hirdetés
hirdetés

Az önkormányzatok munkáját támogatja a Lidl

Egyedülálló, térítésmentes programot indít a Lidl Magyarország „Közösen a rászorulókért!” elnevezéssel, melynek keretében az önkormányzatok online vagy telefonon keresztül leadhatják rendeléseiket, az áruházlánc pedig összekészíti azokat. A programban minden olyan helyi önkormányzat és civil szervezet részt vehet, akik a jelen helyzetben a leginkább veszélyeztetett idős korosztályt és a hátrányos helyzetű embereket látják el rendszeresen élelmiszerekkel, tisztító- és tisztálkodószerekkel.

hirdetés

A Lidl Magyarország a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik meghatározó szereplője, mely felelős vállalatként évek óta szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást és intézkedéseivel folyamatosan segíti, támogatja nem csak vásárlóit, hanem a rászorulókat, az egész magyar társadalmat. A koronavírus okozta veszélyhelyzetben vásárlóit több csatornán keresztül, folyamatosan informálja arról, hogy hogyan előzhetik meg a fertőzést, mire ügyeljenek a bevásárlás során és több óvintézkedést is bevezetett munkatársai és az áruházakba betérők védelme érdekében. Ugyanakkor az áruházlánc fontosnak tartja azt is, hogy ebben a rendkívüli helyzetben megkönnyítse azoknak az önkormányzatoknak és civil szervezeteknek a munkáját, akik fáradhatatlanul intézik a segítség nélkül maradt idős emberek bevásárlását és ezáltal hozzájárulhasson ahhoz, hogy minél több nyugdíjas, illetve a nehéz anyagi körülmények között élők ellátása biztosított legyen.

Ennek apropóján a Lidl Magyarország úgy döntött, hogy 2020. április 8-tól elindítja „Közösen a rászorulókért!” elnevezésű programját, melynek keretében vállalja, hogy az önkormányzatok valamint civil szervezetek által megküldött bevásárlólistát előzetesen összeállítja.

Forrás: 123rf

„Ennek az egyedülálló, térítésmentes programnak köszönhetően az áruházba betérőönkormányzati, illetve civil szervezeti munkatársaknak mindösszesen annyi teendőjük lesz, hogy a kasszához vigyék az előzetesen megrendelt termékeket, majd a fizetést követően azonnal el is tudják kezdeni azok kiosztását. A bevásárlásra fordított idő lecsökkentésével pedig több munkaóra jut a szociális feladatok ellátására, illetve adott esetben kevesebb önkéntes bevonása szükséges.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, majd hozzátette: „Célunk, hogy ebben a rendkívüli helyzetben is biztosított legyen a magyar emberek élelmiszerellátása és azok is hozzájussanak a szükséges termékekhez, akiknek most a leginkább szüksége van a támogatásra.”

A programhoz csatlakozó helyi önkormányzatok és civil szervezetek a www.lidl.hu/rendeles oldalon található, hetente frissülő katalógusból választhatják ki a szükséges termékeket, majd ezt követően e-mailen vagy telefonon keresztül adhatják le rendeléseiket. A gyors és hatékony feldolgozást követően pedig egy előre egyeztetett időpontban át is vehetik azokat az általuk megjelölt 182 Lidl áruház, vagy a 3 logisztikai központ egyikében. A térítésmentes szolgáltatásnak köszönhetően így a lehető leghamarabb eljuthatnak az árucikkek a rászorulókhoz.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél