hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Az Év Boltja – LIDL MAGYARORSZÁG BT., 285. SZÁMÚ ÜZLET

Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a diszkontkategóriában a Lidl Magyarország Bt. 285. számú áruházának ítélte az első díjat. Ugyancsak ez az üzlet érdemelte ki a Samsung különdíját, amellyel az áruházban alkalmazott innovatív bolti technológiát ismerték el. Az áruházról Tőzsér Juditot, a diszkontlánc PR-vezetőjét kérdeztük.

hirdetés

 

 

 

KATEGÓRIA: DISZKONT + SAMSUNG-KÜLÖNDÍJ – INNOVATÍV BOLTI TECHNOLÓGIA

 (kiskereskedelmi tevékenységet vagy kis- és nagykereskedelmi tevékenységet azonos helyen és időben folytató, 400 négyzetméternél nagyobb alapterülettel rendelkező, napi fogyasztási cikket értékesítő üzlet, amely nem rendelkezik friss hús, húskészítmény és tejtermékek kimérésére szolgáló pulttal)

 Cím: 1035 Budapest, Bécsi út 325–337.




Mit tartanak a Bécsi úti Lidl áruház fő jellemzőinek, legnagyobb erényeinek?


A korszerű technológiai megoldások alkalmazását tartjuk az áruház legfontosabb erényének. Ezek az eszközök biztosítják vevőinknek, hogy a vásárlás valódi élményt nyújtson számukra. A vásárlók kényelmét szolgálja az áruház –1-es szintjén kialakított mélygarázs, ahol egy korszerű, minden igényt kielégítő, rendkívül kedvező áron működő autómosó is található. Büszkék vagyunk egyedülálló borkínálatunkra, amelyet a „Lidl borsétányon” helyeztünk el. A sétány egy valódi borszaküzlet hangulatát idézi, ahol hozzáadott értékként érintőképernyős borajánló is segíti a választást. A kasszákon történő kényelmes és gyors áthaladás érdekében egy automata pénztárvezérlő rendszert – fényjelzéssel és hangosbemondó segítségével jelzi a szabad pénztárakat – építettünk ki.



Hogyan mutatná be a Lidl Bécsi úti, 285. számú áruházát?


Az áruház Óbuda kertvárosi részén, a Bécsi úton helyezkedik el. A Lidlnél folyamatosan szem előtt tartjuk a fogyasztói igényeket, azok esetleges változását. Ennek figyelembevételével alakítjuk ki mindenkori termékkínálatunkat, amely jelenleg több mint 1800 állandó cikkelemből áll. Ennek húsz százalékát teszik ki a non-food termékek. A választékban a magyar áruk aránya több mint hatvan százalék. Az utóbbi évek trendjéhez alkalmazkodva évről évre bővítettük a frissáru-kínálatunkat, amely jelenleg 310-féle hűtött áruból, 61 friss pékáruból, kilencvenféle friss zöldség-gyümölcsből és 55-féle friss húsból áll. Ezek a termékek ma már a választékunk közel harminc százalékát adják. A diszkont sajátosságainak megfelelően előtérbe helyezzük a saját márkás termékeinket. Ezek minősége a márkatermékek minőségével vetekszik, sokszor felül is múlja azokét, ugyanakkor sokkal kedvezőbb áron érhetőek el. A Lidl legújabb célja, hogy a vásárlókban tudatosítsa, az otthon főzés lehet egyszerű és kényelmes is. Ehhez üzletünkben egyedi receptekkel, kedvező árral, kiváló minőséggel, gyorsasággal, kényelemmel és sok egészséges termékkel nyújtunk segítséget. Egyedülálló franciabor-kínálatunk és a „Deluxe” prémiumkategóriás termékeink a hétköznapi luxust teszik elérhetővé. A szezonális jellegű non-food – például ruházat – és a más országok legjellemzőbb ételeit bemutató food termékek száma jelenleg átlagosan több mint 1300, ezzel biztosítjuk vásárlóiknak a folyamatos változatosságot, a „Minden héten valami új” szlogenünk szellemében.



Az üzlet kialakításakor melyek voltak a legfontosabb szempontok?


Az áruház belső kialakítása során elsődleges célunk az volt, hogy a friss áru és a szezonális non-food, például ruházat, illetve food termékeket minél nagyobb választékban kínáljuk vásárlóinknak. Ennek érdekében megújult az üzlet árutükre, valamint falra szerelt mélyhűtő bútorokat építettünk be. Az elmúlt időszakban számos fejlesztést valósítottunk meg: bevezettük a helyben sütött, friss pékárukat, látványosabb kihelyezést biztosító spot világítást kaptak a frisspékáru-, zöldség-gyümölcs, valamint a kozmetikablokkok. Ebben az áruházban is – mint mindegyik Lidlben – bevezettük az Egészséges Kasszát, ahol kisgyermekes vásárlóink örömére a kasszazónában található, magas szénhidráttartalmú termékeket egészségesebbekre cseréltük.



Milyen korszerű, innovatív technológiai megoldásokat alkalmaztak az áruházban?


Az üzlet fűtését és hűtését korszerű, környezetbarát talajszondás hőszivattyúrendszer biztosítja, amelynek köszönhetően nem használunk fosszilis energiahordozókat az üzlet működtetéséhez. A bevásárlást segíti az üzletben található árellenőrző készülék, a pékárunál a kenyérszeletelő, a borsétányon egy érintőképernyős LCD-kijelző, ahol vásárlóink részletesen is tájékozódhatnak borkínálatunk egyes borainak jellemzőiről. A kasszákon történő kényelmes és gyors áthaladást egy automata pénztárvezérlő rendszer – fényjelzéssel és hangosbemondó segítségével jelzi a szabad pénztárakat – támogatja. Az áfás számla kiállítását és egyéb vásárlói tranzakciókat, például pénzvisszafizetés, könnyíti és gyorsítja a vásárlói kártyaautomata. Kasszáinknál bankkártyás fizetés esetén vásárlóink használhatják a PayPass funkciót is.



● Az üzlet eladóterének pontos bruttó mérete: 1266 m²
● Nyitva tartás: 7.00–22.00
● Munkatársak száma: 19 fő


„Az állandó szárazáru- és pékáruszortiment termékeit széles folyosóval elválasztott, egybefüggő polcsorokon helyeztük ki. A bevásárlást, a könnyebb tájékozódást látványos dekorációs elemmel és figyelemfelhívó plakáttal könnyítettük meg.”


„A hűtött termékeket egy csaknem 29 méter hosszú, nyitott hűtőpultban helyeztük el, a fagyasztott és a frisshús-áru LED-világítású, energiatakarékos hűtőbútor-folyosón található meg, külön felépítményben.”


„A zöldség-gyümölcs kínálat az úgynevezett Lidl Piacon kapott helyet, egy jól körüljárható, esztétikus, de mégis piacos jellegű standon.”

„A mélygarázsból kényelmesen, akadálymentesített útvonalon – lépcsőfok nélküli mozgólépcsőn vagy lift segítségével – juthatnak a vásárlók az áruházba.”


„Borszaküzlet-hatású, hangulatos Borsétányt építettünk farekeszekkel, ahol többek között egyedülálló franciabor-kínálatunkat mutatjuk be méltó környezetben, valamint kimért olajos magvakat helyeztünk ki melléjük kínálóban.”

 

Császár László
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer Szaklap)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!