elő és forgalmazzon, melyek azon túl, hogy gluténmentesek, mentesek még az EU által meghatározott 14 allergéntől, így többféle diétába, fitness, vagy gyógyétrendbe is beilleszthetők. A gluténmentességet, valamint termékeink hosszan friss állagát a vákuumcsomagolás biztosítja. 

A budapesti Lövőház utca 21. szám alatt található üzletünk nyitásakor fontos szempont volt, hogy az üzlethelyiség könnyen megközelíthető legyen mindenki számára, illetve lehetőséget kínáljon egy kisebb terasz berendezésére a tavaszi és nyári időszakban. Habár az üzlet méretéből adódóan nem képes egyszerre nagyobb vásárlói tömeg számára ülőhelyet biztosítani, a hangulat mégis otthonos és kényelmes, továbbá funkcióját tekintve sem utolsó! A pékség a Golden Granet termékeit mutatja be és teszi még könnyebben elérhetővé a budapesti vásárlóközönség számára, valamint a fogyasztókkal kialakult közvetlen kapcsoltnak köszönhetően a termékfejlesztés is a vásárlók igényeinek megfelelően történik, akár ízekre, akár, új termékcsaládra (pl.: IR-barát) vonatkozólag.

Termékpalettánk kifejezett előnyének tartjuk, hogy a hagyományos pékségekkel ellentétben nálunk nemcsak reggelire, tízóraira, vagy uzsonnára valót lehet megtalálni, hanem a jelenleg kb. 30 féle termékből álló, folyamatosan megújuló és bővülő termékpalettánk bőséges választéka révén ebédre, vagy vacsorára is kínálunk megoldást, hiszen pékáruinkból és húshelyettesítőinkből szendvicseket, hamburgereket, egytálételeket, és pizzákat készítünk.

Üzletpolitikánk része, hogy igyekszünk a fenntarthatóság szempontjait észben tartani és az emberiség lábnyomát csökkenteni. Tekintve, hogy termékeink mind előrecsomagoltak, így vásárlás esetén nem igényelnek további csomagolást, illetve készresütött és hosszanfriss jellegükből adódóan sem sütés és melegítés, sem pedig fagyasztás nem szükséges. Szerencsére a termékek a szelektív hulladékgyűjtési rendszernek köszönhetően nem szennyezik a környezetet, viszont lehetőséget adnak arra, hogy a háztartásokban akár szállátás közben is gluténmentesen lehessen tárolni a termékeket. Mindezek alapján összességében tehát termékeink energiamérlege pozitívnak mondható.

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Tibidabo - Neked adom az egészséget

Az üzlet rövid bemutatása:

Gluténmentes pékség vagyunk, így nálunk minden e köré szerveződik. Emellett természetesen odafigyelünk azokra is, akiknek több szempontot kell figyelembe venniük a vásárlás folyamán. Így találhatóak nálunk tej-, tojás-, szója-, adalékanyag- illetve hozzáadott cukormentes finomságok is.

A pékárukat saját üzemben készítjük, a legteljesebb odafigyeléssel és kontrollal, a keresztszennyeződések esélyét teljes mértékben kizárva. Állandó termékfejlesztésünknek köszönhetően az alapélelmiszerek mellett mindig igyekszünk újdonságokkal meglepni a hozzánk betérőket, valamint akciókkal, kedvezményekkel kedveskedünk törzsvásárlóinknak. 

A saját gyártásban készülő termékeink a fentieken kívül nem tartalmaznak rizst, burgonyát és kukoricát, valamint ezek keményítőit, az álgabonák jótékony hatásának köszönhetően az áruink alacsony szénhidráttartalmúak, emiatt könnyen beilleszthetőek különféle diétákba.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Szakboltok":
Az év boltja 2019 - Nespresso Győr

Az üzlet rövid bemutatása:

Győr 125.000 fős lakosságával a Nyugat kapuja, mely Budapest és Bécs között nagyjából félúton helyezkedik el. Üzletünk a dinamikusan fejlődő ipar és kulturális megyeszékhely frekventált bevásárlóközpontjában az ECE csoporthoz tartozó ÁRKÁD üzletház földszintjén központi helyen helyezkedik el, ahol 65 m2-en várjuk a kávézás szerelmeseit. Üzletünk ajtaja nyitva áll bárki számára, hogy megismerkedjen a kávé egyedülálló világával, és hogy kávészakértőink segítségével felfedezzék a legkülönlegesebb termőterületekről érkező kávéőrleményeinket. 

Üzletünk két oldalán helyezkednek el a kávégépek és kiegészítő családjaink bemutatására alkalmas egyszerre modern és elegáns bútoraink. Meghatározó elem a kasszapultok mögött található 25 fajta állandó kínálatú kávékapszula tárolására hivatott több mint 30.000 kapszula befogadására alkalmas kávéfal. 

Büszkeségünk a kávé bár, ahol az érdeklődöknek lehetőségük van megismerkedni a Nespresso világával megkóstolni kávékülönlegességeinket, klubtagjainkat pedig szívesen látjuk vendégül egy csésze kávéra.

-25 fajta állandó kínálatú kávéőrlemény a világ legkülönlegesebb és legkiválóbb termőterületeiről
-Szezonális limitált kávéválogatások
-13 fajta prémium technológiájú kávégép hogy bárki megtalálja a legmegfelelőbb választást
-5 fajta kiegészítő család; csészék, kapszulatartók és kávésütmények, hogy a kávéházi élményt vásárlóink otthonokban is élvezni tudják
 
-Sorszámhívó rendszer a kényelmesebb vásárlási élményért
-Pick-up rendszer, az interneten leadott vásárlások gyors üzletben történő átvételért
-Teljeskörű szervíz szolgáltatás
-Kávé kóstolási lehetőség
 
Büszkék vagyunk elkötelezett csapatunkra, melyet 3 éve együtt tart a kávé szeretete a családias légkör. Az első Győrben eladott kapszula óta csapatunk minden tagja továbbra is a Nespresso sorait erősíti. Legyen hétköznap, hétvége, ünnepek előtti készülődés mi mindig törekszünk szívünkkel-lelkünkkel hozzájárulni a vásárlók mindennapjaihoz.
 

A nevezéshez csatolt videók:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Benzinkúti shop":
MOL Fresh Corner Drive thru - Coffee on the go

Az üzlet rövid bemutatása:

A MOL Drive thru Magyarországon a töltőállomáshálózatok körében egy egyedülálló szolgáltatás. A Fresh Corner Drive thru-nak köszönhetően a Szentendrei úti töltőállomásra betérők, akár iskolába menet a gyerkőcökkel, akár munkába sietve, kényelmes és gyors szolgáltatásban részesülhetnek. A töltőállomásra látogatóknak a vásárláshoz nem kell feltétlenül kiszállni az autóból, más gyorséttermi hálózatokhoz hasonlóan az autóból rendelhetik meg, majd menet közben fogyaszthatják minőségi kávéinkat, frissen készült szendvicseinket vagy ropogós péksüteményeinket.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Benzinkúti shop":
MOL Fresh Corner - család és kutyabarát pihenő az autópályán

Az üzlet rövid bemutatása:

A velencei töltőállomásunkat úgy alakítottuk át 2018-ban, hogy az minden fogyasztói igényet kiszolgáljon. A közel 130 négyzetméteres shopban helyett kapott egy gyereksarok, illetve egy új széles padokkal ellátott "éttermi" rész, ami havonta közel 30 ezer embert szolgál ki. Mindemelett a jól felszerelt shop lehetőséget nyújt, hogy ne csak üzemanyaggal tankoljon fel a család, hanem akár egy balatoni hosszú hétvégére is bevásároljon. A fitnesz park, a kutyafutattó, és a gyors-, illetve motoros parkoló is segíti az egész család felfrissülést. 

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Benzinkúti shop":
Modern töltőállomás a maximális feltöltődésért

Az üzlet rövid bemutatása:

A belváros közelében található töltőállomáson nemcsak kiváló üzemanyagokat, de számos terméket, szolgáltatást és partnerkapcsolatot is kínálunk. A Deli by Shell sokszínű étel -és italkínálata, a shop hangulatos kialakítása és a segítőkész személyzet mind-mind hozzájárul ahhoz, hogy az utazás valódi élmény legyen. Törzsvásárlók által igen preferált hely, de az átutazó autósok és kerékpárosok is szívesen betérnek egy-egy frissen készült harapnivalóra, finom kávéra, egy kis pihenésre, feltöltődésre. A 2018 év végén kívül-belül felújított töltőállomás kialakításánál ezen kényelmi funkciókra is nagy hangsúlyt fektettünk. Az állomás kitűnően alkalmas kisebb baráti találkozókra, üzleti megbeszélésekre, hiszen ingyenes wifi és hálózati töltő is elérhető. A shop mellett kialakított teraszon pedig meleg időben is jó esik egy kellemes frissítő. A kínálatban szinte minden megtalálható, ami egy hosszú utazás közben beiktatott pihenéshez, feltöltődéshez vagy éppen felszerelésben szükséges. A több mint 10 fős tapasztalt és vendégszerető személyzet barátságos légkörben, éjjel-nappal várja a vásárlókat. 

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Benzinkúti shop":
DESPAR élelmiszerüzlet

Az üzlet rövid bemutatása:

A hazai LUKOIL-kutakat és az azokhoz tartozó DESPAR-élelmiszerüzleteket üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. 2018 novemberében az M7-es autópálya két oldalán, Tárnok közelében nyitotta meg legújabb töltőállomásait. Ez az útszakasz a budapesti agglomerációba tartozik, így egész évben jelentős forgalmat bonyolít. Ezt figyelembe véve a társaság olyan széles szolgáltatáspaletta kidolgozására törekedett, amely az erre utazók legkülönbözőbb igényeinek kielégítésére alkalmas, ezért a két új LUKOIL-töltőállomás egyikének kínálatát egy élelmiszerüzlet kialakításával tették teljessé.
Kedvező elhelyezkedésének köszönhetően az ingázók, illetve a nyaralni indulók a tankolás mellett kisebb-nagyobb bevásárlásaikat is elintézhetik a tárnoki DESPAR-ban, s ezzel időt takaríthatnak meg, hiszen nem kell kétszer sorban állniuk, illetve parkolniuk. A 143 m2 alapterületű üzletben több mint háromezerféle termék vásárolható meg a helyben sütött péksüteményektől kezdve a friss gyümölcsökön és zöldségeken, hűtött és fagyasztott árukon, különböző alkoholos és alkoholmentes italokon, tejtermékeken át egészen a higiéniai és vegyiárukig. A széles választék révén az autósok akár hétvégére vagy több napra is bevásárolhatnak itt. A bolt további előnye, hogy a SPAR sajátmárkás termékeit a SPAR-üzletekben megszokott árszínvonalon kínálják.
A bevásárlás összeköthető egy kellemes étkezéssel is, hiszen a töltőállomáson egy gyorsétterem is működik, ahol a vendégek helyben készült PANOS szendvicseket, illetve a Dallmayr finom és méltán népszerű kávéit fogyaszthatják el kulturált környezetben. A létesítmény kínálatát egy gyermeksarok, a mosdók, valamint a normál TOP és a prémium TOP Extra üzemanyagok, illetve az LPG és az Adblue-adalék teszik teljessé. A kínálat 76%-át adják az élelmiszerek és 24%-át a nonfood termékek.
A tárnoki LUKOIL-töltőállomás és DESPAR-élelmiszerüzlet 11 figyelmes és segítőkész munkatársa segíti a vásárlókat abban, hogy a tankolás és a bevásárlás a hétköznapokban is élmény legyen.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Az Év Online Boltja – ON + OFF – Élelmiszerek, tartós élelmiszerek":
GoodSpirit Shop – a vásárlóbarát italszaküzlet

Az üzlet rövid bemutatása:

A GoodSpirit Shop 2007 óta értékesít prémium italmárkákat. Célunk a nemzetközi ital- és whiskykultúra megismertetése a hazai közönséggel, valamint a felelősségteljes, kulturált italfogyasztás népszerűsítése. A GoodSpirit Shop Budapesten a belváros szívében található. Üzletünket hármas egységben gondoltuk el: bolt kóstolóteremmel, online és a bár. Az üzlet nagy erénye, hogy a GoodSpirit Shoppal egy légtérben működik a GoodSpirit Bar, az emeleten pedig a kóstolóterem. Egyedi lehetőség, hogy vásárlóink vásárlás előtt a bárban megillatolhatják, vagy akár meg is kóstolhatják a kiszemelt italt. Figyelünk a szinergiákra, hiszen a whiskynet.hu webáruházunk kiválóan egészíti ki az offline boltot és a fizikai bolt is hathatósan támogatja az online shop üzeneteit, főleg úgy, hogy a bár és az emeleti kóstolóterem is jelentősen besegít e folyamatban. A kóstolóteremben magyar és nemzetközi szakemberek részvételével értékes tudást tartalmazó kóstolókat szervezünk vásárlóink és az érdeklődők számára, amelyet természetesen online portálunkon is kommunikálunk. Valljuk, hogy a termék akkor válik igazi termékké, ha nemcsak a palackokat nyújtjuk át az ügyfeleknek, hanem ellátjuk őket megfelelő információval is. Ez a gondoskodás jelzi, hogy évről évre egyre több pozitív visszajelzést kapunk vevőinktől. Nekik is köszönhetjük, hogy 20018-ban értékes szakmai díjakat és elismeréseket kaptunk (pl. Év Boltja 2018, az Év Internetes Kereskedője 2018 - 4 hely) A bár – bolt – online hármas egységének köszönhetően hatékonyan tudjuk kommunikálni híreinket akcióinkat, tematikus napjainkat és nagyszabású rendezvényeinket (Whisky Show, Bar Show, kóstolók, koktélversenyek, stb.)  Akcióinkba nemcsak a boltot, hanem az online-t és a bárt is bevonjuk. Össz párlataink száma 2800 termék: 1200 féle whisk(e)y és 1600 egyéb párlat (whisky, rum, gin, cognac, armagnac, mezcal, calvados, pisco,stb.)   virtuális séta a boltban/bárban: http://goodspiritshop.hu/video/virtualis-seta-goodspirit-whisky-cocktail-barban/

A nevezéshez csatolt képek:

  

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Az Év Online Boltja – ON + OFF – Élelmiszerek, tartós élelmiszerek":
Tibidabo - Neked adom az egészséget

Az üzlet rövid bemutatása:

Gluténmentes pékség vagyunk, így nálunk minden e köré szerveződik. Emellett természetesen odafigyelünk azokra is, akiknek több szempontot kell figyelembe venniük a vásárlás folyamán. Így találhatóak nálunk tej-, tojás-, szója-, adalékanyag- illetve hozzáadott cukormentes finomságok is.

A pékárukat saját üzemben készítjük, a legteljesebb odafigyeléssel és kontrollal, a keresztszennyeződések esélyét teljes mértékben kizárva. Állandó termékfejlesztésünknek köszönhetően az alapélelmiszerek mellett mindig igyekszünk újdonságokkal meglepni a hozzánk betérőket, valamint akciókkal, kedvezményekkel kedveskedünk törzsvásárlóinknak. 

A saját gyártásban készülő termékeink a fentieken kívül nem tartalmaznak rizst, burgonyát és kukoricát, valamint ezek keményítőit, az álgabonák jótékony hatásának köszönhetően az áruink alacsony szénhidráttartalmúak, emiatt könnyen beilleszthetőek különféle diétákba.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

"Az Év Online Boltja – ON + OFF – Vegyiáru, kozmetikumok":
INGLOT smink üzlet

Az üzlet rövid bemutatása:

A legújabb trendek szerinti vibráló színek és textúrák & saját fejlesztésű, a piacon egyedülálló termékek!

Minden Inglot termék gyártása az EU-n belül történik, 100%-ban állatkísérlet-mentes.

Az Inglot  lengyel sminkmárkát több mint 25 évvel ezelőtt Wojtek Inglot alapította, aki egy gyógyszergyárnál dolgozott kutató vegyészként. Célja az volt, hogy magas minőségű termékeket hozzon létre elérhető árakon. Az Inglot termékeket az Európai Unión belül gyártják. Ma a márkát világszerte több mint 240 helyen árulják.

A kínálatban rengeteg féle arcra, szemre, szájra való sminket találunk, valamint kiegészítőket és ecseteket is, professzionális minőségben.

Az INGLOT kozmetikumok világszerte elismertek és népszerűek a sminkmesterek körében. Az óriási termékportfólióval rendelkező márka szinte végtelen számú megoldást kínál az arc és testápolás területén, sminktermékeit a legnagyobb divatházak használják különböző kampányaikhoz és a divathetek kifutóin.

Tudtad-e?

A folyamatos megújulásra törekedve a termékfejlesztésnek nagyon fontos szerepe van az INGLOTNÁL. A világon például elsőként jelent meg a piacon olyan körömlakkal (O2M Breathable Nail Enamel), amely a fedés alatt engedi a körmöket lélegezni, ezáltal nem csak szép külsőt biztosít, de gondoskodik azok egészségéről is. Az INGLOTNÁL működő Freedom System-ben rejlő lehetőségek egyedülállóak a piacon a hatalmas színválasztéknak köszönhetően. A márka több mint 760 kiskereskedelmi lokációval van jelen világszerte.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza az oldal tetejére! >>>

Szavazzon! >>>  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[236294] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél