hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

Beköszöntőben az okos bevásárlókocsik kora

Egy Caper Labs nevű startup modellje már munkába lépett és kedvező eredményeket produkál.

hirdetés

Egy Caper Labs nevű startup kifejlesztett egy szkennelő hardverrel és fizető terminállal egyaránt felvértezett bevásárlókocsit. Még egy érintőképernyőt is beleépítettek, amely amellett, hogy a vásárlót segíti az eligazodásban, igény szerint szüntelenül reklámokkal is zaklathatja őt a beszerzőkörútja folyamán.

Jelenleg a szkenner még mindig úgy működik, mint egy hagyományos vonalkód-leolvasó, vagyis a megvásárolni kívánt termékeket egyenként regisztrálni kell vele. A cég ugyanakkor egy súlyérzékelő és képfelismerő kamerák telepítésével a későbbiekben még flottabbá szeretné tenni a folyamatot. Ha ez megvalósul, nem kell majd azon szorongani, hogy vajon beolvastuk-e az árucikket; csak be kell azt helyezni a kocsiba. A jelenlegi verzió hasznos szolgáltatása, hogy a kijelző lépten-nyomon tájékoztathatja a vevőket a közelükben megtalálható, érvényes leárazásokról/akciókról.

Forrás: Caper

A bevásárlókocsit két üzletben már hadrendbe állították, és a kiskereskedelmi egységek számottevő forgalomnövekedésről számoltak be a használatukkal. Ugyan az Amazon Go formátumával gördülékenységben még a Caper rendszere sem veheti fel e versenyt, a „belépési költsége” nagy valószínűleg jóval alacsonyabb, minthogy az esetében a boltokban nincs szükség érzékelők és kamerák százainak előzetes beszerelésére.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Verge)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!