hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 01., vasárnap - Marianna.
hirdetés

Az Orbit adománygyűjtésre hívja vásárlóit

Orbit, a cukormentes rágómárka, évről évre igyekszik segíteni az SOS Gyermekfalvakban élő hátrányos helyzetű gyermekeket, idén pedig már negyedik alkalommal kér minket is, hogy segítsük őket magabiztosabbá tenni. Ragyogó Jövő Kampányuk,a nehéz sorsú fiataloknak próbál segítséget nyújtani, akik hamarosan kikerülnek a nevelőszülői családjukból, és szembenéznek a felnőtt élet nehézségeivel. Az Orbit szeretné őket támogatni, hogy minél könnyebb legyen számukra önálló életük megkezdése, ezért 2019. augusztus 25. és október 5. között minden eladott Orbit árából 1%-ot ajánl fel a javukra, amely összeget életkezdésüket segítő programok szervezésére fordítanak. A jótékonysági kampányt a közép-európai régió négy országában rendezik meg. Nem csupán PR kommunikáció révén, hanem online, a közösségi médiában és boltokban való jelenléttel is támogatni fogják. További részletek a következő oldalon találhatóak: segitek.orbit.hu

hirdetés

Az Orbit az előző évek nagysikerű jótékonysági kampányainak köszönhetően eddig már összesen 37 602 909 forinttal támogatta az SOS Gyermekfalvakat. Az önálló, felnőtt életben való elindulás a gyermekotthonokban nevelkedő fiataloknak általában még nagyobb kihívást jelent, mint a hasonló korú társaiknak. A Ragyogó Jövő program ezért azt tűzte ki céljául, hogy segítsen ezeknek a nehéz sorsú fiataloknak minél nagyobb önbizalmat adni, amit nagyban tud segíteni egy gyönyörű és egészséges mosoly. Az Orbit ebben az évben is úgy döntött, hogy segít az SOS Gyermekfalvaknak olyan programok szervezésében, amelyek középpontjában a személyiségfejlődés, a karrier-tanácsadás, valamint pénzüggyel, illetve szülővé válással kapcsolatos ismeretterjesztő előadások állnak. Az adományok egy részét továbbá szociális munkások, pedagógusok és az ifjúsági házakban élők támogatására fordítják.

„Nagyon örülünk annak, hogy ebben az évben ismét sikerült egy ilyen fontos témával kapcsolatban kampányt indítanunk – a pénzadományok arra a helyre fognak befolyni, ahol a legnagyobb szükség van rájuk. Mindeközben pedig igyekszünk a szerencsétlen sorsú fiatalok magabiztos viselkedését erősíteni, akik eddig nem számíthattak hasonló támogatásra családjuktól.” – nyilatkozta Denisa Žideková, az Orbit Közép-európai brandmenedzsere a Ragyogó Jövő programmal kapcsolatban. ,,Idén ezeknek a fiataloknak az önbecsülését igyekszünk fejleszteni, hogy amikor elindulnak a felnőtté válás útján, minden helyzetben képesek legyenek majd tehetségüket bebizonyítani. Szórakoztató oktatóprogramokkal készülünk, és megpróbáljuk őket minél hasznosabb tanácsokkal ellátni szakképzett előadók segítségével, illetve részt vesz majd az eseményen Csobot Adél is, a népszerű énekesnő, aki az Orbit hosszú távú együttműködő partnere.” – tette hozzá Denisa.

Forrás: 123rf

„Amíg egy családban élő gyerek rengeteg segítséget és tanácsot kap a szüleitől, amikor önálló életet kezd, a gyermekvédelemben felnövekvő fiataloknak nincs hova fordulniuk, ha nehézségeik támadnak, nincs kit felhívni, nincs kitől tanácsot kérni. Nekik egyetlen esélyük van, nem ronthatják el. Ezért is fontos, hogy ezeknek a gyerekeknek minél több olyan program legyen elérhető, ahol támogatást, ösztönzést, információkat kapnak, ami segíti boldogulásukat a felnőtt életben“ – mondta Szilvási Léna, az SOS Gyermekfalvak szakmai igazgatója.

A kampány 2019. augusztus 25-től október 5-ig fog tartani, az üzletekben kiemelkedő dekorációkat láthatunk majd, illetve különféle médiafelületeken és a közösségi oldalakon is találkozhatunk majd a kezdeményezéssel, melyet nem csupán az Orbit maga, de jótékonysági nagykövetek és micro-influencerek is támogatni fognak. Jócselekedetének fényében pedig bárki tündökölhet a közösségi oldalakon: az #orbittalsegitek hashtag használatával mi is segíthetjük a kampányt! További információ a mozgalomról a segitek.orbit.hu oldalon!

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!