hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Az Év boltja 2020: indul a közönségszavazás!

A Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét. Az első körös online zsűrizést követően az alábbi üzletek kerültek a legjobbak közé, a shortlistre. Az egyes kategóriában felsorolt boltokat nem a pontozás függvényében listáztuk.  Szavazni csak a 12 főkategóriában induló egyéni boltok közül shortlistre került üzletekre lehet. A közönségszavazást május 22-én 12 órakor zárjuk le.

hirdetés

 

Most pedig Önön a sor!

Minden kedves olvasónk pontozhatja 1-től 10-ig a kedvenc boltját – akár egyet, akár az összeset, végig böngészve a nevező üzletek sorát. A legmagasabb adható pontszám 10, amelyet értelemszerűen a legtöbbre értékelt bolt érdemel. Kérjük, szavazatával támogassa azt az üzletet, ahova naponta szívesen betér(ne), ahol jól érzi – vagy úgy gondolja, jól érezné – magát.

Az Év Boltja 2020 közönségszavazásának a jelöltjei tehát a következő üzletek:
A szavazáshoz kattintson a megtekinteni kívánt üzlet linkjére, vagy görgessen tovább!


"Sarki bolt" – Független bolt:

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:

"Kisbolt" – Független kisbolt:

"Szupermarket":

"Nagyméretű szupermarket":

"Hipermarket":

"Diszkont":

"Drogéria":

"Szakboltok":

"Benzinkúti shop":

KÖZÖNSÉGSZAVAZÁS 

"Sarki bolt" – Független bolt:
Tüskevár ABC – Egy elrejtett gyöngyszem a Kis-Balatonnál


Az üzlet rövid bemutatása:

A Tüskevár ABC 2004-ben került átadásra, amikor anyukám vezette a boltot. A tavalyi évben nyáron átadva a vezetését nekem, és azóta sok fejlesztést és újítást végeztünk. Lefestettük a külső homlokzatot, bevezettük a Fornettit, vettünk új zöldséges pultot. Vörs, a Kis-Balaton fővárosa, egy 500 fős kis település, amelynek szívében található az élelmiszerboltunk. Kb. 1000 db termékünk van, amely 70-30% arányban oszlik meg a food-noonfood esetében. Érdekesség, hogy a Tüskevár ABC nevet azért kapta, mert Fekete István Vörsre járt be vásárolni, amikor itt írta regényeit. Vörsre járt templomba is. Továbbá a boltunk előtt, mellett van az a gólyafészek, amelyhez Charlie, a gólya érkezett és fészkelt. Charlie 14 éven keresztül Magyarország első gólyája volt. Ennek emlékül lett az ABC logója Charlie, a gólya.Törekszünk arra, hogy minél jobban tudjuk segíteni a vörsieket. Csinálunk havi egy akciót, 15% kedvezménnyel. Sikerült ruhaadományt kapnunk a Jövőt Építők Generációja Egyesülettől, ezért a leghűségesebb vásárlóinknak havonta egyszer tartunk ruhaadományozást. December 26-án karácsony napján a Tüskevár ABC a vásárlóit vendégül látta az adventi vásárban egy tál meleg ételre (lángos, hurka, kolbász) és egy forró italra (forró tea, almapuncs vagy forralt bor), valamint egy desszertre (4 féle rétes). Fontos számunkra, hogy az alkalmazottak mind vörsiek. Az egyik alkalmazottunk már nyugdíjközeli, 55 éves elmúlt. Még ha egy picivel is, de ezzel tudjuk segíteni egymást. A kialakított udvaron a nyár folyamán szeretnénk helyi színházat, versmondást és rajzversenyt szervezni. Célunk, hogy a kis faluban egy pezsgő közösségi életet alakítsunk ki. Nehéz dolgunk van, mert a falu lakossága alacsony, van még egy élelmiszerbolt (Coop-hálózat tagja), és valójában a faluban elég lenne egy élelmiszerbolt. Így ketten osztozunk az amúgy is kevés bevételen. Ha már csak ezzel a kis marketinggel tudnák támogatni a munkánkat, nagy segítség lenne számunkra.

A nevezéshez csatolt képek:


Vissza a lap tetejére!

"Sarki bolt" – Független bolt:
'MORGEN 2020 – tRENDBEN vagyunk


Az üzlet rövid bemutatása:

2017-es indulásunk óta eltelt harmadik évünkben a meglévő ügyfélkörünk lehető legteljesebb kiszolgálása mellett új kihívásoknak igyekszünk minél sikeresebben megfelelni. A minőségi elviteles reggelizést előtérben tartva gazdaságossági és táplálkozás tudatossági szempontok okán 12 saját szendvicses választékunkat specializáltuk, így az időszakonként rotáló módszerrel változó választékunk alapelve, hogy a szortimentünkben mindig legyen 2 féle meleg tojásos, 2 féle halas, 3 féle húsos, 3 féle húsmentes 2 féle laktózmentesés 1 gluténmentes. Ezzel a Vendégeink számára biztosított változatosság megtartása mellett a fokozott környezetterhelésű, folyamatosan dráguló sertés és marha hús alapanyagok arányukban nem, vagy csak kevéssé vannak hatással szendvicseink bekerülési költségeire, így tartósan biztosítani tudjuk árainkat. Vásárlóink szokásaitól és igényeitől függően különféle elviteles reggeli menükkel szolgálunk, frissen őrült Lavazza kávéval, kakaóval, forró csokival vagy saját készítésű szénsavmentes limonádénkkal. Édességként a különleges holland specialitást, a Stroopwaffelt kínáljuk. Csomagolóanyagaink szinte kivétel nélkül festékmentes papír alapanyagúak, papírszívószálat és fa keverőpálcákat használunk. Boltunknál egyedi szelektív szemetesek vannak elhelyezve és Vendégeink kávéjukat gyakran saját fejlesztésű - kerékpárból átalakított - "ASZTACIKLI"-ken fogyasztják. Saját logós termoszainkba Vendégeink kedvezményes "zöld áron" kérhetik italaikat, ezzel pénzt, hulladékot és számunkra segédanyag költséget megtakarítva. Helyi, díjnyertes pannonhalmi VIS VITALIS ásványvizünk műanyag palackjait boltunknál visszagyűjtjük és eljuttatjuk a gyártónak feldolgozásra. 2019 nyarán csatlakoztunk és sikeresen terjesztettük városunkban a REFILL programot, melynek keretében a résztvevők ingyen megtöltik látogatóik kérésére műanyagpalackjaikat csapvízzel. Sikeresen elindítottuk - saját ötletünk - alapján a "BACK TO ROOT - Vissza a gyökerekhez" programot. A csatlakozott kávézók a kifőzött kávézaccot visszagyűjtik, leadják és a vásárcsarnokban lévő átadó ponton bárki ingyen vihet belőle kerti komposzt, illetve egyéb felhasználásra. Több győri kávézó és vendéglátóhely csatlakozása után jelenleg már a budapesti ág kialakítása is folyamatban van. Reggel 9 és 12 óra közötti szendvics kiszállításainkat nagy hatótávolságú elektromos rollerrel végezzük, költséget, energiát és időt megtakarítva.
Minden táplálkozás- és környezettudatos fejlesztésünket gazdaságossági számítások előzik meg, melynek során mérlegeljük az ÖKO és marketing előnyöket, valamint a fenntarthatósági érveket. Mindent egybe véve 2020 számunkra a sokszínű kihívásokkal teli fejlődés éve, aminek a végén el kívánjuk mondani, hogy 'MORGEN 2020 - tRENDBEN vagyunk.

A nevezéshez csatolt képek:

Vissza a lap tetejére!


"Sarki bolt" – Független bolt:
Egy csipet otthon

Az üzlet rövid bemutatása:

2014-ben hoztuk létre vállalkozásunkat és jelenleg is ezen elképzelések alapján üzemeltetjük – és folyamatosan bővülünk. Számunkra kiemelkedően fontos egy olyan pékség üzemeltetése, mely a hagyományos, klasszikus termékkörtől a mai kor elvárásainak is megfelelő kínálatot tudjon nyújtani, látjuk és tapasztaljuk, hogy egyre tudatosabbak vásárlóink, nem mindegy milyen összetevőkkel rendelkezik az adott termék, keresik a szénhidrát mentes pékárut vagy a kovásszal, vadkovásszal készült termékeket.  Célunk, hogy minden vevőnk megtalálja az ízlésének megfelelő – akár az egészségmegőrzés, egészséges táplálkozás szellemében készült finomságokat akár a mai trendek szerinti termékeket. Az allergiás, étel intoleráns vevőinkre is gondolunk, nekik is folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, melyekkel a mindennapjaikat megkönnyíthetjük és alternatívát tudunk kínálni számukra.Kizárólag olyan termelő termékeit kínáljuk, akinek a filozófiájával, célkitűzéseivel azonosulni tudunk, ami sokszor időigényes feladat, de megismerésük által mi is fejlődünk.Másik fő profilunk a delikát rész, ahol nagyszüleink, dédszüleink korát idéző magyar íz világú és hagyományos eljárásokkal készült finomságokat értékesítünk.Magyar kis termelők, családi vállalkozások házi tejtermékeit, hentesáruit, adalékanyagoktól mentes manufakturális élelmiszereit kínáljuk a vásárlóknak. Többek között olyan ínyencségekhez juthatnak hozzá a fogyasztóink, mint: szürke marha és bivaly szalámik, kistermelői kolbászok, szalámik, házi szörpök, tea füvek, lekvárok, bordzsemek, házi sajt, házi gyümölcsjoghurt, túró és vaj, adalékanyag mentes tejtermékek, mézek, teák, csokoládék, sajtolt olajok, ecetek. Szívesen formáljuk a hozzánk betérő törzsközönség ízlését azzal, hogy olyan termékeket ismertetünk meg velük, melyekhez a hétköznapok során nem minden üzletben juthatnak hozzá – inkább csak kézműves vásárokon.Harmadik fő profil a kávézó. Filozófiánk, hogy ha a törzsvevő, ha belép az ajtón, már tudjuk, hogy milyen kávét hogyan fogyaszt – szinte ismerjük a szokásaikat.Ezzel párosult, hogy magas minőségű arabica kávét kínálunk (speciality), ami egyedi pörkölésű – megfelel a vevőink – a mi ízlésvilágunknak és a trendeknek. Negyedik profilunk a meleg reggeli kínálat bevezetése.A klasszikus hideg, meleg (tojásos, virslis) reggeli megtalálható étlapunkon.Amitől különleges – hogy saját magunk által kikísérletezett krémeket kínálunk, úgy, hogy a padlizsánt is saját magunk grillezzük meg faszénen. Minden nap 8-10 féle krémből lehet választani. Természetesen a francia reggelihez kínált narancs lekvárt is vegyszermentes szicíliai narancsból magunk főzzük. 

A nevezéshez csatolt képek:



Vissza a lap tetejére!

"Sarki bolt" – Független bolt:
Túri Kamra, avagy Mezőtúr éléstára


Az üzlet rövid bemutatása:

Mezőtúr kulturális egységében rendkívül gazdag gasztronómiai, hagyományőrző elemekkel találkozhatunk. Mindez kiváló lehetőséget ad a helyi termelőknek, kézműveseknek a természetes alapanyagok beszerzésére, elkészítésére. 2003 óta tartó szakmai munkánk, tapasztalataink alapján egyre nagyobb szükségért láttuk annak, hogy a helyben előállított termékek számára közös értékesítési pontot alakítsunk ki. A kínálkozó adottságok tükrében, 2018-ban létrehoztuk a TÚRI KAMRA elnevezésű helyi termék boltot. A 45 nm-es üzlet igazi „Értéktárnak” számít a város szívében, hiszen infrastrukturálisan könnyen megközelíthető, forgalmas, rendezvények idején gyakran látogatott helyszín. A termékeket megvilágított díszített kredencen, fapolcokon helyeztük el. A bolt falát helyi fazekasmesterek, régi nagykun használati tárgyak díszítik. Az élelmiszerek mellett helyben készült kézműves használati tárgyak is fellelhetők a bolt külső terében. Kardinális célul tűztük ki, hogy a fiatalok számára kihelyezett tanórákat tartsunk, ahol helyi terméktálat, kóstolót készítünk az értéktárban fellelhető kincsekből (pl. házi kolbász, sajt). Polcainkat helyi kistermelők termékei színesítik: házi kolbász, szalonna, házi sajt, tejföl, túró, túri perec, puffasztott gabona, méz, lekvár, szörp, rostos levek, fürj-és tyúktojás, valamint az ebből készült tészták, fűszerek, savanyúságok, befőttek, hidegen sajtolt olajok. A Túri Kamra jelentős hatással bír a térség agráriumára, hiszen egyetlen vidéki boltként innovatív módon a helyi bivalytelepről mozzarella és scamorza sajtokat, valamint ricotta túrót veszünk át és értékesítünk. Termékeink prémium minőségét a Mezőtúri Míves Termék védjegyünk garantálja. Saját brand-ünk minden terméken, csomagolóanyagunkon (kizárólag papír) megjelenik, mely alapján 2018-ban agrárminiszteri elismerést kaptunk. A betérő vevőket otthonos környezetben kedves szóval, mosollyal várjuk.

 

A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!

"Sarki bolt" – Független bolt:
Egy saroknyi falat és zamat


Az üzlet rövid bemutatása:

A Sarki Fűszeres egy ikonikus hely a reggelik és gourmet ételek szerelmeseinek egy olyan környezetben, ami szőlőfürtökkel övezett borvidékre repít, nem szab határt a képzeletnek és kellemesen árnyékolt. A központi elhelyezkedés csak fokozza a szerethetőségét, hiszen Budapesten a Pozsonyi úton található ez a saroknyi, gazdagon megpakolt éléskamra reinkarnáció.A hely több funkciót lát el. Korántsem egy egyszerű delikátesz, amit a sajt fondue, vagy éppen az újonnan bevezetett longdrink választék is jól bizonyít. Olasz, francia és magyar borok, svájci sajtok és húskülönlegességek széles választéka köszön vissza a pult mögül és hívja keringőre az ínyencek világát. Olyan gondosan kiválasztott árukészlettel rendelkezik a hely, ami páratlan a környéken. A vendégek szemei láttára szeletelt sonkák-sajtok, az előttük céklás kecskesajtkrémmel, fűszervajjal és olívaolajjal megkent kenyérféleségek, a tükörtojás és a zöldségek által púpozott tálak remek lehetőség, hogy egyszerre reggelizzenek, ebédeljenek, és aztán sokáig ne jusson eszükbe az uzsonna fogalma. Könnyed latte és más kávéköltemények társaságában kóstolhatnak a vendégek a hét minden napján olasz ventricina szalámit kézműves pékáruval vegyítve, amit a Három tarka macska kifejezetten az Sarki Fűszeresnek süt a szomszédos kemencében, vagy éppen füstölt marhanyelves szendvicset alpesi vajjal és tormával vegyítve. Az ízlelőbimbók ezektől garantáltan örömtáncot járnak.Az üzletben egyre nagyobb szerepet játszik a könyezettudatosság. Lebomló szívószálakat használunk, saját vászontáskánk és pékárura is használható ökoszütyőnk van és keressük a lebomló elviteles poharak gyártmányait. Ez a gondolkodásmód adja magát, hiszen a Szent István park közvetlen közelében a Ruttkai Éva park melletti sarkon van a boltunk.Aki inkább a szemének hisz az ízlelőbimbói helyett, úgy azokat a lehengerlő vinotékánkkal és látványhűtőinkkel fogadjuk.  Újdonság és egyben az elmúlt 2 év legnagyobb fejlesztése a galéria, aminek téli időszakban örvendenek legjobban a vendégek. Nyáron pedig a jellegzetes fedett teraszunkon pihennek, ami egy kis sziget az újlipóciai flaszteren.

 

A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!

"Kisbolt" – Kereskedelmi lánchoz tartozó kisbolt:
Szívügyünk a hagyomány és a minőség

Az üzlet rövid bemutatása:

A Csongrádhoz tartozó városrészben, a várostól északnyugatra, annak határától mintegy 6 km-re fekszik a kertes házakból és tanyás részekből álló Bokros településrész, közel 800 lakosával. A főleg idősebbek lakta településnek egy üde színfoltja, ékszerdoboza a Bokros Coop ABC. Minden vásárlás alkalmával gazdát cserél legalább egy mosoly vagy egy kedves jókívánság. Az évek óta tartó dinamikus forgalombővülésnek köszönhetően szükségessé vált tehát a polcfelületek, hűtőkapacitások bővítése.A 2019. év végén történt felújítás során új tejhűtőkamrát építettünk, új tejhűtő, álló mirelithűtő és regálok kerültek beállításra az üzlettérbe. Fornetti látványpékség is beépítésre került, amely kiemeli és hangsúlyossá teszi a friss pékáru választékot.Megújult az üzlet külső képe is, és a teljes belső festés mellett a helyiségkapcsolatok újragondolásával dolgozói étkező és tágasabb iroda került kialakításra. Kiemelt figyelmet fordítottunk a környezetbarát megoldásokra, LED világítást és zárt hűtőajtókat alkalmazunk.Az áruház átalakítása során fő szempont volt olyan belső kép kialakítása, amely követi a helyi vásárlók igényeit és szokásait.  A berendezések, polcok letisztult elhelyezkedése segíti az idősebb vásárlókat is a kényelmes vásárlásban, hogy minden terméket könnyen, és gyorsan megtaláljanak.  Áruházunkban több mint 6.000 féle árucikket kínálunk, a forgalmunk 88 %-át az élelmiszerek és napi cikkek adják. A bolti technológia kialakítása során törekedtünk arra, hogy minél szélesebb áruválasztékot tudjunk bemutatni.  A változás mellett állandóság, hogy a felújított áruházban egy rendkívül összeszokott csapat dolgozik, akik jókedvükkel megédesítik a vásárlók napjait, akiket név szerint ismernek. A friss, helyben sült Fornetti pékáru az iskolába siető gyerekek kedvelt csemegéje, de emellett megtalálhatóak választékunkban a hagyományos technológiával készült kenyerek is. Csemegepultunkban felvágottak, füstölt áruk széles választékával várjuk vásárlóinkat. Áruházunkban fontos szerepet kapnak a 90 %-ban hazai előállítású jó minőségű Coop saját márkás termékek, a nagy választékban kínált szállítói márkák mellett.A hagyományok tisztelete mellett figyelünk a környezettudatosságra is. Pl: zöldség-gyümölcsvásárláshoz többször felhasználható zsákot kínálunk, pénztárunknál papírtáskát stb. Lehetőségük van vásárlóinknak a háztartásban használt étolajat visszahozni, az ezért kapott kupont pedig egy következő vásárlás alkalmával bármely termék megvásárlása során felhasználni.A csongrádi emberek büszkék hagyományaikra, a szőlőművelésre, rendezvényeikre, mint például a fogathajtó versenyek, lovas napok, mely rendezvényeket Társaságunk is rendszeresen támogatja. Mindenki jó szomszédjaként köszönjük, hogy részesei lehetünk a mindennapjaiknak.

 

A nevezéshez csatolt videó:

 

Vissza a lap tetejére! 

"Kisbolt" – Független kisbolt:
Jó pont a természetnek. Jó pont neked.

Az üzlet rövid bemutatása:

A ne pazarolj 2018. október 24-én nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, Budapest II. kerületében. Célunk, hogy egy olyan helyet biztosítsunk a vásárlóinknak, ahol mindent környezettudatosan szerezhetnek be. Gyakran halljuk vissza, hogy egy modernkori szatócsbolt vagyunk, ahol a vásárló a saját edényébe, vászonzsákjába veheti meg, amit szeretne, számára szimpatikus mennyiségben. Az élelmiszerek mellett - tészták, hüvelyesek, pékáru, zöldség, gyümölcs, tejtermékek, olajok, lisztek, magvak, aszalványok, fűszerek, édességek, lekvárok, - háztartási eszközöket, tisztítószereket, natúr kozmetikumokat és egészségügyi termékeket is megtalálnak a hozzánk betérők. A filozófiánk, hogy mindent egy helyen, tartósan, jó minőségű alapanyagokból tudjanak megvásárolni az emberek.A zerowaste mozgalom célja a legegyszerűbben megfogalmazva: ne termelj szemetet. Az egyszer használatos felfogással szemben, mi azt hisszük és hirdetjük, hogy mindent addig használjunk, amíg csak lehetséges, újra és újra és újra. Ezért is fontos a minőségi, felelős gazdaságból származó alapanyag, az odafigyeléssel gyártott, tartós termékeket használata.Mottónk: Jó pont a természetnek. Jó pont neked.Minden vásárlás egy döntés. Egy voks amellett, hogy milyen jövőt építek magamnak és az elkövetkező generációknak.A nyitás óta eltelt idő alatt sok lehetőségünk akadt a fejlődésre. Rengeteg olyan embert ismertünk meg, akik nagyszerű inspirációt jelentenek mind a mai napig. Egymást segítve juthatunk előre és válhatunk még „zöldebbé”.  Ezt is jelenti a ne pazarolj.

 

A nevezéshez csatolt képek:

 

 Vissza a lap tetejére!

"Kisbolt" – Független kisbolt:
csakamikellt az év boltjának

Az üzlet rövid bemutatása:

Kukucs, itt vagyunk!
El sem hiszitek, mióta várjuk ezt a pillanatot, hogy beköszönhessünk hozzátok!
Az utóbbi időszak eszméletlen zsúfolt és kemény volt számunkra, de már látjuk a végét!Jaj, hogy nem beszéltünk arról, hogy minek is látjuk a végét?! Sajnálom, ez is csak annak köszönhető, hogy ezer felé járnak még a gondolataink. Szóval szeretnénk bemutatni Nektek azt a kis csodát, amit mi (hiszen többen is vagyunk) megálmodtunk Nektek/Nekünk! Hiszen ez a hely leginkább értünk, a környezetünkért lesz, na meg persze azért is, hogy a vásárlást újra személyessé és örömtelivé varázsolja.Csomagolásmentes üzlet leszünk, de nem is akármilyen!Baráti társaságként fogtunk össze az induláshoz és egyengetjük ennek a kis üzletnek az útját. Évek óta mindannyian próbáljuk minél inkább a zerowaste felfogás alapján élni az életünket és tenni is azért, hogy földünk kicsit fellélegezzen. Tudom, kicsit sablonosan hangzik és most ez nagyon menő, de végre egy olyan hullám érkezik, ami mellé szívesen beállunk!Annak pedig kifejezetten örülünk, hogy egyre több az ilyen üzlet! Örülünk, ha egyre többen gondolkodnak hasonlóan, mint mi, hiszen nagyobb lesz a választék, kevesebb szeméttel. Ez ilyen egyszerű.

Térjünk ki kicsit a megálmodókra, segítőinkre, akik úgy gondolták érdemes részt venni boltocskánk megszületésében. Csapatunkban megtalálható a tudatos táplálkozás elhivatott képviselője, a hagyományos és gluténmentes cukrászat szakértője, gasztroblogger, kávémániás szakorvosjelölt, hobby kozmetikum és szappankészítő, marketingmániás jógabajnok, profi fotós, komoly üzletember és még sorolhatnám. Tehát az az igazi baráti társaság!Választékunkat különös gondossággal alakítottuk ki. Elsősorban azt tartottuk szem előtt, hogy ami bekerül a kínálatba ne érkezzen messziről, megoldható legyen a tárolása, illetve ami még nagyon fontos volt, az az, hogy gluténmentes legyen!Igen, most hangzott el a legfőbb kulcsszó, a gluténmentesség. Bemutatom Szeged első, kizárólag gluténmentes csomagolásmentes üzletét, a csakamikell-t!

A nevezéshez csatolt képek:

 

  Vissza a lap tetejére!

"Szupermarket”:
Az ország első Tesco-ja


Az üzlet rövid bemutatása:

Boltunkat 1994 novemberében adták át, majd 11 év után, 2005 nyarán egy jelentősebb felújításon esett át. 2015-ben további fejlesztések történtek a boltban, majd 2019-ben egy több hónapos bezárás után megszépülve ünnepelte a 25 éves születésnapját az üzlet. A bolt a város egyik frekventált helyén lévő lakótelepén található, közel a osztrák határhoz, így vásárlóink jelentős része törzsvásárló, aki nálunk végzi a napi bevásárlását és a hétvégi nagybevásárlását, valamint kedvelt a külföldi vevők körében is. Az előző évi felújítás kiterjedt a parkolóra, valamint a bolt eladóterére, ezzel növeltük a vásárlói elégedettséget. Az eladótér kialakítása a frissárut helyezi előtérbe, beleértve a belső pékségben gyártott termékeinket, a kiváló zöldség - gyümölcs kínálatunkat, a vásárlók körében kedvelt hús és csemege pultunkat, valamint a csomagolt frissáru termékeket. A városban népszerűségünket nagyban növeli a széles választékú hús-csemege-sajt pultunk, ahol nagyszerű áron kínáljuk kiváló minőségű termékeinket. Vásárlóinkkal bensőséges kapcsolatot alakítottunk ki a pultban dolgozó kollégáink szakértelme és vásárlóközpontú munkája révén.Vállalati kezdeményezésünk a "Mi árunk." kampány nagy sikert arat szombathelyi vásárlóink között is. Ezáltal folyamatos akciókkal, tartósan alacsony árakkal kínáljuk a vásárlók körében népszerű termékeket, amelyeket erre kialakított, speciális marketing eszközökkel hirdetünk. Üzletünkben nagyon fontos a sokszínűség és az elfogadás mind vásárlóink, mint kollégáink körében. Több olyan vevőnk van, aki nyitás óta jár hozzánk, szereti a boltot és a kollégákat is, 25 éve választ minket. Több kollégánk része volt a nyitócsapatnak, és azóta is oszlopos tagjai a csapatnak, akikkel szívesen dolgoznak együtt a később hozzánk csatlakozó kollégák is. Aktívan résztveszünk a helyi közösségek életében azzal, hogy a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel szoros együttműködésben nap mint nap támogatjuk a rászoruló családokat. A már nem eladható, de még fogyasztható zöldség és pékség termékeket egy partner szervezet segítségével eljuttatjuk részükre. A további ne értékesíthető frissáru termékekkel a helyi állatvédő egyesületet támogatjuk. Részt veszünk az "Ön választ, mi segítünk" kampányban, hozzájárulva ahhoz, hogy helyi közösségek minél több kezdeményezése megvalósulhasson. Pénztáros kollégáink lelkesen osztogatják a szavazó zsetonokat, hisz több esetben családjukat, gyermeküket érintő program is szerepel a kampányban. 

 

A nevezéshez csatolt képek: 

 

 Vissza a lap tetejére! 

"Szupermarket":
Révbe érve – teljeskörűen megújult a szántódi SPAR szupermarket.

Az üzlet rövid bemutatása:

A 2019. novemberében felújított és megnyitott SPAR szupermarket rengeteg vásárlót vonz a környékről, és a nyári időszakban a turisták is előszeretettel keresik fel.A megszépített főhomlokzatú, szellősebb eladótérrel, teljesen új bútorzattal felszerelt üzlet belső tere a SPAR legfrissebb koncepciója szerinti kialakítást kapott: áttekinthetőbb csemegepult fogadja a vevőket. A zöldség-gyümölcs és pékáru osztályokon pedig alacsony bútorok segítik a kényelmesebb vásárlást.A Balaton-parti áruház újdonságai közé tartozik – az összes berendezés megújítása mellett –, hogy kényelmi termékeket kínáló hűtőpultot és salátabár-hűtőt telepítettek, emellett egy SPAR to Go is helyet kapott.A korszerűsített, kibővített parkolóval működő üzletben csökkentett fogyasztású LED–lámpa- és hűtésrendszer biztosítja a csekély mértékű energiafelhasználást, a vásárlást pedig önkiszolgáló pénztárak is segítik.

A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!

"Szupermarket":
Egyedülálló építészeti megoldások és széles választék a SPAR Mom parki szupermarketjében

Az üzlet rövid bemutatása:

Az áruház Budapest forgalmas részén, a XII. kerületi MOM Parkban található.Egy nagyszabású átalakítást követően vált a SPAR Magyarország egyik „zászlóshajójává”. A vállalatnál megszokott minőség és magas szolgáltatási színvonal a legkorszerűbb épületgépészeti megoldásokkal és modern boltberendezésekkel párosul ebben az áruházban. A MOM Park vásárlóközönsége egy teljesen egyedi megjelenésű SPAR szupermarketben intézheti napi- és nagybevásárlásait.Az üzlethez érkezőket a bejáraton kívül egy SPAR to Go étterem fogadja, ahol lehetőség nyílik hideg- vagy melegkonyhai készítmények megvásárlására. Az üzlet bejárati zónája az átláthatóság jegyében készült el, alacsony, körbejárható pultszigetekkel rendelkezik. A szigetek között áramló, irányított, a vásárlóknak egyértelmű tájékozódási pontokat biztosító építészeti megoldások vannak. A piac élményét biztosítják a szellős közlekedési terek és a koncentrált kihelyezés is. A gyorsabb bevásárlást önkiszolgáló kasszák segítik.A közel 15.000 cikkelemes szortiment messze egy átlagos szupermarket kínálata fölött áll, különös tekintettel arra, hogy a bővített termékkörök egytől-egyig az üzlet exkluzivitását szolgálják. Széles körű prémium kategóriájú termékválaszték, gazdagabb, szakbolti színvonalú borkínálat, friss tengeri hal várja a vásárlókat.

 

A nevezéshez csatolt képek:

  

Vissza a lap tetejére!

"Szupermarket":
A Téti COOP több mint szuper

Az üzlet rövid bemutatása:

 

A jelenleg 4000 fős Győr-Moson-Sopron megyei Téten alakult meg 1962-ben a Sokoróaljai ÁFÉSZ, mely később beolvadt a Győri ÁFÉSZ-be, zászlóshajója pedig az Ifjúság Áruház lett. Ma ez a bolt a COOP Szolnok cégcsoport egyik legnagyobb alapterületű Coop Szupermarkete. A bolt 2019 nyarán, komplex boltmegújítási program után augusztus 29-én nyitott újra. A bolt alapterülete 950 m2, az átalakítás során az eladótér 270 m2-ről 600 m2-re növekedett. A kínálatot a korábbi 470 fm polcfelület helyett immáron 830 fm-en mutathatjuk be. Ez lehetővé teszi a választék bővítését, vevői igényekhez alakítását is: az összes cikkszám korábban legfeljebb 5000 cikk volt, ma már legalább 6800 cikkelemmel dolgozunk. Kiemelkedő választékot kínálunk hazai előállítású termékekből és funkcionális, „mentes” élelmiszerekből. Új szolgáltatások is helyet kaptak az üzletben: önkiszolgáló salátabárt telepítettünk, nagyobb hús- és csemegepult került beépítése, bővült a péksarok, melynek reprezentatív polcain megférnek a Fornetti, a Lipóti Pékség és a helyi gyártók termékei is. A gyors megoldásra vágyókat széles készétel választékkal várjuk: helyben sütött grillcsirke, kolbász, rántott ételek, hidegkonyhai készítmények, saláták, friss cukrászsütemények. A vásárlás kényelmét szolgálja a nagy parkoló, a helyben található ATM és a készpénzkímélő fizetési megoldások, a tágas eladótér, a tudatosan tervezett világítási rendszer, a csúszásmentes burkolat, a tematikus árukihelyezés, az áttekinthető akciós rendszer és árfeltüntetés, valamint a rendszeres vásárlóknak szóló Coop Klub törzsvásárlói rendszer. A boltfelújítás eredményeképpen a forgalom 180%-ra emelkedett, az átlagos vevőszám pedig 134%-ra. A bolt filozófiája, hogy a nagyváros vonzáskörzetében élők Téten is átélhessék a nagyvárosi bevásárlás élményét, annak minden kényelmével. S tehessék ezt úgy, hogy a bolt a környezettudatos megoldások révén lakókörnyezetüket is óvja, a kínálat pedig mindennapi életvitelükhöz alkalmazkodva került kialakításra lakóhelyükhöz közel.

 

A nevezéshez csatolt videó:

  

  Vissza a lap tetejére!

"Szupermarket":
Vidéki szépség

Az üzlet rövid bemutatása:

Mottónkban is kifejezett törekvésünk szerint- „Alfi, ahol a pénze többet ér!” -, elsősorban nem az olcsó árakkal kívánunk kommunikálni, hanem az üzletünkben magtapasztalható értékekre kívánjuk ráirányítani a figyelmet. Éveken keresztül, máig örömmel tapasztaljuk a bizalmat, amit közérthető üzletfilozófiánknak, a bőséges árukészletnek (6500 cikkelem ebből non-food 35%) és a kiszolgálás színvonalának tudhatunk be. Ennek jegyében született a döntés az üzlet teljes felújításáról, amely magában foglalta, célul tűzte ki egy kényelmes, otthonos, vevőbarát szupermarket kialakítását mely illeszkedik új arculatunkhoz. Az üzletet befogadó épület eredeti funkciója ipari célokat szolgált, később került benne kialakításra kiskereskedelmi üzlet a minimálisan szükséges épületszerkezeti átalakításokkal. A jelenlegi kialakítás egy minden szempontot figyelembe vevő tervezés eredménye, ahol a funkcionális és esztétikai igények kiegészültek hosszútávon fenntartható, környezetbarát és gazdaságos üzemeltetést lehetővé tevő megoldásokkal. Anyaghasználatban - főleg a hidegburkolatok és a fadekor kiválasztásánál - igyekeztünk mértékletességet tartani, hogy „teret” hagyhassunk a mélybordó kiemelt falfelületeknek. A koncepció fontos eleme a világítás, mely az általános világítás sávos elrendezésének ellenére is inkább kiemelő jellegű, a polcfelületre fokuszálva ad nagyobb fényt és teret. Ezt egészíti ki a kiemelt területek reflektoros megvilágítása. Minden árucsoport termékspecifikus színállású energiatakarékos LED megvilágítást kapott. A zöldség-gyümölcs rész üvegfalas kialakításánál az esztétikai megjelenésen túl törekedtünk arra is, hogy egy termékkörspecifikus klímát biztosítsunk, úgy, hogy közben az az üzlet szerves része is maradjon. A zöldség-gyümölcs számára ezzel a szerkezetileg elkülönített, ám a termékek bemutatását maximálisan biztosító egyedi megoldással biztosítottuk az egyéb terektől függetlenül a hőmérséklet szabályozását, így a termékek frissessége hosszabb ideig garantált.

 

A nevezéshez csatolt videó:    

 

 Vissza a lap tetejére!

"Szupermarket":
Modern és vevőbarát szupermarket a város szívében

 

Az üzlet rövid bemutatása:

Közel négy évtizede nyílt meg Szeged belvárosában a Szeged Nagyáruház bevásárló központ, amely akkoriban Magyarország második legnagyobb üzletközpontja volt.A belváros szívében, a Szeged Nagyáruház Coop Szuper Áruház a Coop Szeged Zrt. legnagyobb alapterületű és forgalmú áruháza, ahol hétköznapokon naponta 2500-3000 fordul meg. Az áruház vonzáskörzetében számos belvárosi irodaház, oktatási intézmény és klinikapark található, így elsődleges célcsoportunk ezek dolgozói, az oktatási intézmények diákjai, tanárai, orvosai. Természetesen emellett áruházunk a családi bevásárlások kedvelt helyszíne is.A Szeged Nagyáruház Coop Szupermarket Szeged belvárosában közel 800 m2 eladótérrel, széles választékkal, igényes, modern környezetben várja a vásárlókat. Társaságunk alapvető célkitűzése, hogy áruházaink színvonalát folyamatosan fejlessze és a mai fogyasztói igényeknek megfelelő vevőbarát környezetet biztosítsuk vásárlóinknak.A Szupermarket a mai megjelenését 2017-ben nyerte el, teljes belső megújításon esett át. Ennek során számos technikai újítást alkalmaztunk, melynek célja egy modern, fiatalos, de mindenképpen szerethető áruház kialakítása, ahol élmény a vásárlás. Polcainkon több mint 10.000 cikkelemet kínálunk, a forgalmunk 90 százaléka frissáruból és napi cikkekből adódik.Üzletünk a Coop országos lefedettségű magyar lánc tagja, mely nagy hangsúlyt fektet a minőségi magyar termékek forgalmazására. Az ismert szállítói brandek mellett legnagyobb részt hazai gyártású, közel 1000 féle jó ár-érték aránnyal rendelkező Coop márkatermék színesíti a kínálatunkat. Több mint 80 %-ban hazánkban előállított termékeket forgalmazunk, amely arány a saját márkás termékek esetében eléri a 90 %-ot is.Az áruházba lépve egyből színes polcsorok tárulnak a szemünk elé. Pékáru részlegünkön helyben sütött Fornetti termékekkel várjuk vevőinket. Az áruház központi részén az egyedileg tervezett, hordóra emlékeztető borállványon mindenki megtalálhatja a számára megfelelő minőségű és árfekvésű borokat.Áruházunkban lehetőséget biztosítunk a háztartásokban felhalmozódott használt étolajat visszagyűjtésére, így vevőink - a törvényi előírásoknak megfelelően - gondoskodhatnak annak környezetbarát felhasználásáról. Környezettudatos megoldásokat alkalmazunk az áruházi technológiában is, mint pl: LED világítás, fedett hűtőajtók alkalmazása.Fontos számunkra a környezetünk védelme, és igyekszünk vásárlóinkat is környezettudatos magatartásra buzdítani.

 

A nevezéshez csatolt videó:

 

 Vissza a lap tetejére! 

"Szupermarket":
Nálunk élmény a vásárlás

Az üzlet rövid bemutatása:

A Buda Gourmet Market by Príma nevet viselő szupermarketünk megalkotásánál az volt a célunk, hogy Buda központi részén egy olyan áruházat hozzunk létre, ahol az ínyencek minden különleges élelmiszer-alapanyagot megtalálhatnak a kínálatban, és az azokból készült ételeket Bistronkban meg is kóstolhatják.A Buda Gourmetby Príma választékát a világ csúcsminőségű termékei mellett a hazai őstermelők minőségi áruiból állítottuk össze. A folyamatosan frissülő sajt-, felvágott és húsválaszték, valamint a kiváló minőségű, helyben sütött pékáru és a zöldség-gyümölcs osztály kínálata is kidomborodik a megszokott áruházi környezetből.Minőségi italválasztékunkban megtalálható több aranyérmes magyar és külföldi bor egyaránt.Gondoltunk az étel intoleranciával küszködőkre, illetve az egészséges életmódra törekvő vendégeinkre, ezért termékeink között széles választékban fellelhető laktóz-, gluten-, szója- és cukormentes, valamint bio és paleo élelmiszerek.Üzletünk exkluzív, hangulatos kialakítása és a segítőkész személyzet tovább fokozza, hogy a vásárlást mindenkinek élménnyé tegyük. Áruházunkban a szolgáltatások köre is átlagon felüli. Kóstolókkal, árubemutatókkal és szakértő kiszolgálással várjuk mindazokat, akiknek kiemelten fontos a család asztalára kerülő ételek kifogástalan minősége.

 

A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!

"Nagyméretű szupermarket":
Szuper termékek Príma árakon


Az üzlet rövid bemutatása:

Elegáns, egyedi belsőépítészeti megoldásokkal kialakított 2.500 m2 területű Príma Szupermarket a Príma magyar élelmiszerlánc egyik legmodernebb, legszebb üzlete mely a Corvin Plazában található. A megszokott széles áruválaszték mellett az ínyencek igényeit is kielégítő gazdagabb kínálattal várjuk kedves vásárlóinkat: - Vinotéka - helyben működő pékség - önkiszolgáló grill és salátabár - halas pult, tengeri és édesvízi halakkal - kávésarok és szendvicsbár állandó akciókkal várjuk vásárlóinkat!Áruházunk kb. 25000 cikkelemszámú termékválasztékkal tart, ebből 2500 a non-food termékek részaránya.Az üzlet kialakításakor az egyik fő szempont az volt, hogy az ide betérő vásárlókat egy új vásárlási élmény érje, amely merőben más a régi megszokottól, ezért egyedi árukihelyezéseket, és új modern polcrendszereket alkalmaztunk, melyet párosítottunk korszerű megvilágítással. Felelősségteljes környezetpolitikánk egyik fontos célja, hogy az üzletekben történő következetes energia megtakarítás, melyet zárható hűtőpultok, energiatakarékos világítás használatával érünk el.Áruházunk az elsők között volt a párásító készülékek használatában, melyet a zöldség-gyümölcs részlegen, és a halpultnál alkalmazunk. A párásító rendszerek alkalmazásával megőrizhetjük a különféle zöldségek és gyümölcsök nedvességtartalmát, mivel a kellő szintre emeli a levegő nedvességtartalmát, megállítva ezzel a kiszáradási folyamatot. Párásító rendszereink a ködhűtés elvén működnek, így csökkentik a környezet hőmérsékletét, ezáltal hűsítve a termékeket. Üzletünk kezdetektől fogva hővisszanyerő rendszerrel vannak felszerelve. Ez annyit jelent, hogy a hűtőberendezéseink leadott hőjét fűtőenergiaként használjuk. Ezen intézkedéssel az üzlet fűtéshez szükséges energiaszükségletének jelentős csökkenését sikerül elérnünk.


A nevezéshez csatolt képek:

 Vissza a lap tetejére! 

"Hipermarket":
18 év a 17. kerületben

Az üzlet rövid bemutatása:

A Tesco Pesti úti hipermarket áruháza immár 18 éve – „nagykorúként” várja hűséges Vásárlóit a Rákosmente lakótelepek és a családi házak határán. Az áruház mind fővárosi mind országos viszonylatban a top forgalmú boltok közé tartozik az áruház láncon belül. Mindez nem véletlen, hisz az üzlet falain belül folyamatosan izzó innováció révén a mindenkori Vásárlói trendeknek megfelelő üzletképpel várjuk áruházunk Vásárlóit. Ezen jelenleg is markáns és naprakész üzletpolitika része, hogy a korábban 8000 négyzetméteres eladótér immár 5600 négyzetméteren áll Vásárlóink rendelkezésére, helyet adva egy Fressnapf és a 2019.február 28. án megnyílt Media Markt üzletnek. A Tesco méretéből fakadóan így igazodik a felgyorsult életformulához, megkönnyítve és egyben lerövidítve a bevásárlás időtartamát, ám továbbra is biztosítva a széles választékot melyek leginkább relevanciát mutatnak az eladási statisztikák és a szállítói innovációk terén. Az üzlet nagy hangsúlyt fektet legújabb kampányunk bemutatására. Ezen Star Line termékek Vásárlóink kedvencei ezért "A mi árunk" jelölés mellett polckapacitásaikat is megemeltük. Hűségakciónk keretén belül legutóbb a méltán népszerű Roventa termékeket vásárolhatták meg Törzsvásárlóink jelentős kedvezménnyel. A fővárosban mindig óvatosabban szükséges fogalmazni mikor Törzsvásárlói rétegről beszélünk, ám mivel a ClubCard felhasználók aránya Budapesten áruházunkan a legkedvezőbb, így joggal lehetünk erre is büszkék. 2019-ben üzembe helyeztünk egy újabb önkiszolgáló pénztárat, így már 8 ilyen népszerű kasszával várjuk vendégeinket, s azon kevés áruházak közé tartozunk, ahol az innováció a Scann&Shop fizetési lehetőségben is megmutatkozik. Ezen fizetési mód egyre népszerűbb, Vásárlóink szívesen szkennelnek és vásárolnak a végén pedig nem szükséges a termékek ki-be pakolása. A vásárlás végeztével páratlanul széleskörű mall sorunk várja vendégeit a már említett Fressnap, Media Markt mellett OTP, Posta, Fodrászat, Gyógyszertár, Digi, és sok egyéb szolgáltatásokkal.

A nevezéshez csatolt képek:

  

  Vissza a lap tetejére!

"Hipermarket":
Esztétikum, környezetbarát technológia és megoldások a tatai INTERSPAR-ban

Az üzlet rövid bemutatása:

2019. június 5-én nyitotta meg kapuit a 4,2 milliárd forintos beruházás keretében megépült INTERSPAR Tatán, amely 78 kollégának biztosít megélhetést. Az 5200 négyzetméteres áruház kivitelezése egyedi, ugyanis a vízszintes tartószerkezet, a gerendák és a födémpanelek is teljes egészében fából készültek. A külsőleg is esztétikus, környezetbarát anyaghasználat környezetkímélő belső technológiákkal egészült ki. A létesítménybe ózonbarát hűtőrendszert és hűtőajtókat, hatékony energiafelhasználású LED-világítást telepítettek. A komplexum ideális hőmérsékletéről padlóhűtés/fűtés gondoskodik. Az épület hűtési és fűtési hőigényéről a keletkező hulladékhő felhasználásán túl, hőszivattyús rendszer gondoskodik, földgáz felhasználása nélkül. A közel nulla fosszilis energiaigényű ingatlan kiváló minőségű nyílászárókkal és hőszigeteléssel rendelkezik, illetve megújuló napenergia felhasználás is megjelenik: például napelemes térkőburkolat biztosítja az áramot a játszótéren elhelyezett telefontöltőkhöz.A hipermarketben kiemelt helyre kerültek az egészségtudatos táplálkozást segítő, valamint a bio- és diabetikus élelmiszerek, illetőleg elérhető az áruházlánc saját márkás SPAR. enjoyconvenience termékeinek teljes választéka is. A gyorsabb bevásárlást önkiszolgáló kasszák segítik. Az üzletben salátabár és a látványpékség is helyet kapott, illetve egy új típusú vendégtérrel rendelkező INTERSPAR to Go nyílt, amely jó időben a teraszán is várja a vendégeket és területén ingyenes vezeték nélküli internet szolgáltatás is elérhető.A látogatókat 450 férőhelyes, ingyenes parkoló fogadja elektromosautó-töltőállomásokkal. A hipermarket szomszédságában pedig egy modern játszóteret építettek a családos vásárlók számára. Az áruház biztonságos megközelítését segíti elő, hogy a beruházás során kiszélesítették a városon végigfut május 1-ji utat, kanyarodósávot alakítottak ki, áthelyezték és megnövelték a gyalogátkelőhelyet. Az autóforgalmat zöldnövény-sávval választották el és sor került a forgalomirányító jelzőlámpák működésének összehangolására is.


A nevezéshez csatolt képek: 

 

Vissza a lap tetejére! 

"Diszkont":
LIDL Blaha Lujza tér – A Lidl Magyarország legnagyobb vásárlószámú üzlete

 

Az üzlet rövid bemutatása:

A Blaha Lujza téri Lidl áruházban a belvárosi Lidl üzletekre jellemző, a city shop koncepciónak megfelelő egyedi elrendezésre és megoldásokra volt szükség a lehető legjobb vásárlói élmény megteremtése érdekében.Két bejáratának köszönhetően a Rákóczi út és az Erzsébet körút felől érkezők is kényelmesen megközelíthetik az áruházat. Az eladótérbe lépve az egyik irányból rögtön a friss pékáruhoz, a másik irányból pedig a kiváló minőségű, változatos zöldség- és gyümölcskínálathoz juthatnak. Belvárosi lokációjának köszönhetően az üzletet jellemzően azok veszik igénybe, akik egy héten többször és egyszerre kisebb mennyiségeket vesznek, tehát a gyors bevásárlásokat részesítik előnyben.846 m2-es eladóterével és gazdag választékával az üzlet törekszik a vásárlók igényeit maximálisan kiszolgálni és minden korosztály számára biztosítani a – nem csak – napi bevásárláshoz szükséges kínálatot. A széles választékban megtalálhatóak bébitermékek, sportruházat, valamint egészségtudatos- és természetesen alapvető árucikkek is. Az áruház a környéken dolgozókról sem feledkezik meg, akik gyors ebédre, szendvicsre, smoothie-ra vagy helyben sütött pékárura vágynak.A bevásárlás kényelmét és egyszerűségét segítheti a Lidl applikáció is, amellyel a vásárlók bárhol és bármikor átlapozhatják az aktuális akciós újságot, és rögtön hozzáadhatják a megvásárolni kívánt termékeket saját bevásárlólistájukhoz.A frissességről – a napi beszállítás mellett – 12 húshűtő és 28 hűtőbútor gondoskodik, így a tej- és húskészítmények mellett a friss hal is az állandó kínálat részét képezi, továbbá szezonálisan grilltermékek is kaphatók.Az áruház kialakításakor – az optimális helykihasználás céljából – több innovatív megoldásra is szükség volt. Ilyen pl. a zöldség- és gyümölcskínálat dupla polcozású kihelyezése, a húshűtők feletti fűszeres, szószos polcok elhelyezése, illetve az üzlet adottságaihoz alakított pékáru-pult, amelyen a teljes kínálat helytakarékosan mutatható be.


A nevezéshez csatolt videó:

 

Vissza a lap tetejére!

"Diszkont":
LIDL Siófok – A Lidl Magyarország legnagyobb eladóterű áruháza – minden időben a vásárlókért

 

Az üzlet rövid bemutatása:

Siófok a Balaton-part legnagyobb városaként minden év májusától szeptemberéig kiemelkedő turistaforgalmat bonyolít le.Az egész évben üzemelő siófoki Lidl áruház tíz éve, 2010. március 4-én nyitotta meg először kapuit a vásárlók előtt. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor. Az áruház közel egy hónapig tartott zárva és a fáradhatatlan munkát követően – a vevők óriási érdeklődése közepette – 2020. február 20-án megújult külsővel és modernebb belsővel nyitotta meg újra kapuit a vásárlóközönség előtt.A régi világítást LED-ek, a hűtőket pedig korszerű és energiatakarékos berendezések váltották fel. A teljes padlózat és bútorzat is megújult az eladótérben és a szociális helyiségben egyaránt.Az 1506 m2-es eladótér lehetővé tette a hűtőtér növelését is, ezáltal a siófoki üzlet mára azon Lidl áruházak közé tartozik, ahol 34 hűtőbútor szolgál a húskészítmények és tejtermékek frissen tartására, 16 hűtőláda a friss húsok kínálatára, 30 mélyhűtő pedig a fagyasztott termékeknek a hűtését biztosítja.A friss zöldség- és gyümölcsszortiment 42 m2-en várja a vásárlókat, ahol átlagosan legalább 130 féle termék közül válogathatnak. A termékek átlátható elhelyezésére kialakított kínálópult lehetővé teszi azt is, hogy reggelente nagyobb mennyiségű áru kerülhessen a pódiumra és a polcokra, így az üzlet a megnövekedett forgalom mellett is képes maximálisan kiszolgálni a vevői igényeket.A felújítást követően a kéthetente megújuló, nem élelmiszer jellegű termékkínálat elhelyezésére is nagyobb alapterület áll rendelkezésre. A 10 kasszával működő, a vásárlók kényelmét szolgáló eladótéri kialakítás, valamint a stabil munkafolyamatokat támogató, korszerű háttérterületek kiépítése mind kiemelt fontossággal bírtak a felújítási programban.


A nevezéshez csatolt videó: 

 

Vissza a lap tetejére! 

"Diszkont":
LIDL János utca – A Lidl Magyarország legtöbb zöldség-gyümölcs termékét értékesítő üzlete


Az üzlet rövid bemutatása:

A János utcai Lidl áruház már több mint 11 éve szolgálja ki a helyi lakosokból és az agglomerációból érkező vásárlóközönségét. Ideális elhelyezkedésének köszönhetően az üzlet nap mint nap jelentős forgalmat bonyolít le. 2019-ben több olyan hónap is volt, amikor 90 000 fölött tetőzött az áruház vásárlóinak száma.A népszerűség oka a lokáció mellett a vevőorientált gondolkodás. A vásárlók igényeit kiszolgáló áruházi folyamatok hátterében komoly logisztika áll. Ezt bizonyítja az is, hogy egy átlagos héten megközelítőleg 500 raklapnyi áru érkezik, melyből nagyságrendileg 100 paletta csak zöldség és gyümölcs.A napi beszállítással érkező friss hús, hal, zöldség-gyümölcs és tejtermékek mellett ebben az áruházban is nagy népszerűségnek örvend a helyben sütött pékáru. A pékség nyitása óta az egy hét alatt értékesített mennyiség több mint a 7,5-szeresére nőtt. Ehhez igazodva az évek során bővült a sütőberendezések száma és nagyobb mennyiség kihelyezésére alkalmas kínálótálcák kerültek beépítésre.Az áruház kialakítására a Lidl sztenderdeknek megfelelő, az üzletláncban megszokott eladótéri méret, folyosószám és termékelrendezés jellemző. Az évek során az áruház megjelenése az igényeknek és elvárásoknak megfelelően változott, ami egyre letisztultabb vonalvezetést, új színvilágot és modern berendezéseket jelentett. A hatékonyabb árufeltöltés érdekében ebben az áruházban is kiépítésre került egy második raktárajtó közvetlenül a hűtők mellett. Ez nagyban segíti a kevesebb úttal megtett árufeltöltést, mely mindamellett, hogy megkönnyíti a dolgozók munkavégzését, a vásárlók számára kényelmesebb bevásárlást tesz lehetővé.Az áruház megújulásához különböző extra akciók és családbarát programok is köthetők. Ilyen esemény például az Egészségnap, amely már kétszer várta az érdeklődőket az áruház parkolójában. Az egészséget támogató, hasznos információkat adó, gyermekbarát programok nagy népszerűségnek örvendtek, megszínesítve ezzel a mindennapi bevásárlást.

A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére! 

"Drogéria":
Segítség a mindennapokban

Az üzlet rövid bemutatása:

Az üzlet a volt Tatai Atlétikai Club pályája helyén épült Interspar épületében nyitott meg 2019. június 6-án. A 428 m2-es eladótérben több mint 13000 terméket kínál a drogéria a szépség és egészségmegőrzés jegyében.  A dm számára fontos, hogy aktív és hasznos része legyen a helyi közösségeknek, így keresi az alkalmat a regionális együttműködésekre is. A nyitás napján 17.00-18.00-ig Esztergályos Patrik vívó állt a kasszában. Az ez idő alatt befolyt összeget a dm, a RopeSkipping Team-Tata ugrálóköteles csapatnak ajánlotta fel. A dm és vásárlói több mint fél millió forintot gyűjtöttek össze a helyi csapatnak. Az üzlet megnyitóján a csapat is részt vett, és műsorukkal színesítették a programot. A dm elköteleződött a tudatos vásárlás mellett, így többi üzletéhez hasonlóan, itt sem árusítanak műanyag szatyrokat. Az ünnepi alkalomból egyedi újrahasznosított műanyagból készült permanent bevásárlótáskát kapott minden vásárló. Ezzel az akcióval is szeretné az üzletlánc a vásárlóit a környezettudatosság irányába terelni.Emellett a drogéria mindig megéri árpolitikájának köszönhetően árait minimum 4 hónapig garantálja, segítve a családokat abban, hogy tudatosan megtervezhessék vásárlásiakat, és fogyasztásaikat. Az új üzletben is elérhető a kedvelt dm márkás termékek teljes portfóliója. Megnövelt kínálatot találunk dmBio élelmiszerekből, valamint a népszerű babylove babaápolási márkából, és alverde natúrkozmetikumokból is. Valamint itt is kapható a legújabb férfi kozmetikai család a SEINZ. - a márka érdekessége, hogy a termékek vegánok, csomagolásuk 96%-ban újrahasznosított műanyagból készült, valamint megvásárlásávaé támogatjuk a PlasticBank szervezetet is. Emellett a 2019-es dmStart! pályázaton nyertes hazai vállalkozások termékei is megtalálhatóak a polcokon.

Egyéb információk az üzletről

  • A pihenősarok mellett kapott helyet a fotópult, ahol nemcsak leadhatják a vásárlók a rendelésüket, de azonnal ki is nyomathatják képeiket.
  • Az üzlet könnyen megközelíthető, és az Interspar 450 férőhelyes ingyenes parkolójának köszönhetően ideális nagybevásárlásokra.
  • Természetesen az új üzletben is lehetőség nyíilik a törzsvásárlók számára az activebeauty pontok gyűjtésére és beváltására.
  • Legyen szó karácsonyról, születésnaporól, a dm üzleteiben vásárolt termékeket térítésmentesen becsomagoljuk.
  • A dm Ajándékkártya Magyarország összes dm üzletében elérhető -  egy univerzális ajándék, amit az ajándékozott olyan termékekre válthat be a dm üzleteiben, amire a leginkább vágyik.
  • A vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat.
  • Üzleteinkben átvesszük a lejárt szavatossági idejű gyógyszereket, abban az esetben is, ha azok nem a dm-ben lettek vásárolva.


A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére! 

"Drogéria":
Megújult a legelső Rossmann drogéria!

Az üzlet rövid bemutatása:

2019-ben a Jerikó utcai bolt nem csak egy szimpla „ráncfelvarráson” esett át: a korszerű világítás, letisztult és trendi design, valamint a folyamatos technológiai újítások mellett, melyek egyszerűbbé és kellemesebbé teszik a vásárlást, összesen 140 m2-rel bővült az üzlet területe. Ez nem csak nagyobb és kényelmesebb vásárlótérrel jár, de a raktár bővítése is beletartozik, ami tovább növeli a drogéria szolgáltatásaink kiemelkedő minőségét.

Ezzel egy, reméljük legalább újabb 25 éves fejezet kezdődik Debrecen és a Rossmann közös történetében.


A nevezéshez csatolt videó:

 

  Vissza a lap tetejére!

"Szakboltok":
Jó pont a természetnek. Jó pont neked.

Az üzlet rövid bemutatása:

A ne pazarolj 2018. október 24-én nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt, Budapest II. kerületében. Célunk, hogy egy olyan helyet biztosítsunk a vásárlóinknak, ahol mindent környezettudatosan szerezhetnek be. Gyakran halljuk vissza, hogy egy modernkori szatócsbolt vagyunk, ahol a vásárló a saját edényébe, vászonzsákjába veheti meg, amit szeretne, számára szimpatikus mennyiségben. Az élelmiszerek mellett - tészták, hüvelyesek, pékáru, zöldség, gyümölcs, tejtermékek, olajok, lisztek, magvak, aszalványok, fűszerek, édességek, lekvárok, - háztartási eszközöket, tisztítószereket, natúr kozmetikumokat és egészségügyi termékeket is megtalálnak a hozzánk betérők. A filozófiánk, hogy mindent egy helyen, tartósan, jó minőségű alapanyagokból tudjanak megvásárolni az emberek.A zerowaste mozgalom célja a legegyszerűbben megfogalmazva: ne termelj szemetet. Az egyszer használatos felfogással szemben, mi azt hisszük és hirdetjük, hogy mindent addig használjunk, amíg csak lehetséges, újra és újra és újra. Ezért is fontos a minőségi, felelős gazdaságból származó alapanyag, az odafigyeléssel gyártott, tartós termékeket használata.Mottónk: Jó pont a természetnek. Jó pont neked.Minden vásárlás egy döntés. Egy voks amellett, hogy milyen jövőt építek magamnak és az elkövetkező generációknak.Az nyitás óta eltelt idő alatt sok lehetőségünk akadt a fejlődésre. Rengeteg olyan embert ismertünk meg, akik nagyszerű inspirációt jelentenek mind a mai napig. Egymást segítve juthatunk előre és válhatunk még „zöldebbé”.  Ezt is jelenti a ne pazarolj.


A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!

"Szakboltok":
Tudatosan, finomat, kompromisszumok nélkül!

Az üzlet rövid bemutatása:

A Tibidabo Gluténmentes Pékség filozófiája olyan ötletgazdától származik, aki maga is érintett az ételérzékenység kérdésében, így pontosan tudja, milyen kihívásokkal jár az, ha valaki ételintolerancia, vagy allergia következtében nem fogyaszthatja az addig megszokott és szeretett ételeket. A 2018. decemberben nyílt pékséggel célunk, hogy hogy azoknak se kelljen lemondani a finom péksütemények örömeiről, akik valamilyen ételérzékenységben szenvednek. Éppen ezért úgy készítjük el a péktermékeket, hogy ízviláguk azoknak is elnyerjék a tetszését, akik a hagyományos péksütemények rajongói közé tartoznak. Hitvallásunk, hogy nem kötünk kompromisszumokat.

  • Saját gluténmentes üzemünkben készült csökkentett szénhidráttartalmú, gluténmentes lisztkeverékekből készült péksüteményeink egytől-egyig glutén-, szója-, rizs-, hozzáadott répacukor-, és kukoricamentesek.
  • Üzemünk és boltunk 100%-ban gluténmentes, így a keresztszennyeződés lehetősége kizárható.
  • Nem tartalmaznak mesterséges adalékanyagokat, illetve búzaszármazékot (gluténmentesítettet sem).
  • Választékunk 90%-ban élesztőmentes, illetve szép számmal kapnak helyet nálunk tej-, és laktózmentes, illetve vegán finomságok is.
  • Pékségünk esetében fontosnak tartottuk, hogy elszakadjunk a gluténmentes pékségeket jellemző hagyományos rizs, kukorica, és burgonya alapanyagoktól, helyettük főleg hajdina, köles, bambuszrost, és útifűmaghéj lisztet használunk. Keményítők közül csak tápiókát alkalmazzuk termékeink készítésekor.
  • A péktermékek a búzánál magasabb fehérjetartalmú, gluténmentes gabonák lisztjéből készülnek magas hozzáadott rosttartalommal, mely lehetővé teszi, hogy az ideális tésztaállag mellett alacsony legyen a szénhidráttartalmuk és tápláló összetevőkben, illetve rostokban gazdagok legyenek.
  • Üzletünkben nem csupán péktermékek, de válogatott mentes alapanyagok, snackek, és édességek is helyet kaptak. Arra törekszünk, hogy olyan minőségi termékek kerüljenek polcainkra, melyek segítséget nyújthatnak az ételérzékenyek számára az étkezések lemondásmentes átformálásában.
  • Kiemelten fontos számunkra a fenntarthatóság és az egyszer használatos műanyag kiváltása, éppen ezért üzletünkben lebomló PLA műanyagot használunk a csomagolás során. Emellett büszkék vagyunk rá, hogy idén útjára indítottuk saját pamuttáska vonalunkat.

A Tibidabo nem csupán egy pékség, hanem egy életszemlélet is egyben, egy olyan iránytű, amely segítséget nyújthat az életmódváltásban, és az egészséges táplálkozás kialakításában egyaránt. Szívügyünk a hiteles tájékoztatás!


A nevezéshez csatolt videó:

 

Vissza a lap tetejére! 

"Szakboltok":
GoodSpirit Shop – Nálunk a vásárló az első!

Az üzlet rövid bemutatása:

A WhiskyNet Kft., illetve a GoodSpirit Shop 2007 óta értékesít prémium italmárkákat. Célunk a nemzetközi ital- és whiskykultúra megismertetése a hazai közönséggel, valamint a felelősségteljes, kulturált italfogyasztás népszerűsítése.
A GoodSpirit Shop Budapesten a belváros szívében található, kiválóan megközelíthető helyen. (V. ker. Veres Pálné utca 7.) Tavalyi év során üzletünkben több userbarát megoldást is bevezettünk. A könnyebb tájékozódás kedvéért a különféle termékportfóliókat felcímkéztük, (pl. skóciai, tajvani, amerikai stb.  párlatok), más-más színnel jelöltük a különböző árkategóriákat, hogy könnyebb legyen a választás, illetve az akciós termékek kitüntetett helyet és egyedi címkét kaptak.
Folyamatosan monitorozzuk vásárlóink igényeit, kívánságait. Több törzsvásárlónktól hallottuk, hogy azért is rendel tőlünk személyes átvétellel, hogy tudjon bejönni a „whiskynetes italmúzeumba”, és meghallgassa szakértő kollégáink ajánlásait, véleményeit az új termékekről, trendekről. Nagy előny, hogy a bolttal egy légtérben működik a GoodSpirit bár és a GoodSpiritAcademy kóstolóterem is.
Egyedi és különleges lehetőség, hogy a vásárlóink vásárlás előtt vagy döntésük megerősítéseként a bárban megillatolhatják, vagy akár meg is kóstolhatják a kiszemelt italt. Odafigyelünk a vásárlók tudásának fejlesztésére is, ezért a kóstolóteremben magyar és nemzetközi szakemberek részvételével értékes tudást tartalmazó kóstolókat szervezünk.
A GoodSpirit Shop Magyarország legszélesebb whiskykínálatával rendelkezik, ahol jól képzett szakemberek segítik a vásárlók eligazodását a párlatok világában. Valljuk, hogy a termék akkor válik igazi termékké, ha nemcsak a palackokat nyújtjuk át az ügyfeleknek, hanem ellátjuk őket a termékre jellemző hasznos tudással, információval is. Ez a gondoskodás jelzi, hogy évről évre növekszik visszatérő ügyfeleink és törzsvásárlóink száma. A bárral együttműködve olyan tematikus napokat is tartunk, amikor egy-egy ország vagy régió italai kerülnek rivaldafénybepiscostb.)  


A nevezéshez csatolt képek:

 

Vissza a lap tetejére!  

"Szakboltok":
A minőség édes szigete

Az üzlet rövid bemutatása:

A Sweetic Csokoládé és Pop Bár már a nevével is igyekszik érdeklődést kelteni. A név arra utal, hogy az üzletben csokoládé mellett különféle pálcikás termékek (angol területen kialakult elnevezésük szerint "pop"-ok) kaphatóak, többek között az egyik védjegyünknek számító cakepop ami egy sütinyalóka, és mostanra legfőképpen nyári slágertermékünk, az ice pop.Az üzletünk alaperületét tekintve apró, mindössze 20 négyzetméter, de sok kreatív és szellemes megoldással elértük, hogy az elviteles kiszolgálás mellett kényelmes és kedves hangulatú benti és kiülős helyben fogyasztásra is lehetőséget adunk. Az üzlet előtti területet műfűvel varázsoltuk a környék adottságaiból messziről kitűnő oázissá, mely kedvező időjárás esetén a családos vásárlóink nagy kedvence, a gyerekek egyszerűen imádják.A Sweetic Kft. eredetileg csak csokoládét készített és forgalmazott, amire az igény szezonálisan igen hullámzó, de szeretett volna olyan modellt létrehozni, amelyben egész évben tud elfoglaltságot adni értékes és tapasztalt munkatársainak. Ennek köszönhetően vezettük be 2017-ben új termékvonalunkat, az ice popot, amely gyakorlatilag egy dél-amerikai eredetű csupa gyümölcs jégkrémféleség. Úgy esett erre a termékre a választásunk, hogy mindenképp szerettünk volna a prémium csokoládétermékeinkhez méltó minőségű nyári csemegét kínálni, mely kitűnik a megszokott fagylaltok választékából. Az ice pop erre tökéletesen alkalmas, 100% természetes ízei, gyönyörű természetes színei és egészséges tulajdonságai mellett ráadásul csokoládéval is jól kombinálható. Kínálunk hozzá csokoládémártást, szórásokat, a választékban pedig gyakran megjelennek a bonbonjaink között megismert gyümölcs kombinációk.A csokik és ice popok mellett vásárlóink nagyon kedvelik saját főzésű forró csokinkat, mennyei csokoládékelyhünket, hazai kézműves kávémanufaktúrából származó specialty kávénkat és limonádéinkat. Visszatérő törzsközönségünk pedig mindezek mellett leginkább az üzlet hangulata és a kedves kollégák miatt jár vissza.Vásárlóink lelkes érdeklődését és kedvét rendszeres újdonságokkal, limitált és szezonális termékekkel tartjuk ébren. A tavalyi évben például egy sor varázslatos új technikával dekorált bonbont mutattunk be, bevezettük a fiatalok új nagy kedvencét, a bubble limonádét, és izgalmas limitált egyedi bonbonokat készítünk Valentin napra, nőnapra, anyák napjára és más alkalmakra.


A nevezéshez csatolt képek:

 

  Vissza a lap tetejére!

"Szakboltok":
Piknikség Kecskemét

Az üzlet rövid bemutatása:

Kecskeméten immár a második Piknikségünket nyitottuk meg tavaly májusban. Mintaboltunk eredetileg negyed ekkora volt, azonban szerettük volna nagyobb helyre költöztetni azért, hogy vásárlóinkat még kellemesebb környezetben tudjuk kiszolgálni. Amikor a tőle 50 méterre lévő ABC üzlethelyisége megüresedett, egyből éltünk a lehetőséggel. Közel 4 hónapnyi kemény munkával újítottuk fel, és alakítottuk át az elavult üzlethelyiséget a mai modern, mégis otthonos Piknikséggé.Az általunk készített pékáruk mind nosztalgikus receptúrák alapján készülnek, de ezek értékesítését modern eszközökkel támogatjuk. Ilyen például a TurboChef, ami 1,5 perc alatt készíti el paninijeinket és melegszendvicseinket, vagy a Digital Signage, ami az empátia marketingben támogat minket.Piknikségünkbe kiskunfélegyházi gyárunkból naponta kétszer érkezik friss pékáru. Vásárlóink 13 féle kenyérből, 13 féle zsemle- és kifliféléből, valamit közel 50 féle péksüteményből válogathatnak kedvükre. Emellett az üzletben 6 látványkemence dolgozik egész nap, hogy mindig friss pékáruval kínálhassuk vevőinket.1,5 méteres szendvicshűtőnkben találhatóak saját fejlesztésű, helyben készült szendvicseink. Szendvicsalapjaink frissen sülnek látványkemencéinkben, majd a kihűlést követően állítják össze az erre kialakított helyiségben. Vásárlóink jelenleg 13 féle szendvicsből, és 5 különböző paniniből választhatnak.Üzletünkben kiemelt hangsúlyt fektettünk a helyben fogyasztás lehetőségére. Szinte minden kirakatot könyöklővel és bárszékekkel láttunk el. Ezek mellett pedig egy hangulatos, kávézó részt is kialakítottunk azok számára, akik egy finom kávé mellett szeretnének beszélgetni. Kétkaros kávégépen készítjük kávéinkat espresso technológiával, szálas teáinkat pedig külön tálcán teapress-ben elkészítve szolgáljuk fel.Közel 30 ülőhely, halk háttérzene, ingyenes wi-fi elérhetőség biztosítja vendégeink kényelmét.


A nevezéshez csatolt képek:

  

Vissza a lap tetejére!

"Benzinkúti shop":
DESPAR élelmiszerüzlet – Szigetszentmiklós 

Az üzlet rövid bemutatása:

A Budapesttől 25 kilométerre délre lévő Szigetszentmiklóson nap mint nap haladnak át a fővárosba ingázók. Ezért tartottuk rendkívül fontosnak az itt lévő LUKOIL kúton is megnyitni egy DESPAR üzletet, hogy a tőle megszokott igényességgel és megbízhatósággal, valamint a közel 3000 árucikkes választékkal fogadjunk mindenkit, aki élelmiszervásárlással kötné össze a tankolást. Sőt, azokat is, akik csak egy-két dolog megvásárlására, vagy egy kávézásra, reggelire, uzsonnára állnának meg egy tiszta és kényelmes helyen.Üzletfilozófiánk az, hogy az országban minél több autósnak biztosítsuk a hatékony, időt spóroló, ugyanakkor könnyed és zökkenőmentes napi bevásárlást, amit nem külön tevékenységként kell betervezni a napba, hanem annak bármely időszakában, akár a tankolással összekötve elvégezhető. A szigetszentmiklósi DESPAR ennek egyik ékes példája, nemcsak a dolgos hétköznapokon, de a nyaralós hétvégéken vagy a nyári szabadságok alatt is, amikor rengetegen indulnak el az ország középső részéről dél felé. Erre a DESPAR üzletünkre kifejezetten büszkék vagyunk, mert az átlagnál is hangulatosabbnak, barátságosabbnak véljük.A vásárlók 2707 tételes árukészletből válogathatnak, melyben a food-nonfood termékek aránya 77% - 23%, vagyis az élelmiszer mellett a bőséges választék csaknem egynegyede olyan praktikus eszközökből, használati tárgyakból áll, amelyek akár a hosszú utazás közben is jól jöhetnek, illetve garantálják, hogy az esetlegesen otthon felejtett, elhagyott holmikat pótolni tudják az utazók.Szigetszentmiklós DESPAR üzlete 2019 februárjában nyitott meg, az ezt követő hónapban pedig a shopforgalom két és félszeresére nőtt. Az átalakított eladótérben a frissDallmayr kávékból azóta kétszer annyian szürcsölnek pihenés és feltöltődés gyanánt.A környezettudatos vásárlók részéről felmerült igények kielégítésére ezen a töltőállomáson használt sütőolaj gyűjtőhelyet létesítettünk.


A nevezéshez csatolt fájl:

A ppt letöltéséhez kattints ide!
 

 

   Vissza a lap tetejére!

"Benzinkúti shop":
Shell Tesco Shop

Az üzlet rövid bemutatása:

Üzletünk rendkívül sokoldalú, multifunkcionális minőségi szolgáltatást nyújt. Egyszerre üzemel benzinkútként, miközben a shop kiszolgálja az autósok bármilyen irányú igényét, illetve a bevásárlás is elintézhető egyúttal, ezzel is szolgálva vásárlóink kényelmét és elégedettségét. Dolgozóink sok szeretettel várják a vásárlókat megújult, igényes, esztétikus környezetben.Üzletünk frekventált lakóparki környezetben helyezkedik el, így azokat a vásárlókat is el tudjuk érni, akik nem autóval közlekednek, a környék lakói számára akár pár perc sétával elérhető.Vásárlóink több mint 1000 cikkelemmel rendelkező üzletünkben színes árukészletből válogathatnak. Polcainkon megtalálható friss pékáru, tejtermékek, húskészítmények, friss zöldségek, gyümölcsök, mirelit termékek, száraz ételek, bio- és egészséges termékek, de még kis házikedvencünknek is találunk finomságokat.Vásárlóink továbbá fogyaszthatnak saját márkás Deli by Shell hot dogot, frissen készített szendvicseket, prémium minőségű kávét és ásványvizet is. Alkoholos és alkoholmentes italok terén is széles a választék, mindez szupermarket árakon!Mindemellett üzletünkben autóápolási és háztartási árucikkek is fellelhetők.Folyamatosan kedvezményekkel és promóciókkal készülünk, hogy a vásárlói élményt még tovább fokozzuk.

A nevezéshez csatolt képek:

   
Vissza a lap tetejére!

Főtámogatónk: 

 
Szakmai partnerünk:

NÉBIH

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!