hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 29., csütörtök - Márta, Flóra.
hirdetés

Az utcáról toboroz íztesztelőket a Ferrero

Botcsinálta kóstolózsűrik felállítását tűzte ki célul a Ferrero. Reményei szerint a cég az ítélőtábla tagjainak benyomása segítségével könnyebben tájékozódhat majd az egyes termékeinek piaci esélyei felől.

hirdetés

Amatőr íztesztelőket toboroz a Ferrero. A szerencsés kiválasztottak feladata lesz például a Nutella márka termékeinek „előkóstolása” is. A munkakör egyebek mellett a különböző típusú kakaók és mogyorók zamata fölötti ítélkezést foglalja magában.

Az első körben 60 kijelölt önkéntes egy három hónapos kurzus keretében próbálja majd tökéletesre csiszolni íz- és illatérzékelését, illetve megtanulni, milyen terminológiával kell majd szavakba öntenie a degusztáció alatt tapasztalt élményeket. A csapatból végül is 40 résztvevőt fognak bírává előléptetni, és az így keletkezett csoportot kettő kóstoló zsűrire osztják.

Forrás: 123rf

Ez az első alkalom, hogy a Ferrero az „utcáról” verbuvál alkalmazottakat a pozíciókba. A múltban mindig már meglevő dolgozókat jelölt ki a megbízatásra. A vállalat most éppen, hogy nem hivatásos szakemberek, hanem hétköznapi fogyasztók után kajtat. A területen képzetlen és tapasztalatlan embereket keres. A „casting” során egyenesen hátrány, ha a jelentkező bármennyire is jártas a táplálkozástudományban.

A kritérium csupán annyi, hogy az álláskeresőnek ne legyen semmilyen élelmiszer-allergiája, illetve, hogy legalább felhasználói szinten valamennyit azért konyítson a számítógépekhez.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Speciality Food Association)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.